Hey,
ik had 2 weken terug dat ik na 4mpd hart kloppingen kreeg en duizelig (alleen als ik ga liggen) ik was naar de dokter van wacht geweest, zij die dat het mijn maag was, had niks gezegd over de 4mpd, ik had ziezo al last van mijn maag blijkbaar, had verstopping, na 12 uur gaan slapen en om 3 uur wakker geworden van de pijn en heb ik ambulance gebeld en gezegd dat ik dat heb genomen, ze hebben mij valium gegeven en 2 liter vocht en daarna met hoge pols naar huis gestuurd (bloed en hart onderzoeken ws niks op te zien) ik heb het nu gisteren gebruikt en heb er terug last van, eerst wist ik niet wat dinsdag dip was of dat het bestond, als ik ga liggen ben ik zo duizelig en zweten en hartkloppingen dat het pijn doet, als ik zit ben ik wat oke maar ik maak me heel veel zorgen, ik wet niet ongeveer hoeveel ik heb genomen enzo , ik ben niet zo heel bekend ben met drugs, wat moet ik doen? en ik heb al 2 dagen niet geslapen
Mogelijk heb je al geslapen inmiddels maar toch post ik dit nog ff..
Als je niet heel bekend met drugs bent is 4-MPD is een enorme afrader, hart kloppingen kun je er zeker van krijgen, ook trillerig worden, ervan hallucineren (dit ervaar ik op dit moment en heb daarom alle lichten in m'n huis aangezet anders vervormt alles steeds), daarnaast ook een soort rare pijn in je ribbenkast (het is niet de maag zelf). Ook rare stuipbewegingen terwijl je ligt. daarnaast is het denk ik de sterkste vasoconstrictor van alle RCs die nu te koop zijn. Ben blij voor je dat je geen gevoelloze armen hebt gekregen oid.
Net als Rubrix zegt als je met klachten door drugs naar de dokter gaat zeg je ALTIJD dat het daar door komt. Ten eerste is het gebruik van hard(drugs) gewoon toegestaan en niet strafbaar in Nederland. Ten tweede hebben ze een geheimhoudingsplicht en als ze het toch aan je ouder(s) vertellen kun je ze hier voor aanklagen en kunnen ze hun baan verliezen. Daarnaast kunnen ze je veel gerichter helpen.
En als kers op de taart... Het gebruik/bezit (al is het een kilo) van RC's is even strafbaar als het eten van een boterham of het in huis hebben van een een kilo brood. dit zeg ik niet om grappig te zijn, dit is letterlijk de wet. Het valt beide onder de warenwet. voedsel namelijk.
Als je al meerdere dagen niet hebt geslapen en geen valium (Diazepam) of welke benzo dan ook meer hebt, kun je dit met spoed aanvragen bij de huisarts. Erop blijven hameren dat je perse moet slapen. Als ze dat weigeren kun je je nog altijd gewoon dronken zuipen.. de makkelijkste manier. dan slaap je zo. Gezond is anders maar t werkt wel.
Verder zal er hoogstwaarschijnlijk niks serieus aan de hand zijn met je en zal het vooral mentaal zijn, en compleet verdwenen zijn wanneer je geslapen hebt.
4-MPD is een drugs voor mensen die zo'n beetje alles al geprobeerd hebben en ook alle negatieve effecten al kennnen, zoals ik. niet voor mensen die weinig ervaring hebben. Gooi het gewoon weg aub...