#1
^nice, i like Cliché <-:

Dat ik die kon vergeten. Geweldig nummer.spacelord zei:http://www.youtube.com/watch?v=ZpAi0Srfqtk
Why the FUCK stond dit lied er nog niet tussen?? Explain me please, als er 1 nr het waardig is tussen de lijst te staan is het dit nr
BLACK SABBATH-HAND OF DOOM
Holy shit, was dit nummer helemaal vergeten. Thanks man!pannes zei:
W.F.L. zei:Ik vraag me eigenlijk af waarom je liedjes zou willen luisteren over iets dat je waarschijnlijk een hoop ellende opgeleverd heeft..
Niet dat ik dit zelf nooit luister, maar tochIk krijg trouwens altijd trek van dat nummer
![]()
speeseend zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."