#1
Ik vraag me af, is dit normaal? Ik ben vandaag opgestaan met een enorm vervelende, brandende pijn in m'n knie en besloot dit te verhelpen met 50 mg tramadol (wat niet tot nauwlijks een psychoactieve dosis is, ik wil gewoon van die rotpijn af) en ik heb het idee dat ik een beetje onscherp zie en moeilijk kan focussen op dingen (verstellen van dichtbij of ver weg kijken.)
Ik heb verder nooit enige problemen met m'n ogen, en ik heb dit elke keer dat ik opiaten heb gebruikt (met uitzondering van hele lage doseringen codeine) gehad - bij tramadol, oxycodone, oxymorphone, morfine, noem maar op. Is dit eigenlijk normaal? Of heb ik een of andere vreemde reactie op opiaten. Ik heb trouwens geen tolerantie voor opiaten (gebruik zat altijd wel enkele maanden tussen.)
Ik heb verder nooit enige problemen met m'n ogen, en ik heb dit elke keer dat ik opiaten heb gebruikt (met uitzondering van hele lage doseringen codeine) gehad - bij tramadol, oxycodone, oxymorphone, morfine, noem maar op. Is dit eigenlijk normaal? Of heb ik een of andere vreemde reactie op opiaten. Ik heb trouwens geen tolerantie voor opiaten (gebruik zat altijd wel enkele maanden tussen.)