Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc

3mmc

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
Niet gebruiken want je bent er dus niet zeker over. Sowieso kunnen en mogen we hier niets over zeggen. Dat valt onder speculeren en is tegen de forumregels.
u
uptempoduifLid
Hoi allemaal, ik heb gister miauw gehaald bij de dealer en het zag er zo uit na 5uur kan ik het nog gebruiken en wat is dan de beste manier? Het is helemaal kleverig en het ruikt heel sterk een beetje zoet achtig
IMG_1869.jpeg
R
RubrixLid
Laat het testen! Bij twijfel niet doen
u
uptempoduifLid
Raver zei:
Niet gebruiken want je bent er dus niet zeker over. Sowieso kunnen en mogen we hier niets over zeggen. Dat valt onder speculeren en is tegen de forumregels.
Klik om te vergroten...
Maar vind je dat het lijkt op miauw of op flakka? Ik heb het naar een test centrum gestuurd alllen ben gewoon heeel erg nieuwsgierig ik had namelijk net op het internet iets gelezen over hoe Flaka eruit ziet en dat zag er prc hetzelfde uit het ruikt heeel sterk
R
RaverLid
uptempoduif zei:
Maar vind je dat het lijkt op miauw of op flakka? Ik heb het naar een test centrum gestuurd alllen ben gewoon heeel erg nieuwsgierig ik had namelijk net op het internet iets gelezen over hoe Flaka eruit ziet en dat zag er prc hetzelfde uit het ruikt heeel sterk
Klik om te vergroten...

Werkelijkwaar geen idee sorry.
N
Neo-ShulginistLid
uptempoduif zei:
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk zitten er nog oplosmiddelen bij die sterk ruiken. Dat zou ook de natheid verklaren. Het is in ieder geval nogal twijfelachtige kwaliteit. Daarbij weten we dat tegenwoordig 3-MMC of 4-MMC meestal een andere cathinone is. Welke cathinone, dat kun je niet zien aan het uiterlijk.
u
uptempoduifLid
ik heb net nieuwe 10gr miauw gehaald het ziet er zo uit
u
uptempoduifLid
IMG_1898.jpegIMG_1893.jpeg
N
Neo-ShulginistLid
uptempoduif zei:
ik heb net nieuwe 10gr miauw gehaald het ziet er zo uit
Klik om te vergroten...
Ja nogmaals, je kunt aan het uiterlijk van het kristal niet zien wat voor drug het is.
M
MezelfLid
uptempoduif zei:
Klik om te vergroten...
Pas je op want dit neigt natuurlijk erg naar speculatie. Moet je toch even waarschuwen
u
uptempoduifLid
Neo-Shulginist zei:
Ja nogmaals, je kunt aan het uiterlijk van het kristal niet zien wat voor drug het is.
Klik om te vergroten...
Ik ga dit morgen laten testen heb vandaag geen tijd meer
N
Neo-ShulginistLid
uptempoduif zei:
Ik ga dit morgen laten testen heb vandaag geen tijd meer
Klik om te vergroten...
Kan dat op zaterdag?
u
uptempoduifLid
Ik hoop het
N
Neo-ShulginistLid
uptempoduif zei:
Ik hoop het
Klik om te vergroten...
De meeste testlocaties zijn op donderdagavond geopend. Je kunt hier een testpunt bij jou in de buurt opzoeken. Als je dan even doorklikt naar de website dan kun je de openingstijden zien. Sowieso duurt het een week voordat je de uitslag krijgt. Want je sample moet eerst nog naar een lab gestuurd worden.

Waar kan ik drugs laten testen? - Drugs-test.nl

Wil je weten waar je drugs kan testen? Hier vind je een overzicht van alle drugstestlocaties in Nederland, inclusief de openingstijden.
www.drugs-test.nl www.drugs-test.nl

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."