Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja die cravings van 3MMC zijn echt super sterk... Het is echt een uitdaging om daar niet aan toe te geven, want op dat euforische niveau blijven is zo lekker! Echt regels opstellen voor jezelf voor gebruik en het snel wegstoppen wanneer je merkt dat je aan de cravings toegeeft. Verder fijn reportje!"
"Hallo allemaal, Veel mensen zeggen dat na een aantal keer MDMA/XTC gebruiken het stofje zijn magie verliest, en dat je de eerste paar keer dus echt moet laten tellen, maar na hoeveel keer gebeurt dat? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Of is het juist nooit gaan vervelen? Hoe heb je het weer intressant gekregen? En wat zijn ook goede middelen om eens te gebruiken wanneer je het punt bereikt dat XTC zijn magie verliest. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en mening! Bedankt!"
""
"Peter75 zei: Testservice in het Noorden vertelde vandaag dat ze geen echte 3mmc hebben getest dit jaar. Vorig jaar was 30% nog wel echte 3mmc. Klik om te vergroten... Bizar... Dat dealers het nog zo durven te adverteren en dat zoveel mensen het nog consumeren niet wetende dat ze waarschijnlijk een slap aftreksel snuiven"
"Hoi allemaal! Ik ben momenteel opzoek naar een legale RC alternatief voor Speed. Wat zijn de beste alternatieven die ongeveer of geheel hetzelfde effect geven als de klassieke amfetamine? Liefst geen middelen die serotonine gebruiken, maar wel leuk zijn voor een hele nacht doorstampen op een feestje! Alvast bedankt voor de antwoorden!"
"Laat het testen! Bij twijfel niet doen"
"2MMC is echt topspul vind ik! Ik heb nooit echte 3MMC gebruikt, maar wel een aantal keer 2M en ik ben er erg enthousiast over. Ik raad wel aan het oraal te nemen, gewoon in je drankje of bommetje. Dan voel je het effect echt veel beter dan als je het snuift. Veel meer euforie en energie in ieder geval. Beetje XTC light. De werkingsduur is ook fijn! Ik kan meestal wel slapen na een paar uurtjes en de comedown is goed te doen. Ook de dagen erna heb ik meestal geen dip. Niet op normale hoeveelheden"
"Bro, ik zou gewoon kappen met die troep. Vind een interessante hobby die je afleidt. 4G per dag is ABSURD. Dat gaat er bij mij niet eens in een jaar doorheen"
"Als je bij de dokter komt door een drugsongeval, vertel dan ALTIJD direct wat je genomen hebt. Dan kunnen ze je echt beter behandelen. Geloof me, je gaat niet naar de gevangenis en de politie wordt er niet bijgehaald. Voor nu, ga weer naar de dokter of huisarts als het slecht met je gaat. Zij kunnen je helpen. Voortaan, neem alsjeblieft niks zonder je eerst in te lezen en je drugs te doseren en testen. En bovendien. neem niet nog eens in een korte tijd hetzelfde middel nadat je er al een slechte ervaring mee hebt gehad zonder te weten hoeveel je hebt genomen."
"COG Mixed Up! Altijd een verassing wat je krijgt! Deze batch ruikt in iedergeval erg lekker (en is erg goedkoop voor wat je krijgt!)"