#1
Wees er heeeeel voorzichtig mee!
10 mg is al stevig....
Ik zou er maar vanaf blijven.
10 mg is al stevig....
Ik zou er maar vanaf blijven.
Is 5 mapb dan niet vrij gelijkaardig met 6 apb?
Al die keuzes toch... Krijg er bijna FOMO van
Ja, is diegene waar ik het meest naar uitkijk, samen met de 5 meo mipt. Heb je je ooit al eens aan de klassieke PCP gewaagd?
Die heb ik nu liggen maar durf hem niet aan te rakenIk heb 3 meo-pcp reeds elders beschreven, toch ff een korte beschrijving hier.
Het is ver, veruit de meest potente rc die ik ooit genomen heb.
Vette psychose van gehad, en deze waren gericht op zelf onderzoek.
Ik neem deze beslist niet meer.
Gaat veeeeel te hard en te diep....
Lekkere rush en lange nastim.Ik hoor veel goeds van 6-apb ( als stim )
En 1p-lsd ( als psy ) .
@Snuffelaar ,
Wat is er zo speciaal aan A-pihp? Stond op mijn bestellijst maar heb hem verwijderd, misschien onterecht?
Mwa ik vind 3-ho-pcp anders wel wat potenter.Ik heb 3 meo-pcp reeds elders beschreven, toch ff een korte beschrijving hier.
Het is ver, veruit de meest potente rc die ik ooit genomen heb.
Vette psychose van gehad, en deze waren gericht op zelf onderzoek.
Ik neem deze beslist niet meer.
Gaat veeeeel te hard en te diep....
Toch nog een aantal blijkbaar. Ga op basis van jullie gedachten en andere topics op het forum volgende goedjes bestellen:
6 apb
3 meo pcp
1p lsd
2 fdck
4 ho met
Doc
5 meo mipt
Vraag me wel nog af of er een verschil is tussen 1p-LSD en klassieke LSD?
Meer info over 2C-B-FLY?Mooi lijstje, alleen 2-FDCK is een beetje overbodig. Gewone keta is leuker/warmer/recreatiever, 2-FDCK is een beetje koud.
Ik neem aan dat je een milligram weegschaal heb maar pas op met 3-MeO-PCP, DOC en 5-MeO-MiPT qua doseren, alle drie stofjes waarbij een paar milligram een wereld van verschil kan maken.
Twee andere vrij unieke RC's zijn nog:
2C-B-FLY (lage dosis, beter niet te hoog mee doseren vanwege ongustiger safety profile dan veel andere 2c's)
aMT
Maar 30 mg is toch geen lage dosis meer te noemen? 😶2cbfly is wel leuk op (Ik dacht) 30mg. Vooral buiten lopen vond ik grappig. Het was net of ik in een cartoonwereld liep.
2cbfly is alleen geen drug dat je kan combineren. Dit wordt al snel gevaarlijk en hersenschade komt snel om de hoek kijken.
Heb even gekeken en denk dat het 20mg was en niet 30mg. Van 10mg merkte ik helemaal niets.Maar 30 mg is toch geen lage dosis meer te noemen? 😶
Ja klopt.20mg zal inderdaad zijn wat je bedoelde als ik wiki moet betrouwen.
Bekijk bijlage 13278
Ja klopt.
Nu ik terugdenk.... vond het af en toe zoomend geluid in de hersenen zwaar irritant. Alsof iemand een scheerapparaat in je schedel heeft gestopt. Dit was in de upcoming aanwezig bij mij.
2cbfly is wel leuk op (Ik dacht) 30mg. Vooral buiten lopen vond ik grappig. Het was net of ik in een cartoonwereld liep.
2cbfly is alleen geen drug dat je kan combineren. Dit wordt al snel gevaarlijk en hersenschade komt snel om de hoek kijken.
Mooi lijstje, alleen 2-FDCK is een beetje overbodig. Gewone keta is leuker/warmer/recreatiever, 2-FDCK is een beetje koud.
Ik neem aan dat je een milligram weegschaal heb maar pas op met 3-MeO-PCP, DOC en 5-MeO-MiPT qua doseren, alle drie stofjes waarbij een paar milligram een wereld van verschil kan maken.
Twee andere vrij unieke RC's zijn nog:
2C-B-FLY (lage dosis, beter niet te hoog mee doseren vanwege ongustiger safety profile dan veel andere 2c's)
aMT
Nee zeker niet aan te raden.Dus 2cb fly beter niet gebruiken in een nexus flip dan? Heb namelijk al eens een nexus gedaan met gewone 2cb maar viel wat tegen.
Ik had helemaal geen bodyload.Hopelijk vallen de bodyload / side efffects wat mee.
Laatste keer truffels uren gekotst en bad trip gehad, daarmee dat ik eens ee chemische variant probeer. En omdat mijn vendor geen 4 HO-MET op voorraad meer heeft.
Nee zeker niet. 2C-B-FLY heeft een sterk ontregelend effect op je kerntemperatuur zonder dat je lichaam het merkt, veel meer dan bijvoorbeeld 2C-B. Daarom is het een drug die je beter niet combineert, behalve misschien met wat THC, al kan dat de ervaring wel een stuk intenser maken.Dus 2cb fly beter niet gebruiken in een nexus flip dan? Heb namelijk al eens een nexus gedaan met gewone 2cb maar viel wat tegen.
Hoe stel je dark mode in?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."