#1
Relax heren ........ ![:wink:]()
Maarre jussie hoe was je eerste keer? (aan de pammetje dan hahahaha)
Maarre jussie hoe was je eerste keer? (aan de pammetje dan hahahaha)
Flameon zei:Je gaat er inderdaad niks raars van doen, dosis is erg weinig dus wat klaas zegt klopt. Betwijfel of je er wat van voelt. Je gaat je gewoon lui / relaxed / slaperig voelen![]()
acidboy zei:We weten het ondertussen wel AT, dat jij ooit op 150 mg per dag hebt gezeten en dat je van 10 mg niets meer voelt. De topictitel is toch niet voor niets 'oxazepam eerste keer' ?
Stop bragging about it.
jussie zei:wat moet ik er nou van verwachten? ik raak een beetje in de war, de 1 zegt: je zal er niet veel van voelen en de ander zegt dat ik het wel zal voelen. wat moet ik nou?![]()
Angramar Temenos zei:acidboy zei:We weten het ondertussen wel AT, dat jij ooit op 150 mg per dag hebt gezeten en dat je van 10 mg niets meer voelt. De topictitel is toch niet voor niets 'oxazepam eerste keer' ?
Stop bragging about it.
Daar gaan we weer, debiele posts die doen alsof ik "brag". Ik zei niks over op hoeveel ik zat of wat dan ook.
Toen ik voor het eerst 10 mg nam zonder enige tollerantie voelde ik ook nauwelijks wat. Ik voelde me misschien iets rustiger, maar niet zoveel dat het niet als placebo zou kunnen worden afgeschreven
jussie zei:wat moet ik er nou van verwachten? ik raak een beetje in de war, de 1 zegt: je zal er niet veel van voelen en de ander zegt dat ik het wel zal voelen. wat moet ik nou?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."