Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTip!!!!!

Tip!!!!!

19 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kweenie, iig een dikke spammert, want dit is nou al de 2e x dat ik het tegen kom.

(edit - ff gecheckt echt een dikke spammert)
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#2
kan je deze absinth gewoon in je supermarkt kopen?
*
*Shi*Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kunt het niet in de supermarkt kopen maar bij de mitra ofzo
M
MindtravelLid
01-01-2024, 00:00
#4
een soort van gerealiseerd fabeltje
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Die stof heeft er nooit in gezeten. Dit is een fabeltje.
Toen absinthe opkwam leek het erop dat deze de wijn zou gaan verdringen in frankrijk. De franse keizer was hier niet mee blij mee en heeft toen dat fabeltje gemaakt van die hallucinerende stof. Hierdoor kon hij de absinthe gaan verbieden. Helaas volgden veel landen hem.
Tegenwoordig kun je ook in nl wel nog absinthe krijgen, maar hier zit wel iets in dat ervoor zorgt dat je er best wel een beetje knetter van wordt. In het buitenland en vooral het oostblok kun je de wat betere absinthe krijgen met een betere kwaliteit
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
betwijfel of dit een fabeltje is...

in tjechie is er zo gigantisch veel van met echt een dikke bodem groen spul erin en weet ik veel wat er allemaal inzit.

als dit een fabeltje is en er totaal geen space aan verbonden is zouden de mensen hier toch wel achterkomen en gewoon aan andere sterke drank ofzo gaan aangezien absinthe juist om de 'space' vaak een stukje duurder is...

maar het fijne weet ik er ook niet van :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb met iemand gesproken die echt een expert is op het gebied van Absinthe, hij vertelde me dit. En haalt zijn Absinthe van overal uit Europa, maar hij heeft er echt wel veel studietijd in zitten, dus geloof ik m wel. Hij organiseert zelfs Absinthe feestjes
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
was da?
M
MultaTuliLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mac, weet je soms welke keizer ?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nopes, maar komende vrijdag is er weer zo'n absinthe feest, zal hem eens vragen over wat meer info..
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik weet niet hoor, maar alsem is al eeuwen HET ingrediënt van absinthe. En aangezien het stampensvol met alcohol zit, wordt de thujone er dus in opgenomen. Lijkt me heel sterk dat het een fabeltje is dat thujone er nooit in heeft gezeten..
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Iedereen weet het altijd wel beter op dit forum..
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
haha daar is het toch juist een forum voor :confused:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met logisch redeneren kom je vaak het verst :wink:
R
RainhaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je nog eens iets nieuws wilt proberen, moet je een keer absent gaan drinken. Dr zit 70% alcohol in en 2 á 3 glaasjes zijn meer dan genoeg. Je gaat er heel vet van spacen, niet zoals je normaal dronken bent, nee veeel beter maar je gaat r ook van halucioneren egt heel vet moet je een keer doen :wave:
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja wel leuk dat je dat zegt maar je vertel en niet bij dat de echte absinthe waarvan je ging hallucanties kreeg al een jaartje of 20 niet meer te krijgen is :rolleyes:
er zijn nu veel immitaties op de markt waar dus alleen maar alcohol inzit en dus geen thujon die voor de hallucinaties zorgde
wel kan je zelf je absinthe gaan maken
R
RainhaLid
01-01-2024, 00:00
#17
jah als je die nepperds heb is het jammer jah...in nl is het niet meer te krijgen nee..maar alsnog wel de nepperds die zijn ook wel leuk maar wij krijgen het viavia uit het buitenland daar kan je het nog wel krijgen b
*
*Shi*Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Je kan het nog steeds gewoon kopen hoor. Je hebt 2 flessen: 1 met 70%alcohol waar de spacende stof uit is en 1 met 55% en nog een (verminderd)deel space. Van allebei ga je trouwens best hard, maar het werkt progressief, steeds meer meer meer..Maar de trip is egt leuk..je voelt je redelijk normaal en tog doe/denk/zeg je rare dingen. Je kan veel makkelijker met mensen praten en je word enthousiast en je hebt overal zin in. Maar teveel ervan drinken en daar meer als 3 joints bij roken moet je niet doen want daar word je(nou ja ik)heel moe en zinloos van
*S h i*
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bij de slijter te krijgen. Maar je gaat er niet van hallucineren die stof zit er niet in. In ieder geval niet in Nederland weet niet hoe het in het buitenland is.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je kan ook gewoon wat alsem kruid bestellen, dat in je absinth doen en het een paar dagen laten staan. In alsem zit thujon, de psychoactieve stof, dus dan krijg je nog wel echte absinth.

Kijk wel uit overigens, thukon is giftig :).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."