Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een vriendin van mij wil paddo's gaan gebruiken, ze heeft echter adhd. Kan iemand mij vertellen wat het effect van paddo's in combinatie met adhd kan zijn, mocht dat er zijn."
"Ik loop de hele avond rondjes!"
"Pijn in je keel, heb je erop gekauwd of heb je ook nog wat coke naar binnen gewerkt."
"Ik zou persoonlijk voorlopig niet meer gebruiken tot dat je weer helemaal jezelf bent en je omgeving ook minder stress veroorzaakt. Of het een overdosis is, nee. Of het iets heeft getriggerd wat al aanwezig was, hoogstwaarschijnlijk. waarschijnlijk werd er door alle dingen die om je heen gebeuren bepaalde stoffen in je hersenen minder goed aangemaakt, door het nemen van xtc werd het beetje wat er nog was ook opgebruikt. vervolgens werd het door de staat waarin jij je verkeerd weer moeilijk herstelt. Gevolg is dat je langer als normaal een downer hebt."
"Awakenings was keihard enige wat slecht geregeld was, was het bus vervoer, ja blijf effe op het terrein en ga dan weg, 2,5 uur over gedaan om naar sloterdijk te komen k..t zooi, wou nog naar een after maar dat zat er toen ook niet meer in. Als je vaker wil gebruiken maar wel zo veilig mogelijk dan zou ik er 3 maanden tussen laten, beter voor je hersenen en dan blijft het ook leuk. Mij lukt dit niet, zeker in de zomer niet. Probeer wel zo veel mogelijk aan preventie te doen, scheelt weer een paar receptoren! Lees de sticky die hier op het forrum staat en probeer daar wat mee te doen, lees gewoon veel op het internet over hoe xtc werkt. Dat leert je meteen hoe je ermee om zou moeten gaan . Mocht je dat te veel werk vinden dan kan je hier altijd vragen stellen over de werking, stuur dan effe een persoonlijk bericht, anders worden me verhalen hier zo groot."
"Hier effe wat links voor als je geintereseerd bent: http://www.kennislink.nl/publicaties/ecstasy-slash-xtc http://www.kennislink.nl/publicaties/xt ... et-slimmer http://www.drugsweb.nl/drugsweb403.asp http://nl.wikipedia.org/wiki/Ecstasy http://www.drugsinfoteam.nl/folders/xtc.html Veel plezier!"
"Laten we eerst is vragen hoe lang je al bezig was en wat je allemaal al naar binnen had gewerkt? Enige wat ik me kan voorstellen is dat je een pil hebt genomen en voordat hij werkte dus binnen drie kwartier lag te slapen en dat hij dan is gaan werken terwijl je slaap. Of je dan wakker wordt weet ik niet! Je hart gaat in ieder geval sneller kloppen dus het lijkt me dan dat je wakker wordt."
"Ligt aan een aantal zaken, hoe goed zijn die 2 pillen? wil je lang doorgaan of wil je zo hard mogelijk gaan? of wil je een zo lang mogelijke piek? Laat je pillen effe testen, zit er minder dan 50 mg in dan zou ik ze persoonlijk allebei in een keer naar binnen werken 6 uur voor het einde van het feest (ligt er een beetje aan hoe lang een pil bij je werkt bij mij kan dat wel 5,5 á 6 uur duren) Heb je goeie pillen: meer dan 100 mg. lang trippen 1 nemen 3,5 uur later nog een of 1 nemen en dan na 3 uur elk half uur een half. (Het duurt ongeveer 3 kwartier voor de ingenomen dosis begint te werken, na 1,5 uur zit je meestal op je piek) lang pieken (werkt goed bij mij, verschilt per persoon) 1 nemen half uur later een half en dan een kwartier later nog een half. Dan ga je wel als je goeie hebt. Deze is het makkelijkst zo hard mogelijk alles in een keer naar binnen rammen, mocht je normaal veel last hebben van een slecht gevoel in het begin, doe dan eerst een half en dan 3 kwartier later 1,5. Dit zijn de dingen die bij werken, hoe je reageert op een pil ligt echter ook aan je hormoonhuishouding, hoe lang geleden je het voor het laatst hebt gedaan en je fysiek. bij je vrouw zal het wel wat anders zijn omdat vrouwen over het algemeen heftiger reageren op mdma. Veel plezier en laat effe weten wat je gedaan hebt en hoe het ging!"
"Als je iemand kent die helpt bij de opbouw van te voren daar ergens laten verstoppen, soms kan je over een hek heen laten smijten. Heb je een vriendin laat die het even in haar ... stoppen, en anders kan je altijd nog je eigen zwarte gat gebruiken. Huid open snijden er in stoppen en dan weer dicht naaien, is een beetje radicaal maar gebeurt ook vaak bij vee, lijkt me trouwens niet zo'n goed plan als je er geen verstand van hebt. Weet iemand het antwoord op de volgende vraag, kan zo'n drugshond wel werken als de lucht van alle kanten komt? timmaniac zei: even zonder dollen: mensen hebben helemaal niet zo'n slecht reukorgaan en kunnen net zo goed worden opgeleid tot 'drugs-hond' als dat honden dat kunnen. Dat wij relatief zo 'slecht' zijn in ruiken komt omdat er in ons dagelijks leven bijna geen nadruk op ligt. En in je hersenen geldt het volgende principe ''use it or lose it'. Zijn denkik alleen niet zoveel mensen die vrijwillig (moet ook nog eens van kinds af aan dan) zo'n opleiding gaan volgen. Klik om te vergroten... Kan je mij daar een bron van geven, ik wil al mij hele leven drugs ruiken bij andere mensen. Beetje onderzoek op internet en waarom gebruiken ze honden (geen wetenschapelijke bron): De reukzin van honden is veel beter ontwikkeld dan bij de mens. In de eerste plaats komt dit door het grotere aantal reukcellen. Globaal geldt dat hoe langer de snuit is, des te beter het reukvermogen. Tussen de verschillende hondenrassen bestaan dan ook aanzienlijke verschillen op dit punt. De mens heeft ongeveer 10 cm² reukepitheel, de hond daarentegen gemiddeld 100 cm², maar dat varieert tussen 30 cm² bij een Franse buldog en 169 cm² bij een Duitse herder.[15] Beroemd en berucht is de bloedhond vanwege zijn vermogen om sporen te volgen. De kwaliteit van de reukzin wordt echter ook door andere factoren bepaald, want metingen hebben aangetoond dat het reukvermogen van een hond rond één miljoen keer beter is dan dat van de mens. Daarbij speelt dat honden met korte inspiraties rond 300 keer per minuut kunnen ademen, zodat er steeds nieuwe aanvoer van verse lucht is en een vergrote turbulentie waardoor geurstoffen gemakkelijker met het reukepitheel in contact kunnen komen. In de hersenen worden de binnenkomende signalen verwerkt. Het is aangetoond, dat honden 'stereo' kunnen ruiken. De hond voelt dus of een geur van rechts of van links komt. Op deze manier kan hij de richting van een geurspoor beoordelen. Belangrijk bij de richtingsgevoeligheid is de natte neus met daaronder koudereceptoren die de afkoeling van het gedeelte waar de lucht langs stroomt signaleren waar een luchtstroom en dus een geur vandaan komt. De reukhersenen[16] zijn in vergelijking met de mens ook veel groter.[17][18] Bij de hond nemen ze tien procent van de hersenen in beslag tegen één procent bij de mens. Honden kunnen bepaalde geuren ook via het Orgaan van Jacobson waarnemen."
"42 pillen (van 4 mg nou goed ) Even serieus ligt aan de hoeveelheid mdma in mijn pil. meestal tussen de 150 mg en de 250 mg, ligt er een beetje aan hoe lang het feest duurt 150mg>5 uur<250 mg."