Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswel of niet slikken?

wel of niet slikken?

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#1
We kunnen dit topic wel nieuw leven in blazen, maar dan moet ie wel naar liefde en relaties :wink:
R
RainhaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Over een paar kleine weekjes ga ik naar trance energy met me beste vriendin en 2 vriende.. en hun gaan allemaal snackenmaar ik weet niet of ik t wel moet doen.. Ik heb het eerder gedaan (zie een aantal topics eerder)en dat was niet zo goed gegaan(het bleek ook dat ik n te sterke had gehad voor de 1e x) Maar ik ben bang omdat vorige keer het gevoel zo sterk en pr8ig was(ik was toen niet meer uitgegaan)dat ik daarna niet meer zonder snackie uit kan gaan..Ik ben erg vatbaar voor verslavingen ik zit al heel lang zowat dag en n8 stoned..en als ik uitga kan ik eigelijk niet nuchter zijn dan vind ik et niet luek en als ik nu zeg maar aan dat snackie geroken heb met het uitgaan komt het dan nog wel goed..of kunne julli me andere "party" drug adviseren? :wave: tnk U!!
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je vatbaar bent voor verslavingen, moet je gewoon inzien dat partydrugs niets voor jou zijn.
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#4
hey rainha zelf ga ik ook naar trance lekker ff stampuh
maareh nu ff verder met je probleem
er zijn nog genoeg andere smart drug producten ligt alleen zelf ana wat je wil
zelf ben ik al een tijdje bezig met smarts om alles een beetje te hebben uit getest.

voor een party al trance energie zal ik :
herbals xtc nemen
je zou ook gewoon op de kruiden tour kunnen gaan werkt ook heel goed

als je meer wil weten kan je altijd een pm sturen
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#5
zal aan de :xtc: gaan :grin:
s
someone_nlLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik sluit me bij Bal0n aan.

Verder moet je gewoon zelf weten wat je doet natuurlijk maar als je twijfelt moet je het gewoon niet doen want wellicht dat je er spijt van krijgt.

Smartdrugs zoals herbal xtc zijn zeer zeker een optie.
Wil je toch aan de echte xtc gaan kan je altijd nog 'After E' bij de hand hebben dat is er speciaal voor na xtc gebruik en helpt je je vitamines e.d. weer op pijl te houden na het gebruik (er zijn ook vergelijkbare producten van After E in de smartshops te verkrijgen).
Bovendien met After E (of een vergelijkbaarder middel) beperk je de kans op een kater enzo.
*
***Puppy***Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon niet doen. Zoals ik in je andere topic al zei. Je bent echt erg klein. Gewoon lekker drinken joh. Dan heb je het ook prima naar je zin :beer:

:wave:
R
RainhaLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb dit weekend weer gesnackt en het ging gewoon goed..ik ben begonnen met een halve en daarna nog 1.. eerst toen het gevoel op kwam zetten schrok ik tog weer een beetje met vorige keer in het 8erhoofd..maar toen d8 ik een halve kan nooit fout het wordt juist leuk en het is elukkig allemaal goed gegaan.. wel kut als het uitwerkt hoor :angry: bedankt voor de tips
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had dat risico nooit gelopen als ik jou was...
l
limburgerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik raad het iedereen af om te gebruiken maar vooral wanneer er vrienden zijn in de omgeving die gebruiken dan kom je er zelf ook een beetje in terecht. En voordat iemand gaat gebruiken wees er dan van bewust dat dit nooit de laatste zal zijn tenzij er iets mis zou gaan of je er niet tege zou kunnen of iets dergelijks. Als je eenmaal gebruikt heb en dan gaat het nog nieteens over de hoeveelheid die avond zul je nooit vergeten! Ik persoonlijk vind een avond met pillen never nooit zo fijn als een avond zonder. Maarja als je ooit de eerste pil heb gehad en dit bevalt goed ga je ook vanzelf steeds meer gebruiken tenminste wat bij mij op een halve pil begon zit nu op 6 stuks. Dit een beetje als waarschuwing en de consequenties die eraan kunnen vastzitten. Maar ik wens iedereen een fijne gebruiktijd die tog overweegt te gebruiken maar pas op het zijn HARDdrugs en DRUGS=RISICO!!!
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#11
schop :stoned:
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: cheap nfl jerseys

Incockveneund zei:
I join told all above. Let's discuss this question. Here or in PM.
I recommend to you to visit a site, with an information large quantity on a theme interesting you.
In my opinion you are not right. I can defend the position. Write to me in PM, we will discuss.
It is a pity, that now I can not express - it is very occupied. I will be released - I will necessarily express the opinion on this question.
In my opinion you are not right. I am assured. I can prove it. Write to me in PM, we will talk.
Klik om te vergroten...

Niet om het 1 of ander maar deze post is al van 2005
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#13
Niet om het 1 of ander maar deze post is al van 2005
Klik om te vergroten...

Dit is een spambot.
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#14
Svali zei:
Niet om het 1 of ander maar deze post is al van 2005
Klik om te vergroten...

Dit is een spambot.
Klik om te vergroten...
En die is keihard permanent gebanned. :wave:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#15
MacLeod zei:
Svali zei:
Niet om het 1 of ander maar deze post is al van 2005
Klik om te vergroten...

Dit is een spambot.
Klik om te vergroten...
En die is keihard permanent gebanned. :wave:
Klik om te vergroten...

Helaas stikt het van dat ongedierte.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."