#1
Qat is illegaal in Nederland hoor.Jazeke. het is van overdreven misbruik naar gelegenheid gebruik gegaan met alle jaren die voorbij zijn gegaan. Toch gebruikte ik dat nog.
ik heb met alfa phip nog nooit overdreven. Niet dagelijks of nachten wakker blijven zeker niet. Het was een perfecte manier om afscheid te nemen van die andere rommel.
ik kan aan chaat ( kat ) geraken dat wel. Dat is het hoofdbestanddee. maar dat zijn bosjes takken en blaadjes die je best met kauwgom op eet. Maar dit is allesbehalve hetzelfde.
Ik denk dat het makkelijk twee bosjes tak en blaadjes moet fijn kauwen voordat je aan een effect zoals cathinogen ( die van chaat of Quata medulis ) geraakt.
ik zou graag een soortgelijke cathinon vinden. Voor zo lang het legaal is toch.
