Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ieder draagt zen rugzak. Voor mezelf: even ontsnappen aan de "realiteit". Gewoon is effe "niks" voelen ... Ik heb het voor mezelf over coke, alcohol en benzos, meestal een mix daarvan, niet dagelijks maar toch om de dag of om de 2 a 3 dagen iets."
"Ik krijg een error: 404 page not found?"
"Nog geen 1 gr cocaine gebruikt, wel laat begonnen vannacht 02:30h. Ik weet niet goed wat ik moet doen want ik moet morgenvroeg 12/05 - 05:00h men nest uit, gewoon even doorhalen nu? Want als ik nu ga slapen, is het plafonddienst deze avond. Even eraan toevoegen, ik gebruik ook Sertraline, ik ben in afbouw sinds een maandje geleden, halfje per dag, ook gewoon blijven doornemen? Hopelijk hier wat tips, en geen "uitgejoel hoe dom ik wel niet ben met dit en dat" ... Gr, Dieter"
"Mijn 1ste NEP-ervaring was vrijwel een soort van "ramp", waardoor ik eigenlijk best even terug naar men wiskundeboeken grijp, om de maten en gewichten van een weegschaaltje terug te leren kennen ... 15mg is dus geen 137mg of 147mg, ik had me vergist, en dus deze substantie verkeerd afgewogen. Ik vond het er al veel uitzien op zichzelf dus had deze nog eens 2 gedeeld, maar niet meer afgewogen. Daarna toch even op internet gaan opzoeken, maar de 1ste lijn was al binnen, ik schat tussen 60mg - 80mg. Buiten dat ik wat onrustig was, wat hoofdpijn heb, plafonddienst gedraaid heb, viel de (negatieve) ervaring wel mee. Ik had persoonlijk geen klachten wat betreffende hartkloppingen, of steken in men borst wat sommige mensen op het forum aangeven, maar iedereen is anders. Misschien niet écht een report, maar ik kan het maar meegeven. Be safe!"
"Al enkele keren deschloroetizolam gebruikt. Zelfs na een impulsieve "change of plans" met nog wat coke en drank ertussen en naar de club. Niet zo slim of verstandig, maar ik ben nooit slecht gegaan, integendeel. Ik had hier voor mij persoonlijk een goede ervaring mee. Maar zoals hierboven meerdere keren vermeld: oppassen, en neem mij zeker niet als voorbeeld."
"Toch effe reageren op dit topic: - Ik neem ook al enkele jaren Medikinet (ADHD), ik mag maximum 100mg per dag nemen (daar kom ik niet aan). Het is vooral afstemmen, dit heeft ook te maken met je gewicht, metabolisme enzovoort. Gister heb ik nog het antigifcentrum opgebeld omdat ik per ongeluk ipv 20mg Medikinet + 50mg Sertraline, 2x 20mg Medikinet had gepakt. De focus was er wel, de onrust ook, maar ik heb daar weinig écht klachten van gehad. Dat wordt allemaal berekend met lichaamsgewicht enzovoort. Vrouw / man geslacht zou naar het schijnt ook een rol spelen. Ik reageer perfect op 1,5u = 10 mg en bv 2u - 2,5u = 20mg (maar dat enkel als ik in huis bezig ben, en alleen ben, zombie-achtige klachten komen soms voor, niet vervelend, maar vooral anti-sociaal)"
"Roze Olifant zei: Holy shit, 100 mg (ik snap dat je het niet neemt, maar alleen al de gedachte), kan me daar zelfs niks bij voorstellen hoe kut dat zou zijn. Al snap ik dat dit per individu (gewicht, metabolisme) anders is. Nog even los van de enorme onrust die ik zou ervaren… de crash en de nastimulatie… brrrr. Ik gebruik - niet dagelijks - Equasym 20 mg, dat is gereguleerde afgifte, en heb bij deze dosis én dus tragere afgifte vaak al last van een vervelende dip/crash in de uitwerking. Vlak, leeg gevoel, soms ook ronduit overprikkeld, ’moody’/somber of nerveus/angstig. Klik om te vergroten... Ja, ieder lichaam is anders en reageert ook anders. Ik houd persoonlijk van die "kick-start-focus". Wel moet ik meegeven, dat per 10mg Medikinet, of iets anders (ik heb pallets) er ook van die "binding" in zit. Dus ik schat dat 100mg Medikinet = 89mg methylf is. Gewoon een gokje. Maar het is beter als niets, als ADHD'er heb je een dubbele kwetsbaarheid voor verslavingen te ontwikkelen. Heb hier nog ergens een bericht staan dat ik geschreven heb onder de benzo's, weet ik dus niets meer van. 6 maanden heb ik ontwenningsverschijnselen gehad waarvan ik 3 maanden mijn handen en voeten niet meer voelde. Allemaal heel leuk, maar je betaald de prijs. Ik pak met veel plezier dagelijks men ADHD-meds, dat houdt mij persoonlijk scherp, en pak geen te impulsieve beslissingen meer. Alleen het gevoel da je om de zoveel tijd je vol zit te proppen met meds is vervelend. Maarja boeie"
"Ei-Salade zei: Ja een van de weinige middelen waar ik nog steeds super veel zin in heb bijna elke maand wel. Dit met enkele keren gerookt en gesnoven te hebben over lange periodes. Oxycodon net zo trouwens. Proberen is zeker wel de moeite waard als je wilt, maar doe dat echt pas wanneer je zeker weet dat je sterk genoeg bent om dit te kunnen weerstaan. Je waarschuwing is zeker geen overbodige! Klik om te vergroten... Het klopt dus echt? De craving is onmiddellijk terug? Er is mij zo nu - en dan ingefluisterd - of gezegd geweest, vanaf 1x gebruik heroïne, ben je afhankelijk en mag je bv: al methadon gaan gebruiken? Klopt dit? Ik heb een goede vriend van me die eens papaver thee heeft gezet, en zij me ongeveer juist hetzelfde. Dat je vrij snel terug "zo'n thee'tje" wil zetten."
"Ik heb het na 28 jaar nog steeds moeilijk met mezelf & iemand nieuw te leren kennen. Nu het (weeral) zover is, en ik iemand heb leren kennen, merk ik op dat dat meisje "niet stilgezeten" heeft bij wijze van spreken voor mij, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Dat verwacht ik ook niet trouwens, dat zou zo hypocriet van mezelf zijn. Maar er blijft zo een rot gevoel plakken als zij hier (ongewild) haar verhaal over vertelt. Komt er ook nog bij dat ik soms wat onzeker/stress heb in de slaapkamer, wat nergens voor nodig is want alles gaat meestal perfect. Communicatie is hier ook een belangrijke, dus dat doe ik ook. Enig idee hoe of tips hoe ik hiermee kan omgaan, zonder haar of mezelf te kwetsen, omdat rot gevoel gewoon maar wat te temperen ..."
"Roze Olifant zei: Waarom zou je in hemelsnaam een limiet opzoeken? Als je met de vraag waar je grens ligt bezig moet zijn, ben je al aardig fout bezig lijkt me. Zoek hulp. Oh, en tien op de honderd uur slapen is niet best dude. Klik om te vergroten... Bericht is wel al van een jaartje geleden, maar toch ... benieuwd hoe het nu gaat met je @CokeyBob ?"