Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoxazepam, eerste keer

oxazepam, eerste keer

36 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Relax heren ........ :wink:
Maarre jussie hoe was je eerste keer? (aan de pammetje dan hahahaha)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee, geen rare dingen.
Je zal er ook bar weinig van voelen met zo'n dosering is mijn ervaring.
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb ook nog nooit andere benzo's gebruikt dus ik heb geen gewenning end.
1x tetrazepam maar die is absoluut niet sterk.
maar je gaat er dus geen rare dingen van doen?:P
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik wil van het weekend voor het eerst oxazepam gaan doen. pilletje van actavis van een vriend gekregen. ik wil het gewoon doen als mijn moeder thuis. is er wat aan je te zien als je opam gebruikt? hoe kan ik mijn avond het best doorbrengen? zelf vind ik het altijd lekker om op bed te gaan liggen en tv te kijken. ik hoor het graag.

greatz, justin
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoeveel mg heb je?

Van 10 mg maakt het bij mij geen kont uit hoe ik het gebruik. Vind 10 mg zelf ook een lage dosis, ga er nauwelijks anders door doen/voelen en je ziet het helemaal niet.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
weet je zeker dat het oxazepam is?
van 10 mg kun je gewoon thuis op je kamer verblijven
blijf in de buurt van een relaxte stoel voor als je dreigt om te vallen, maar dat zal niet zo gauw gebeuren. Ga idd gewoon wat tv kijken, internet afstruinen en dat soort dingen
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je gaat er inderdaad niks raars van doen, dosis is erg weinig dus wat klaas zegt klopt. Betwijfel of je er wat van voelt. Je gaat je gewoon lui / relaxed / slaperig voelen :grin:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flameon zei:
Je gaat er inderdaad niks raars van doen, dosis is erg weinig dus wat klaas zegt klopt. Betwijfel of je er wat van voelt. Je gaat je gewoon lui / relaxed / slaperig voelen :grin:
Klik om te vergroten...

En van 1tje valt dat imo ook nog wel mee.
s
sebeccaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb laatst 50mg oxazepam geslikt voor het slapen gaan. Dat heb ik een week lang gedaan en ik raakte overdag intens vermoeid, alsof er een loodzware deken over me hing. Kon er wel lekker van slapen. Opstaan ook een crime. Heb nu zoplicon voor het slapen gaan en dat is een stuk prettiger. Was via via aan die oxazepam gekomen want ik slaap al maanden bar slecht. Maar dat was dus geen goed idee. Zoplicon is een prima middel daarentegen.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#10
50 mg is ook wel een beetje veel.. 10 of 15 zou voldoende moeten zijn.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik voel helemaal niks van 10 mg.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
We weten het ondertussen wel AT, dat jij ooit op 150 mg per dag hebt gezeten en dat je van 10 mg niets meer voelt. De topictitel is toch niet voor niets 'oxazepam eerste keer' ?

Stop bragging about it.
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#13
wat moet ik er nou van verwachten? ik raak een beetje in de war, de 1 zegt: je zal er niet veel van voelen en de ander zegt dat ik het wel zal voelen. wat moet ik nou? :confused:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
acidboy zei:
We weten het ondertussen wel AT, dat jij ooit op 150 mg per dag hebt gezeten en dat je van 10 mg niets meer voelt. De topictitel is toch niet voor niets 'oxazepam eerste keer' ?

Stop bragging about it.
Klik om te vergroten...

Daar gaan we weer, debiele posts die doen alsof ik "brag". Ik zei niks over op hoeveel ik zat of wat dan ook.

Toen ik voor het eerst 10 mg nam zonder enige tollerantie voelde ik ook nauwelijks wat. Ik voelde me misschien iets rustiger, maar niet zoveel dat het niet als placebo zou kunnen worden afgeschreven
r
ramblerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nha, oxazepam doet helemaal niets, ja je voelt je er wat zekerder door.
Het is alleen leuk als je er een paar van slikt en er wat lekkers bij rookt.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#16
jussie zei:
wat moet ik er nou van verwachten? ik raak een beetje in de war, de 1 zegt: je zal er niet veel van voelen en de ander zegt dat ik het wel zal voelen. wat moet ik nou? :confused:
Klik om te vergroten...

Maak je niet druk joh, je word gewoon lekker rustig en je wil waarschijnlijk lekker op de bank hangen maar meer zal er niet gebeuren hoor :P
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Angramar Temenos zei:
acidboy zei:
We weten het ondertussen wel AT, dat jij ooit op 150 mg per dag hebt gezeten en dat je van 10 mg niets meer voelt. De topictitel is toch niet voor niets 'oxazepam eerste keer' ?

Stop bragging about it.
Klik om te vergroten...

Daar gaan we weer, debiele posts die doen alsof ik "brag". Ik zei niks over op hoeveel ik zat of wat dan ook.

Toen ik voor het eerst 10 mg nam zonder enige tollerantie voelde ik ook nauwelijks wat. Ik voelde me misschien iets rustiger, maar niet zoveel dat het niet als placebo zou kunnen worden afgeschreven
Klik om te vergroten...

Je hoeft niet letterlijk iets te zeggen om iets te insinueren. En je bent een recidivist, als het gaat om het posten over hoeveelheden oxazepam die je geslikt hebt. Zodoende komt het op me over alsof je opschept.

Een post als in dit topic voegt verder namelijk ook niets toe. Je wilt me ook niet zeggen dat jij jouw eigen eerste reactie op 10 mg oxazepam wilt vergelijken met de reactie van elk gemiddeld anders mens? Kom nou, je bent intelligenter dan dat.

Jammer wel, dat je mijn post direct opvat als 'debiel', pleit niet echt voor je.

jussie zei:
wat moet ik er nou van verwachten? ik raak een beetje in de war, de 1 zegt: je zal er niet veel van voelen en de ander zegt dat ik het wel zal voelen. wat moet ik nou? :confused:
Klik om te vergroten...

Gewoon 10 mg slikken, iets gaan doen thuis, tv kijken.. computeren, filmpje aanzetten, je merkt het vanzelf :)
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ga het zaterdagavond proberen :grin: ik zie wel wat er gebeurd, gewoon takeshi's castle enzo kijken:P
ik laat nog wel horen hoe het was.
greatz
s
systemreadyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoeveel mg ga je slikken jussie?
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#20
wat denk je zelf... zie hierboven!
10mg om het jou makkelijk te maken...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."