Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dikke lijn leggen en vertel ons hoe het was"
"MarSNEL zei: Helaas gaan alle pillen altijd op als je er eenmaal 1 hebt geslikt ... Klik om te vergroten... Ik ken dat al maar al te goed, nu niet meer maar in het begin kon ik gewoon niet accepteren dat het uit met de pret is, maar heb geleerd dat na de tweede keer bijpakken het niks meer uitmaakt.. Als je eenmaal 6-8 uur hard bent gegaan, kun je bijpakken wat je wil, maar je sero is gewoon op, het enige wat je doet is het je leiper, meer speedy maken, en je dopen groter.. Naar gevoel.."
"Je denkt echt dat ik een grapje maakte? Dit niet serieus neem? Ik weet uit eigen ervaring hoe een hardnekkige verslaving je leven kan beheersen. Ik zei al meteen, een verslaving is niet niets.."
"Wat deadlock zei eigenlijk, je verwoordt het echt veel beter. De tijd dat ik "LINKS!!" schreeuw ook als het niet functioneel is heb ik wel gehad. Het VVD heeft ook geen goede oplossing op de lange termijn - en slechtere op korte. Ik kan me eig. het beste vinden bij de D66, en niet SP.. Midden-progressief zeg maar. Ik klier niet op het VVD omdat ze rechts zijn, maar omdat ze geen goede plannen hebben."
"De laatste paar trips heb ik er last van; Een raar, dicht gevoel in m'n borstkas, jeuk, kortademigheid en een drukkend gevoel. Moeilijk ademhalen pretty much. Dit gebeurt tijdens trips (ong. 2-3 uur na inname), en het gevoel blijf een paar dagen aanhouden, waarna het steeds minder wordt. Het gevoel is erger als ik er ketamine of 2c-b bij snuif. Vaak heb ik ook een gevoel alsof ik kramp in m'n borstkas heb, soort knoop. Waar kan dit aan liggen? Ik ben langs de huisarts geweest en hij zegt dat m'n keel, hart en longen prima klinken (hij heeft het gecheckt met een stethoscoop). Help?"
"0,625 mg (625 microgram) lorazepam, x mg diazepam (geen idee hoeveel, vreet elke 10 min-half uur een pilletje van 2 of 5 mg weg, afhankelijk van welke het dichts bij m'n bereik zit), een halve fles wijn, 100 mg codeine, 50 mg tramadol, 10 mg oxazepam en wiet zitten kettingblowen. Oh en, 30 mg methylphenidaat om wakker te blijven."
"Nu een hele fles wijn. En diazepam in hetzelfde tempo. het vervelende is dat mn wijn nu op is en ik niks heb om de diazepams mee weg te spoelen. ik wou dat er een drug was die sterk genoeg was om m'n horror weg te dempen."
"Ik wil gewoon niet meer voelen. Maar het werkt niet. Ja, ik ben een junk en dit is junkgedrag. Ik geef het toe. Verpest ik m'n leven? Misschien. Maar is een leven dat alleen bestaat uit angst, eenzaamheid en verlatingsangst het waard om te leven?"
"Diazepam en ethylmorfine. (AT hier btw)."
"Nyah, de vaste groep die er komt is meestal wel 16+, alleen de laatste tijd kwamen er veel hele piepjonge mensen, daarom ook een leeftijdsgrens. Het is een jongerencentrum die allerlei activiteiten organiseert, en over het algemeen is het wel een gezellige sfeer. De goanexxion is nu zo ongeveer het grootste event dat we hebben, en het wordt ook groots uitgepakt. Het is ook mijn lievelingsevent daar; AT organiseert er zelf wel darkpsy-themaavonden, maar die zijn een stuk minder uitgebreid en hebben een andere sfeer dan het goanexxion. Tot nu toe is het altijd zeer geslaagd geweest. By the way: We zijn een jongerencentrum, dus redelijk streng op drugs als we het zien. Der komt geen controle of zo, maar AUB niet openbaar drugs gebruiken.. Dan word je eruit geknikkerd ."