Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MDPIHP en NEP is er maar niet helemaal hetzelfde helaas."
"De pyros of terwijl A-PVP a-PHP en A-PiHP lijken een voor een uit te sterven. Iemand enig idee of dit ooit nog verkrijgbaar gaat zijn al zullen velen dit natuurlijk troep vinden. Zelf kan ik met mate wel genieten van de pyros in een heerlijk warm pijpje. Dus wat denken jullie sterven deze pyros uit en waarom? Is dit spul niet meer te maken ofzo? Ik vind de artikelen van powned op youtube over flakka wel heel erg overdreven. Het is geen onschuldig spul maar je wordt er ook niet per se direct een zombie van ofzo."
"Zeldzame vondst: man uit Hoogeveen maakte in lab 'hippe' designerdrugs Het was een zeldzame vondst die de politie deed in Haps: een drugslab waarin ze ‘hippe’ designerdrugs maakten. Het lab zat verstopt in een koepeltent. De politie pakte een Poolse man uit Hoogeveen op die de drugs zou hebben gemaakt. Maar de man zegt dat er niks klopt van alle beschuldigingen aan... www.omroepbrabant.nl Nou hier ben ik toch wel echt gestuit op iets interessants. Ik verwacht wel de nodige likes voor deze toevoeging. Een of andere Robert W een poolse man van 43 is eens gepakt voor een designer drugslab. Een soort Poolse Walter White."
"Je hoort van alles over de RC's. Ze zouden uit China of India komen of uit een of ander obscuur labaratorium in een breaking bad achtige omgeving. Ik zelf denk dat er ergens een Walter White achtig figuur rondloopt die verantwoordelijk is voor de productie. Laatst zijn wel veel stoffen verboden. Hier enkele van mijn favo RC's en mijn opinie: Cathinonen: ik denk dat alle Cathinonen zoals 2MMC en 4MPD geimporteerd worden uit Azië. Tryptamines zoals 5-MeO DMT en 4 Ho Met worden denk ik gewoon hier gemaakt. Arylcyclohexylamine zouden uit India kunnen komen. Ik zie gewoon dat vele chemicals op vreemde Chinese sites of op IndiaMart worden aangeboden maar geen idee wat er achter zit. Zouden net zo goed oplichters kunnen zijn die flink cashen en niks opsturen. O-DSMT en Benzodiazepines wordt denk ik ook gewoon geimporteerd als poeier en daarna tot pillen gedrukt. Iedereen met leuke ideeën en theorien is welkom haha ben gewoon benieuwd wat de bron is van deze spulletjes. Worden ze gewoon tussen de MDMA en speed labs toegevoegd of wat is er allemaal aan de hand?"
"Ik vind NEP wel een van de leukere maar hij is helaas ook supersterk en verslavend😅"
"Kratom is ook wel een goeie opiaat die volgens mij het dichst in de buurt komt"
"Is het illegaal dan voor die vendors om van Nederland naar België te verzenden vraag ik me af?"