#1
Benzo's zijn een hell man, oppassen.
ja ik was 2 rijlessen totaal vergetenMinimaal 12mg per avond dus. Met 2-3 mg ben ik 6 uur onder de pannen na een nachtje stimulanten. Waarom zou je zulke absurd hoge dosissen nemen en 4 dagen achter elkaar?
Komen je dagelijkse verantwoordelijkheden niet een beetje in gevaar?
helemaal gelijk, ik ga ook niet meer nieuwe bestellen. iniedergeval een lange tijd nietBenzo's zijn een hell man, oppassen.
Misschien maar goed ookja ik was 2 rijlessen totaal vergeten
ja ik was 2 rijlessen totaal vergeten
Niet met benzos rijden man. Minimaal 24 uur wachten en met vertraagde afgifte minimaal 72 uur. (3 dagen).ja ik was 2 rijlessen totaal vergeten
Met sommige ditecte afgifte benzo mag je ook 72 uur niet rijden. Xanax bv.Niet met benzos rijden man. Minimaal 24 uur wachten en met vertraagde afgifte minimaal 72 uur. (3 dagen).
dat jij dit reageert zegt meer over jouw niveau dan dat dit topic wat over mijn niveau zegt.Ik blijf mij verbazen over het niveau van sommigen op DF. Ik mag hopen voor ts dat hij een trol is...
niet praten als je niks te zeggen hebt, net als Rayyar die je kontje komt kussenBen jij normaal?
Ben jij normaal?ik heb 50 etizolam pillen op gemaakt in 4 avonden
ik blowde erbij en heb met benzos altijd dat ik heel snel meer pak, is dit normaal?
Waarom die vijandigheid @GoldenGrow ?
Ik stel je slechts een vraag, heb je daar een antwoord op?
Ik denk niet dat @Rayyar mijn kontje snel komt kussen, wanneer dat wel gebeurt weet ik niet of ik daar van ga genieten. Kunnen we dat aub los zien van elkaar?
Ik herhaal mijn vraag, ben jij normaal? Wat vind jij bijvoorbeeld normaal wanneer het etizolam gebruik betreft?
Daarmee heb je je eigen vraag beantwoordtdt (ik snap dt niet) kerel, zoek hulp bij wat je nodig hebt.ik vatte je reactie op als naar bedoeld, excuses als dit niet zo was.
en nee ik ben niet normaal.
doelde met deze topic meer op of het normaal en meer voorkwam dat er zo'n "zucht" naar meer nemen was op benzo/etizolam
na wat research is de zucht naar meer pakken en het een soort van niet onder controle kunnen hebben van dosering bij recreatief gebruik veel voorkomend, met name bij xanax gebruikers.Daarmee heb je je eigen vraag beantwoordtdt (ik snap dt niet) kerel, zoek hulp bij wat je nodig hebt.
Het is geen schande om hulp te vragen, dat is juist sterk! Het is helemaal krachtig om hulp te vragen aan de mensen waarvan je weet dat ze je ook echt gaan helpen. Daarmee moet je jezelf veranderen.
Je bent 19, zorg er nu voor, daar heb je later profijt van. (Ik kan het weten)
Zorg voor jezelf
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."