Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlecht zien tijdens gebruik opiaten/opioideachtigen

Slecht zien tijdens gebruik opiaten/opioideachtigen

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
ReaderbotLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vraag me af, is dit normaal? Ik ben vandaag opgestaan met een enorm vervelende, brandende pijn in m'n knie en besloot dit te verhelpen met 50 mg tramadol (wat niet tot nauwlijks een psychoactieve dosis is, ik wil gewoon van die rotpijn af) en ik heb het idee dat ik een beetje onscherp zie en moeilijk kan focussen op dingen (verstellen van dichtbij of ver weg kijken.)

Ik heb verder nooit enige problemen met m'n ogen, en ik heb dit elke keer dat ik opiaten heb gebruikt (met uitzondering van hele lage doseringen codeine) gehad - bij tramadol, oxycodone, oxymorphone, morfine, noem maar op. Is dit eigenlijk normaal? Of heb ik een of andere vreemde reactie op opiaten. Ik heb trouwens geen tolerantie voor opiaten (gebruik zat altijd wel enkele maanden tussen.)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zit dat duikbrilletje niet nog voor je ogen?
R
ReaderbotLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dreuge zei:
Zit dat duikbrilletje niet nog voor je ogen?
Klik om te vergroten...

Nee, die ben ik kwijtgeraakt op haaienjacht. Maar even serieus, is dit normaal met opiaten? Ik vind het namelijk erg vervelend en m'n knie doet pijn, maar ik word para dat ik er een of andere vage intolerantie of allergie voor heb.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is geloof ik een normale bijwerking van opioïden, ook namens Wikipedia. Ik zou me geen zorgen maken.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dreuge zei:
Zit dat duikbrilletje niet nog voor je ogen?
Klik om te vergroten...
:sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :tearsofjoy:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#6
nu ik enige tijd clean ben, begin ik pas blind te worden. vraag me werkelijk af wanneer de achteruitgang stopt.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
speeseend zei:
nu ik enige tijd clean ben, begin ik pas blind te worden. vraag me werkelijk af wanneer de achteruitgang stopt.
Klik om te vergroten...

Haha. Ik denk dit precies altijd als ik weeral eens stop met blowen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."