Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4mpd overdosis of dinsdag dip?

4mpd overdosis of dinsdag dip?

31 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#1
OtherShore zei:
Het lijkt me sterk dat research chemicals onder de Warenwet vallen. Het is geen voedsel 😅
Klik om te vergroten...

De Warenwet: designer drugs en research chemicals​


In de Warenwet staan regels over de veiligheid van eten en drinken. Middelen die vallen onder de Warenwet kunnen werken als een drug. Zo bestaan er Nieuwe Psychoactieve Stoffen (NPS) die niet verboden zijn. NPS worden ook wel ‘research chemicals’ of ‘designerdrugs’ genoemd. NPS worden verkocht als materiaal voor onderzoek en niet als drug. Verpakkingen bevatten dan ook vaak meldingen als “niet voor menselijke consumptie”. Ze vallen daarmee onder de Warenwet. Er zijn ook NPS die op de Opiumlijst zijn geplaatst, zoals 4-FA en 3-MMC.


_shikantaza zei:
Dit gaat ook niet goed zo.
Klik om te vergroten...
echt he, nu ga ik ff goed rust nemen! gelukkig ging het binnen 5 min al weg en geen last meer van gehad., eerste keer 4-mpd had ik er 4 dagen last van
j
jjk97Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey,

ik had 2 weken terug dat ik na 4mpd hart kloppingen kreeg en duizelig (alleen als ik ga liggen) ik was naar de dokter van wacht geweest, zij die dat het mijn maag was, had niks gezegd over de 4mpd, ik had ziezo al last van mijn maag blijkbaar, had verstopping, na 12 uur gaan slapen en om 3 uur wakker geworden van de pijn en heb ik ambulance gebeld en gezegd dat ik dat heb genomen, ze hebben mij valium gegeven en 2 liter vocht en daarna met hoge pols naar huis gestuurd (bloed en hart onderzoeken ws niks op te zien) ik heb het nu gisteren gebruikt en heb er terug last van, eerst wist ik niet wat dinsdag dip was of dat het bestond, als ik ga liggen ben ik zo duizelig en zweten en hartkloppingen dat het pijn doet, als ik zit ben ik wat oke maar ik maak me heel veel zorgen, ik wet niet ongeveer hoeveel ik heb genomen enzo , ik ben niet zo heel bekend ben met drugs, wat moet ik doen? en ik heb al 2 dagen niet geslapen
R
RubrixLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je bij de dokter komt door een drugsongeval, vertel dan ALTIJD direct wat je genomen hebt. Dan kunnen ze je echt beter behandelen.
Geloof me, je gaat niet naar de gevangenis en de politie wordt er niet bijgehaald.

Voor nu, ga weer naar de dokter of huisarts als het slecht met je gaat. Zij kunnen je helpen.

Voortaan, neem alsjeblieft niks zonder je eerst in te lezen en je drugs te doseren en testen. En bovendien. neem niet nog eens in een korte tijd hetzelfde middel nadat je er al een slechte ervaring mee hebt gehad zonder te weten hoeveel je hebt genomen.
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#4
jjk97 zei:
Hey,

ik had 2 weken terug dat ik na 4mpd hart kloppingen kreeg en duizelig (alleen als ik ga liggen) ik was naar de dokter van wacht geweest, zij die dat het mijn maag was, had niks gezegd over de 4mpd, ik had ziezo al last van mijn maag blijkbaar, had verstopping, na 12 uur gaan slapen en om 3 uur wakker geworden van de pijn en heb ik ambulance gebeld en gezegd dat ik dat heb genomen, ze hebben mij valium gegeven en 2 liter vocht en daarna met hoge pols naar huis gestuurd (bloed en hart onderzoeken ws niks op te zien) ik heb het nu gisteren gebruikt en heb er terug last van, eerst wist ik niet wat dinsdag dip was of dat het bestond, als ik ga liggen ben ik zo duizelig en zweten en hartkloppingen dat het pijn doet, als ik zit ben ik wat oke maar ik maak me heel veel zorgen, ik wet niet ongeveer hoeveel ik heb genomen enzo , ik ben niet zo heel bekend ben met drugs, wat moet ik doen? en ik heb al 2 dagen niet geslapen
Klik om te vergroten...

Mogelijk heb je al geslapen inmiddels maar toch post ik dit nog ff..

Als je niet heel bekend met drugs bent is 4-MPD is een enorme afrader, hart kloppingen kun je er zeker van krijgen, ook trillerig worden, ervan hallucineren (dit ervaar ik op dit moment en heb daarom alle lichten in m'n huis aangezet anders vervormt alles steeds), daarnaast ook een soort rare pijn in je ribbenkast (het is niet de maag zelf). Ook rare stuipbewegingen terwijl je ligt. daarnaast is het denk ik de sterkste vasoconstrictor van alle RCs die nu te koop zijn. Ben blij voor je dat je geen gevoelloze armen hebt gekregen oid.

Net als Rubrix zegt als je met klachten door drugs naar de dokter gaat zeg je ALTIJD dat het daar door komt. Ten eerste is het gebruik van hard(drugs) gewoon toegestaan en niet strafbaar in Nederland. Ten tweede hebben ze een geheimhoudingsplicht en als ze het toch aan je ouder(s) vertellen kun je ze hier voor aanklagen en kunnen ze hun baan verliezen. Daarnaast kunnen ze je veel gerichter helpen.

En als kers op de taart... Het gebruik/bezit (al is het een kilo) van RC's is even strafbaar als het eten van een boterham of het in huis hebben van een een kilo brood. dit zeg ik niet om grappig te zijn, dit is letterlijk de wet. Het valt beide onder de warenwet. voedsel namelijk.

Als je al meerdere dagen niet hebt geslapen en geen valium (Diazepam) of welke benzo dan ook meer hebt, kun je dit met spoed aanvragen bij de huisarts. Erop blijven hameren dat je perse moet slapen. Als ze dat weigeren kun je je nog altijd gewoon dronken zuipen.. de makkelijkste manier. dan slaap je zo. Gezond is anders maar t werkt wel.

Verder zal er hoogstwaarschijnlijk niks serieus aan de hand zijn met je en zal het vooral mentaal zijn, en compleet verdwenen zijn wanneer je geslapen hebt.
4-MPD is een drugs voor mensen die zo'n beetje alles al geprobeerd hebben en ook alle negatieve effecten al kennnen, zoals ik. niet voor mensen die weinig ervaring hebben. Gooi het gewoon weg aub...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdloos zei:
Fles whisky is op , morgen nieuwe halen.
Voor nu 35mg O-PCE, 20mg oxynorm en 6mg bromazolam
Klik om te vergroten...

@De Dunne is dit jouw broer??

Ot; 2 weken geleden dik in de problemen en nu weer genomen en in de problemen? Lijkt het niet verstandig om hulp in te schakelen?
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hierbij mijn complimenten ❤️ Je stijgt heel snel op de ladder van zwabber naar die-hard 💪. Je laat je niet kisten door een ziekenhuis bezoekje en gaat gewoon weer verder. En dan zeggen ze dat de nieuwe generatie geen doorzettingsvermogen heeft. Top man 💪
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
Fles whisky is op , morgen nieuwe halen.
Voor nu 35mg O-PCE, 20mg oxynorm en 6mg bromazolam
Klik om te vergroten...
Dit gaat niet goed zo :(

Zoek hulp.
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tijdloos zei:
Fles whisky is op , morgen nieuwe halen.
Voor nu 35mg O-PCE, 20mg oxynorm en 6mg bromazolam
Klik om te vergroten...
Verkeerde thread? Klinkt als een manier om te slapen zonder pijn.....

OT over 4-MPD iig: Ik zei laatst nog in een andere thread dat ik dacht eindelijk soort van immuun te zijn geworden voor de vasoconstrictie van 4-mpd. 4 dagen achter elkaar gebruikt (is natuurlijk ook wel buitensporig maar goed). Sta ik vandaag op (ofja.. word gewekt door de deurbel na 4 uur slaap met broma en doxylamine), hand tintelt weer flink hoor. Schiet GVD op Sildenafil poeder order.. Nu maar weer terug naar bed, heb nog zo'n 20 uur slaap in te halen :zzz:
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#9
ILoveRCs zei:
Het valt beide onder de warenwet. voedsel namelijk.
Klik om te vergroten...
Het lijkt me sterk dat research chemicals onder de Warenwet vallen. Het is geen voedsel 😅
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
ILoveRCs zei:
Verkeerde thread? Klinkt als een manier om te slapen zonder pijn.....

OT over 4-MPD iig: Ik zei laatst nog in een andere thread dat ik dacht eindelijk soort van immuun te zijn geworden voor de vasoconstrictie van 4-mpd. 4 dagen achter elkaar gebruikt (is natuurlijk ook wel buitensporig maar goed). Sta ik vandaag op (ofja.. word gewekt door de deurbel na 4 uur slaap met broma en doxylamine), hand tintelt weer flink hoor. Schiet GVD op Sildenafil poeder order.. Nu maar weer terug naar bed, heb nog zo'n 20 uur slaap in te halen :zzz:
Klik om te vergroten...
Dit gaat ook niet goed zo.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fles whisky is op , morgen nieuwe halen.
Voor nu 35mg O-PCE, 20mg oxynorm en 6mg bromazolam
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#12
ILoveRCs zei:
Ze vallen daarmee onder de Warenwet.
Klik om te vergroten...
Ah, je hebt gelijk. De Warenwet gaat ook over waren die niet geschikt zijn voor consumptie blijkbaar
j
jjk97Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ILoveRCs zei:
Mogelijk heb je al geslapen inmiddels maar toch post ik dit nog ff..

Als je niet heel bekend met drugs bent is 4-MPD is een enorme afrader, hart kloppingen kun je er zeker van krijgen, ook trillerig worden, ervan hallucineren (dit ervaar ik op dit moment en heb daarom alle lichten in m'n huis aangezet anders vervormt alles steeds), daarnaast ook een soort rare pijn in je ribbenkast (het is niet de maag zelf). Ook rare stuipbewegingen terwijl je ligt. daarnaast is het denk ik de sterkste vasoconstrictor van alle RCs die nu te koop zijn. Ben blij voor je dat je geen gevoelloze armen hebt gekregen oid.

Net als Rubrix zegt als je met klachten door drugs naar de dokter gaat zeg je ALTIJD dat het daar door komt. Ten eerste is het gebruik van hard(drugs) gewoon toegestaan en niet strafbaar in Nederland. Ten tweede hebben ze een geheimhoudingsplicht en als ze het toch aan je ouder(s) vertellen kun je ze hier voor aanklagen en kunnen ze hun baan verliezen. Daarnaast kunnen ze je veel gerichter helpen.

En als kers op de taart... Het gebruik/bezit (al is het een kilo) van RC's is even strafbaar als het eten van een boterham of het in huis hebben van een een kilo brood. dit zeg ik niet om grappig te zijn, dit is letterlijk de wet. Het valt beide onder de warenwet. voedsel namelijk.

Als je al meerdere dagen niet hebt geslapen en geen valium (Diazepam) of welke benzo dan ook meer hebt, kun je dit met spoed aanvragen bij de huisarts. Erop blijven hameren dat je perse moet slapen. Als ze dat weigeren kun je je nog altijd gewoon dronken zuipen.. de makkelijkste manier. dan slaap je zo. Gezond is anders maar t werkt wel.

Verder zal er hoogstwaarschijnlijk niks serieus aan de hand zijn met je en zal het vooral mentaal zijn, en compleet verdwenen zijn wanneer je geslapen hebt.
4-MPD is een drugs voor mensen die zo'n beetje alles al geprobeerd hebben en ook alle negatieve effecten al kennnen, zoals ik. niet voor mensen die weinig ervaring hebben. Gooi het gewoon weg aub...
Klik om te vergroten...
ik heb een lijntje gedaan net en daarna alles in de wc doorgespoeld, mijn hartslag is in de 170, en ik heb bisoprolol ingenomen ervoor, moet ik me zorgen maken? en ik heb een hoge bloeddruk
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#14
jjk97 zei:
ik heb een lijntje gedaan net en daarna alles in de wc doorgespoeld, mijn hartslag is in de 170, en ik heb bisoprolol ingenomen ervoor, moet ik me zorgen maken?
Klik om te vergroten...
Je begint er zelf ervaring mee te krijgen. Daar zou ik me zeker wel een beetje zorgen om maken.. 170 is wel erg veel, ik hoop dat dat snel daalt.
Is het erger dan Maandag, deze crisissituatie?
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#15
jjk97 zei:
ik heb een lijntje gedaan net en daarna alles in de wc doorgespoeld, mijn hartslag is in de 170, en ik heb bisoprolol ingenomen ervoor, moet ik me zorgen maken?
Klik om te vergroten...
best begrijpelijk, had ik eigenlijk ook moeten doen. maar had meer gekocht. 170 is best fiks man. vooral in rust. maar zorgen maken lijkt me iig niet nodig hoor.
die beta blocker zal vast helpen. het word pas oprecht vervelend als je hele linker of rechter arm gaat tintelen, dit gebeurt (als het al gebeurt) de volgende dag pas. Kan tot 4 dagen aanhouden. als je daar last van hebt Veel magnesium nemen, ik nam ook veel curcumine (kurkumma) capsules en een vitamine stack. dat hielp al wel goed. voor nu hoef je je nog geen zorgen te maken iig. je hebt t al weggegooid en na paar uur ben je over de piek heen.
j
jjk97Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Manu76 zei:
Je begint er zelf ervaring mee te krijgen. Daar zou ik me zeker wel een beetje zorgen om maken.. 170 is wel erg veel, ik hoop dat dat snel daalt.
Is het erger dan Maandag, deze crisissituatie?
Klik om te vergroten...
het doet minder pijn, ik heb het echt net gedaan dus weet ik niet of ik kan slapen of niet, maar ik heb echt maar een klein lijntje gedaan, maandag had ik echt veel gedaan en had ik geen bisoprolol
j
jjk97Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ILoveRCs zei:
best begrijpelijk, had ik eigenlijk ook moeten doen. maar had meer gekocht. 170 is best fiks man. vooral in rust. maar zorgen maken lijkt me iig niet nodig hoor.
die beta blocker zal vast helpen. het word pas oprecht vervelend als je hele linker of rechter arm gaat tintelen, dit gebeurt (als het al gebeurt) de volgende dag pas. Kan tot 4 dagen aanhouden. als je daar last van hebt Veel magnesium nemen, ik nam ook veel curcumine (kurkumma) capsules en een vitamine stack. dat hielp al wel goed. voor nu hoef je je nog geen zorgen te maken iig. je hebt t al weggegooid en na paar uur ben je over de piek heen.
Klik om te vergroten...
dankjewel ik zal morgen in de apotheek magnesium gaan halen en kurkumma
j
jjk97Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik word er altijd paranoia van dat ik ga sterven, de vorige keer heb ik 2 dagen lang mijn symptomen opgezocht, ik kon niet stoppen
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#19
jjk97 zei:
ik word er altijd paranoia van dat ik ga sterven, de vorige keer heb ik 2 dagen lang mijn symptomen opgezocht, ik kon niet stoppen
Klik om te vergroten...
heb je benzo's in huis? zo ja neem deze dan, het perfecte moment ervoor. dan krijg je eindelijk wat rust. eigenlijk alle stofjes die via GABA werken kunnen hier nuttig voor zijn denk ik. mja 4-mpd is een smerig spul man, ik ben echt doorgewinterd en heb er ook soms last van.
Als je geen benzo hebt kun je ook altijd nog ff aan de de alcohol gaan helpt de gedachten ook goed te verzetten
j
jjk97Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ILoveRCs zei:
heb je benzo's in huis? zo ja neem deze dan, het perfecte moment ervoor. dan krijg je eindelijk wat rust. eigenlijk alle stofjes die via GABA werken kunnen hier nuttig voor zijn denk ik. mja 4-mpd is een smerig spul man, ik ben echt doorgewinterd en heb er ook soms last van.
Als je geen benzo hebt kun je ook altijd nog ff aan de de alcohol gaan helpt de gedachten ook goed te verzetten
Klik om te vergroten...
ik heb geen benzo's en ik heb ook geen alcholol in huis, ik ben niet zo voor alcholol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."