Iemand die me beetje uitleg kan geven over die spiertrekkingen? Nog nooit meegemaakt
Niet meer ‘s avonds een stimulant nemen als je ‘s ochtends moet werken. Ben je minderjarig? 😅m’n dealer heeft nieuwe 3mmc heb maar 2 lijntjes op om 22:00 en sta nog steeds flink strak en kan niet slapen wat moet ik doen? Gelukkig hoef ik maar van 11 tot 3 te werken!😅
ik ben meerderjarig en heb het ook vaak genoeg gedaan hahahNiet meer ‘s avonds een stimulant nemen als je ‘s ochtends moet werken. Ben je minderjarig? 😅
ooohhh ja eensNee meer om het openen van een topic en vragen “wat je moet doen”. Blijkbaar geen drugs gebruiken als je de downsides niet kent van stimulanten.
Nee meer om het openen van een topic en vragen “wat je moet doen”. Blijkbaar geen drugs gebruiken als je de downsides niet kent van stimulanten.ik ben meerderjarig en heb het ook vaak genoeg gedaan hahah
Ik gebruik al 2 jaar ongeveer, ken alle gevaren en gevolgen alleen ik zat gewoon even in te gortige space haha. Ik ben niet minderjarig gelukkig.Nee meer om het openen van een topic en vragen “wat je moet doen”. Blijkbaar geen drugs gebruiken als je de downsides niet kent van stimulanten.
Gezien 3mmc imo geen 6u lang full blown strak staan effect geeft zou het mij niets verbazen mocht er pep in zitten.m’n dealer heeft nieuwe 3mmc heb maar 2 lijntjes op om 22:00 en sta nog steeds flink strak en kan niet slapen wat moet ik doen? Gelukkig hoef ik maar van 11 tot 3 te werken!😅
hoe weet ik als ik zuivere heb?(belgium) komt wel van nl. weet ook iemand als ik mijn constante spiertrekkingen hier aan kan linken? vind niets uitgebreid op internet.Er gaat momenteel "3mmc" rond die kwa uiterlijk op 3mmc lijkt (melkachtig kristal), maar waarvan je na een enkele portie inderdaad al makkelijk 12 uur wakker blijft. Ook ga je er lang niet zo fijn op en voel je je na of 2x herdoseren al heel vaag.
testen testen testenhoe weet ik als ik zuivere heb?(belgium) komt wel van nl. weet ook iemand als ik mijn constante spiertrekkingen hier aan kan linken? vind niets uitgebreid op internet.
Kan niet in BEtesten testen testen
Gezien 3mmc imo geen 6u lang full blown strak staan effect geeft zou het mij niets verbazen mocht er pep in zitten.
Een gram pep is namelijk minder duur dan een gram 3mmc.
Laat je het testen? Ben Curious.
Echt welKan niet in BE
ow ik dacht van niet, sorry moet ik me ff beter informerenEcht wel
Hangt van de dosis af (bij mij)6u is ook maar kort voor pep. Ben benieuwd wat er in zit.
In BE zelf kan het niet. 🤔Echt wel
Echt wel
In BE zelf kan het niet. 🤔
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."