#1
Ik krijg baclofen van de dokter.
Eigenlijk is het tegen de zucht om geen ghb meer te gebruiken, maar ik gebruik het bij de afbouw van mijn gebruik.
Er is moeilijk om aan te komen en mensen die het verkopen vragen absurde prijzen.
Ik heb mijn dokter zo ver gekregen om het op herhaal recept te krijgen elke 2 weken, 25mg 30 stuks in een doosje.
Nu kwam ik bij de apotheek en kwamen ze met een potje waar de pillen los in zaten!
De pillen zijn broos en breken snel.
Het bakje is al na een dag helemaal wit.
Stukjes breken af en de dosering klopt dan niet meer.
Ik wil dit niet en wil het gewoon in stripjes hebben.
Daarnaast wil ik niet met pillen doosjes lopen maar gewoon een paar losse afgebroken stripjes.
Nu heb ik gegoogled en kwam eigelijk meer op forums terecht waar mensen ook klagen om het zelfde.
De apotheek zegt dat ze het nu alleen nog maar krijgen in een grote zak ??
Vind het maar raar.
Hele discussie gehad.
Maar kan ik opeisen dat ze mijn medicijnen in originele verpakking moeten geven aangezien ik volle doosjes krijg?
Nu staat er geen datum op en zijn ze opgesteld aan de elementen elke keer als ik het bakje open doe, en nu kan ik niet juist doseren omdat de pillen gebroken zijn en afbreken.
Iemand die weet of ze zo pillen mogen leveren?
Eigenlijk is het tegen de zucht om geen ghb meer te gebruiken, maar ik gebruik het bij de afbouw van mijn gebruik.
Er is moeilijk om aan te komen en mensen die het verkopen vragen absurde prijzen.
Ik heb mijn dokter zo ver gekregen om het op herhaal recept te krijgen elke 2 weken, 25mg 30 stuks in een doosje.
Nu kwam ik bij de apotheek en kwamen ze met een potje waar de pillen los in zaten!
De pillen zijn broos en breken snel.
Het bakje is al na een dag helemaal wit.
Stukjes breken af en de dosering klopt dan niet meer.
Ik wil dit niet en wil het gewoon in stripjes hebben.
Daarnaast wil ik niet met pillen doosjes lopen maar gewoon een paar losse afgebroken stripjes.
Nu heb ik gegoogled en kwam eigelijk meer op forums terecht waar mensen ook klagen om het zelfde.
De apotheek zegt dat ze het nu alleen nog maar krijgen in een grote zak ??
Vind het maar raar.
Hele discussie gehad.
Maar kan ik opeisen dat ze mijn medicijnen in originele verpakking moeten geven aangezien ik volle doosjes krijg?
Nu staat er geen datum op en zijn ze opgesteld aan de elementen elke keer als ik het bakje open doe, en nu kan ik niet juist doseren omdat de pillen gebroken zijn en afbreken.
Iemand die weet of ze zo pillen mogen leveren?