#1
sinds een tijdje gebruik ik in het weekend vaak wat cocaine en ik vroeg me af of dit slecht voor je gebit is? ik heb namelijk(mei bij tandarts geweest) 2 gaatjes en ik heb soms het idee dat ik soms in ene keihard op een stukje tand bijt, ik zal wel zeggen dat ik soms ook wel een beetje gewoon in me mond doe voor de tinteling of dat k het sleuteltje na gebruik ff me mond in en uit doe. en als het slecht is wat zorgt daar dan precies voor?