Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat rot voor je dat je je zo naar voelt. Ik ben zelf niet aan de coke maar wel al een hele tijd aan de wiet en ookal is het niet egt hetzelfde ik herken dingen die je zegt, hoe je je zoms voelt. De vriend van mijn zus is ook verslaafd aan de cocaine en die kan er ook al niet meer mee stoppen..voor hem is het alsof ie dan niets meer heeft , omdat ie alles daarvoor heeft gegeven en niet zo veel meer over hebt. Afkicken wordt denk ik wel heel moeilijk voor je, maar probeer het nu omdat je je nu zelf nog realiseerd..straks ga je er zo aan onderdoor dat je jezelf de dood in snuift om die gevoelens niet meer te hebben..en verder hoop ik voor je dat het goed met je komt"
"ik weet hoe het voelt..ik heb ook het verslavingsgen m'n vader is alcoholist en als ik eenmaal iets gebruik gaat het v kwaad tot erger daarom probeer ik nu (ik ben 17) gewoon weg te blijven van de harddrugs.."
"sinds een tijdje gebruik ik in het weekend vaak wat cocaine en ik vroeg me af of dit slecht voor je gebit is? ik heb namelijk(mei bij tandarts geweest) 2 gaatjes en ik heb soms het idee dat ik soms in ene keihard op een stukje tand bijt, ik zal wel zeggen dat ik soms ook wel een beetje gewoon in me mond doe voor de tinteling of dat k het sleuteltje na gebruik ff me mond in en uit doe. en als het slecht is wat zorgt daar dan precies voor?"
"Je zegt zelf al dat je graag wil stoppen, en stoppen kan je alleen als je het echt wilt. Misschien is het tog handig om iemand over je gebruik in te lichten, die kan je helpen om te beginnen met minderen en jij kunt er ook je verhaal bij kwijt..Je kunt jezelf ook bij een afkickcentrum laten behandelen.. ik zou alleen zeggen stop nu het (waarschijnlijk) nog kan"
"ik vind het allemaal vrij weinig eigelijk :P maar zijn hier eigelijk mensen die zeg maar 'verslaafd ' zijn aan dit of niet...ik ken genoeg mensen die op 1 dag al 7 stick smoken"
"Over een paar kleine weekjes ga ik naar trance energy met me beste vriendin en 2 vriende.. en hun gaan allemaal snackenmaar ik weet niet of ik t wel moet doen.. Ik heb het eerder gedaan (zie een aantal topics eerder)en dat was niet zo goed gegaan(het bleek ook dat ik n te sterke had gehad voor de 1e x) Maar ik ben bang omdat vorige keer het gevoel zo sterk en pr8ig was(ik was toen niet meer uitgegaan)dat ik daarna niet meer zonder snackie uit kan gaan..Ik ben erg vatbaar voor verslavingen ik zit al heel lang zowat dag en n8 stoned..en als ik uitga kan ik eigelijk niet nuchter zijn dan vind ik et niet luek en als ik nu zeg maar aan dat snackie geroken heb met het uitgaan komt het dan nog wel goed..of kunne julli me andere "party" drug adviseren? tnk U!!"
"ik heb dit weekend weer gesnackt en het ging gewoon goed..ik ben begonnen met een halve en daarna nog 1.. eerst toen het gevoel op kwam zetten schrok ik tog weer een beetje met vorige keer in het 8erhoofd..maar toen d8 ik een halve kan nooit fout het wordt juist leuk en het is elukkig allemaal goed gegaan.. wel kut als het uitwerkt hoor bedankt voor de tips"
"Als je nog eens iets nieuws wilt proberen, moet je een keer absent gaan drinken. Dr zit 70% alcohol in en 2 á 3 glaasjes zijn meer dan genoeg. Je gaat er heel vet van spacen, niet zoals je normaal dronken bent, nee veeel beter maar je gaat r ook van halucioneren egt heel vet moet je een keer doen"
"jah als je die nepperds heb is het jammer jah...in nl is het niet meer te krijgen nee..maar alsnog wel de nepperds die zijn ook wel leuk maar wij krijgen het viavia uit het buitenland daar kan je het nog wel krijgen b"