#1
Dit zijn denk ik de enige pijnstilling die ik nog in huis heb.
Ken er geen drol van , neem bij nooit iets
Ken er geen drol van , neem bij nooit iets
Dus beter even uitzitten tot morgen ( met een jointje) en naar de arts als het morge niet beter is ?Ik vind t troep, je word er suf van en kan er geen drugs bij gebruiken want is niet veilig in combibatie met andere middelwn, cannabis en cafeïne uitgezobderd.
Neurofen is ibuprofenIbuprofen geen optie?
Owww oke!Neurofen is ibuprofen
Ow , thx voor de uitleg man ! Heb ik wat aan.Diazepam zit nog in je lijf, dus geen tramadol erbij nemen. 150 mg is ook best hoog. Tramadol kan ook heel veel bijwerkingen geven. Als je geen uitvalsverschijnselen hebt (krachtverlies, urine laten lopen enz) is het beter de rug warm te houden en in beweging te blijven. Indien je die klachten wel hebt of krijgt, zou ik de huisartsenpost bellen voor overleg.
Ow , thx voor de uitleg man ! Heb ik wat aan.
Dus eerst lekker wat met de hond wandelen dus en dan thuis het kersenpittenkussen boven halen lijkt me.
Wat kan er gebeurd als ik de tramadol op de dia neem (puur uit intresse , ik ga het niet nemen..).
Ik heb een hele dag op men knieën gezeten op een rooster om te lassen , de positie waarin men bovenlichaam zicht bevond was ook niet optimaal.. Dus ik weet waar de pijn vandaan komt.Het klinkt alsof je spit hebt. Ik heb dit ook gehad, en ook een lichte hernia. Bij de hernia hielp paracetamol ook niet meer. Je kan het nog proberen te combineren met Ibuprofen, de paracetamol. Dat hielp bij mij ook niet.
Ik heb toen een nacht heerlijk geslapen op Diazepam, want dat is een spierverslapper en ik was al zo verstijfd door de pijn dat dat verlichting gaf.
Daarna van de ha Tramadol gekregen. Weet niet meer hoeveel mg ik slikte. Daar word je ook wel misselijk van.
Lekker warm douchen is ook een goed idee.
Verder is alles wel gezegd door vorigen.
Sterkte!
Ha een metaalwerkerIk heb een hele dag op men knieën gezeten op een rooster om te lassen, de positie waarin men bovenlichaam zicht bevond was ook niet optimaal.
Yep, Fotolasser van opleiding moest vandaag de oude stoomleidingen vervangen met men collega fitter en monteur (ben brigadier op de site nu even) eerste mee de leiding afgebroken met de brander en dan de prefab monteren en enkele fieldwelds doen , de achterkant was natuurlijk op kniehoogte en 10cm van de wand, op een rooster en met het envellopje lassen en het spiegeltje ik moet je dan niet vertelle in wat voor bochten ik mezelf geknoopt heb vandaag..Ha een metaalwerkerHier nog eentje, geen lasser dan, maar fitter. Iemand anders last het af voor me :P
Dit zijn denk ik de enige pijnstilling die ik nog in huis heb.
Ken er geen drol van , neem bij nooit iets
Thx voor je reactie , ik ben gistere door de fluni als een blok in slaap gevallen maar na 3 uurtjes wakker geschoten door de pijn..Flurbiprofen is net als ibuprofen een NSAID (ofwel ‘non-steroidal anti-inflammatory drug’). Vermindert pijn, remt koorts, werkt ontstekingsremmend. Volgens mij zonder recept verkrijgbaar - maar daarom natuurlijk net als ibuprofen niet perse zonder nadelen/bijwerkingen - en een wat minder rigoureuze optie dan iets als tramadol. Met die laatste zou ik alvast zeker niet gaan zelfdokteren.
Maar goed, gelukkig hielp een warm bad en een massage wat.Als het vandaag niet beter zou zijn inderdaad even de huisarts bellen, medisch advies inwinnen over pijnstilling is wanneer nodig de meest verstandige weg.
Beterschap!
Thx voor je reactie , ik ben gistere door de fluni als een blok in slaap gevallen maar na 3 uurtjes wakker geschoten door de pijn..
Ik nam eerst pantoprazol maar na men maagklep ontsteking is dit om gezet in omepzazol, ik heb net naar de arts gebeld en mag straks om 10 uur langs komen.
Goed dat ik idd de tradonal , contramal of de flurbiprofen niet had genomen zei ze . Ze wou me eerst ff nakijken (ze kent immers maar al te goed men verleden met middelen misbruik.)
Ik laat jullie weten hoe het ging.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."