Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, bedankt voor je verhaal! Hoe gaat het nu? Ik zelf gebruik 3mmc en andere Cathinones (o.a. 4mmc, 2mmc en 3cmc) sinds deze zomer. Zit niet bij dagelijks gebruik maar wel bijna elk weekend, dan soms ook gelijk twee a drie dagen of nog een beetje op maandag, soms ook al op donderdagavond en dan gelijk een beetje op mn werk op vrijdag. Of als ik slecht geslapen heb en iets belangrijks moet doen waarvoor ik me zelfverzekerd en scherp wil voelen. Jouw post helpt mij bij de realisatie dat je met dit spul niet lichtvoetig om moet gaan. Het is echt opvallend hoe het bij deze drugs in je eigen hoofd allemaal nog onschuldig lijkt zelfs als je lichaam na de comedown duidelijk laat merken dat ie rust nodig heeft. Het stemmetje roept: misschien een beetje van dat poeder zodat je je beter voelt? niet naar luisteren. Ik heb nu aan mijn eigen bel getrokken en ga alleen nog maar op feesten gebruiken, en altijd lange herstelpauzes inlassen. Ik heb gemerkt dat bewegen mij helpt als ik cravings krijg, bijvoorbeeld even wandelen, de natuur in of even naar de markt of ergens waar wat reuring is op een terrasje gaan zitten. Iemand bellen en even een gesprek hebben. Iets lekkers koken en eten of een andere hobby uitoefenen. Ik drum bijvoorbeeld en met mensen jamsessies doen geeft me zo veel plezier dat ik helemaal geen middelen nodig heb om me super lekker te voelen. Maar ik gun mezelf als ik 's avond in het weekend stimulanten cravings heb ook genot in de vorm van een goed glas wijn, of misschien een beetje ketamine, dingen die ik niet iedereen kan aanraden maar die mij helpen omdat ik mezelf zo wel genot gun zonder dat ik meteen in compulsief gedrag terecht kom zoals door 3mmc of andere vergelijkbare middelen waar ik verslavingsgevoelig voor ben wel het geval is."
"Echt alleen maar verschuiven kan denk ik niet zomaar zonder dat er ook beschadigingen hebben plaats gevonden. Er kan van alles gebeuren door snuiven idd. Ontstekingen, verdikkingen, perforatie, polypen. Ik zou zeggen 4 weken helemaal niets snuiven, je neusholtes na de eerst week af en toe met een neusdouche en zoutwater van de drogist spoelen, en even alles laten helen. Mocht je neus nog steeds dicht zitten aan het einde van deze periode, dan naar de huisarts. Tenzij je ook echt met je ogen ziet dat je neusschot plotseling scheef staat natuurlijk. In dat geval zou ik direct naar je huisarts gaan."
"Beste NEP gebruikers: WAARSCHUWING: ⚠️ bijna Hartinfarct door NEP. Extreem makkelijk over te doseren vooral bij tolerantie!!!! Extreme bloedvaten vernauwing, ook in de hersenen zo voelde het voor mij!! Ik kreeg druk en pijn op mijn borst totdat ik naar het ziekenhuis moest. Pas op met dit middel. Ik heb deze account speciaal voor deze waarschuwing aangemaakt, om onnodige ongelukken en psychoses te voorkomen. Aangezien NEP momenteel op verschillende plaatsen als vervanger voor middelen zoal 3mmc wordt verkocht ben ik in de zelfde valkuil als de Topicstarter hier getrapt: ik had een 3mmc/cmc gewoonte met hoge tolerantie die ik (nu de 3cmc ook door de ban was verdwenen) met een ander middel op een ‘nieuwe, verstandige’ manier wilde voortzetten. Ik was me bewust dat je NEP laag moet doseren dus begon met 15mg voelde niet veel behalve wat helder wakker gevoel voor minder dan 30 min. Later een lichte knijpende hoofdpijn. Volgende dag toch na wat 2mmc te hebben geprobeerd wat me niet veel deed weer een klein puntje nep erbij gedaan. Weer voelde ik vrij weinig behalve een zeker motiveren en helder gevoel, daarbij ook lichte druk op de borst. Vreemd genoeg linkte ik de druk op mijn borst niet aan de NEP maar meer aan de 2cmc of de combo. Korte tijd later was het effect verdwenen maar kon ik alsnog uren lang maar heel slecht slapen met rare onaangename dromen terwijl ik me wel heel moe voelde. Volgende avond was de NEP compulsie er al in geslopen want ik weet nog dat ik dacht dat het een vrij oninteressant middel was met hooguit een helder gevoel en het eigenlijk niet interessant genoeg vond tegenover de onrust in de veel te lange comedown, maar toch wilde ik het nog een keer goed proberen. Nu misschien 40mg, dit keer voelde het ineens wel beter, ik dacht, kijk, meer helpt toch… Toen na 40 min alle positieve effecten alweer afgenomen hadden en ik achteraf ongemerkt al helemaal onder de controle van NEP was (ik voelde me redelijk helder, nuchter en verstandig in mijn beleving op dat moment) twee onafgewogen sleutelpunten in mijn neus gestopt. In totaal vermoedelijk 120-150mg. 10 minuten later begon mijn hartslag steeds sneller op te lopen, ik voelde een knijpend gevoel in mijn hersenen en binnen de korste keren kwam daar ook een enorme druk op mijn borst bij met een pijnlijk krampachtig gevoel in mijn hart. Door de adrenaline begon ik ook bijna te hyperventileren want het voelde alsof ik midden in een hartaanval zat. 112 geld en 6 uur aan de monitors in het ziekenhuis gehangen! Toen ik werd ontslagen werd mij verzekerd dat ik geen hartinfarct had gehad maar dat ik wel dichtbij was. Ik zelf vertrouw het nog niet helemaal en laat me zo snel mogelijk verder onderzoeken… Nu bijna 15 uur later thuis op de bank heb ik nog steeds een lichte druk op mn borst, branden gevoel in mn hartregio en zwakke spieren. De onrustige dromen van de eerste nacht na de NEP zijn nu ook weer terug. Dit spul is gevaarlijk voor het lichaam en heeft een vreemde manier in je psyche te kruipen en je te bespelen met ern fake gevoel van ‘helderheid van geest’. En de kater is idd the worst. Ik heb echt een waarschuwing voor het leven gekregen! Hopelijk herstel ik goed, maar voor dit spul moet iedereen oppassen! PS: ik heb ook oude reports over NEP gelezen waarin hele andere effecten worden beschreven, vooral als het gaat om de negatieve bijwerkingen, maar die zijn allemaal lange tijd geleden. Ik heb het vermoeden dat de nieuwe batches NEP die nu worden verkocht anders en gevaarlijker zijn, dus laat je niet verwarmen door ouder reviews! 50mg en nooit aan beginnen met een tolerantie van andere stimulerende middelen. Your heart will thank you!"
"Maar wel interessant is de vraag Nol: hoe veel gebruik je ongeveer per dag, wat gebeurt er als je het niet gebruikt, merk je iets aan je lichaam en werkt de speed nog wel of werk jij nog wel zonder speed? Ik had ook wel tijden waarin ik ‚niet kon stoppen‘. Heb dan meestal in een vrije periode toch het roer omgegooid en met veel slaap en stemmingswisselingen de boel weer afgebouwd en moest dan toch wel echt even herstellen. Vooral als je de dosis heel laag houd lijkt het soms alsof het lang vol te houden is maar de belasting voor je nieren, lever en hart is op den duur slopend. Je kan allemaal ziektes oplopen en dat merk je pas op lange termijn, maar soms is het dan al te laat. Vooral NEP is extreem bloedvat vernauwend en ik zou ervoor zorgen dat je hier nooit te lang aan zit want voor je het weet stort je systeem toch plotseling in. En je neus hoe is die eraan toe? Het kan soms langer dan men zou denken maar de schade stapelt zich op…"
"Omdat het schaars is maar de vraag hoog blijft, wordt het momenteel veel gemengd met andere middelen. Ik had laatst een zakje waar een gedeelte NEP (2 (Ethylaming) 1-phenyl-pentanone) in zat. Heel gevaarlijk want super sterk spul. Puur had ik er bij 60mg al flinke bloedvatvernauwingen met hartkramp van gekregen. Laat je drugs testen voordat je ze gebruikt, zelfs bij bekende dealers."
"helemaal eens met dit topic.. WAARSCHUWING: ⚠️ bijna Hartinfarct door NEP. Extreem makkelijk over te doseren vooral bij tolerantie!!!! Extreme bloedvaten vernauwing, ook in de hersenen zo voelde het voor mij!! Pas op met dit middel. Aangezien NEP momenteel op verschillende plaatsen als vervanger voor middelen zoal 3mmc wordt verkocht ben ik in de zelfde valkuil als de Topicstarter hier getrapt: ik had een 3mmc/cmc gewoonte met hoge tolerantie die ik (nu de 3cmc ook door de ban was verdwenen) met een ander middel op een ‘nieuwe, verstandige’ manier wilde voortzetten. Ik was me bewust dat je NEP laag moet doseren dus begon met 15mg voelde niet veel behalve wat helder wakker gevoel voor minder dan 30 min. Later een lichte knijpende hoofdpijn. Volgende dag toch na wat 2mmc te hebben geprobeerd wat me niet veel deed weer een klein puntje nep erbij gedaan. Weer voelde ik vrij weinig behalve een zeker motiveren en helder gevoel, daarbij ook lichte druk op de borst. Vreemd genoeg linkte ik de druk op mijn borst niet aan de NEP maar meer aan de 2cmc of de combo. Korte tijd later was het effect verdwenen maar kon ik alsnog uren lang maar heel slecht slapen met rare onaangename dromen terwijl ik me wel heel moe voelde. Volgende avond was de NEP compulsie er al in geslopen want ik weet nog dat ik dacht dat het een vrij oninteressant middel was met hooguit een helder gevoel en het eigenlijk niet interessant genoeg vond tegenover de onrust in de veel te lange comedown, maar toch wilde ik het nog een keer goed proberen. Nu misschien 40mg, dit keer voelde het ineens wel beter, ik dacht, kijk, meer helpt toch… Toen na 40 min alle positieve effecten alweer afgenomen hadden en ik achteraf ongemerkt al helemaal onder de controle van NEP was (ik voelde me redelijk helder, nuchter en verstandig in mijn beleving op dat moment) twee onafgewogen sleutelpunten in mijn neus gestopt. In totaal vermoedelijk 120-150mg. 10 minuten later begon mijn hartslag steeds sneller op te lopen, ik voelde een knijpend gevoel in mijn hersenen en binnen de korste keren kwam daar ook een enorme druk op mijn borst bij met een pijnlijk krampachtig gevoel in mijn hart. Door de adrenaline begon ik ook bijna te hyperventileren want het voelde alsof ik midden in een hartaanval zat. 112 geld en 6 uur aan de monitors in het ziekenhuis gehangen! Toen ik werd ontslagen werd mij verzekerd dat ik geen hartinfarct had gehad maar dat ik wel dichtbij was. Ik zelf vertrouw het nog niet helemaal en laat me zo snel mogelijk verder onderzoeken… Nu bijna 15 uur later thuis op de bank heb ik nog steeds een lichte druk op mn borst, branden gevoel in mn hartregio en zwakke spieren. De onrustige dromen van de eerste nacht na de NEP zijn nu ook weer terug. Dit spul is gevaarlijk voor het lichaam en heeft een vreemde manier in je psyche te kruipen en je te bespelen met ern fake gevoel van ‘helderheid van geest’. En de kater is idd the worst. Ik heb echt een waarschuwing voor het leven gekregen! Hopelijk herstel ik goed, maar voor dit spul moet iedereen oppassen! PS: ik heb ook oude reports over NEP gelezen waarin hele andere effecten worden beschreven, vooral als het gaat om de negatieve bijwerkingen, maar die zijn allemaal lange tijd geleden. Ik heb het vermoeden dat de nieuwe batches NEP die nu worden verkocht anders en gevaarlijker zijn, dus laat je niet verwarmen door ouder reviews! Doseer max 50mg en niet aan beginnen met een tolerantie van andere stimulerende middelen. Your heart will thank you!"