Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ga aankomende vrijdag met een vriend onze eerst candy-flip doen. Nu zit ik te wikken en te wegen welke dosis verstandig is. M'n laatste keer 1-p-lsd startte op 100 ug en met bijnemen kwam ik op uiteindelijk 168 ug. Dit keer wil ik natuurlijk niet bijnemen i.v.m. de timing voor de M, dus vraag me af wat een goede startdosis is. Laatste keer was alleen in de natuur, dit keer met een vriend thuis, dus trip mag wel wat heftiger, maar omdat het een flip wordt ook weer niet te heftig. Vriend heeft lsd-25 maar heeft geen benul hoeveel ug ze bevatten. Dus ik denk dat ik m'n 1-p ga gebruiken. Dan de M; ik heb geen idee wat ik daar normaal voor doseringen van nam, is alweer 10 jaar geleden en toen gebruikt e ik ook AD, waardoor het nooit zo goed werkte. Ik ben 60 kg, dus 90 mg is een gemiddeld goede dosis, maar misschien nu wat teveel van het goede?! 1-P-LSD 150 ug + MDMA 50 mg, zou dat wat zijn voor een eerste flip?"
"acht.zes zei: @Natadm 1p-LSD lijkt mij ook veel geschikter dan LSD zegels waarvan je niet weet hoe veel ug er op zit, zeker in een candyflip. Ik ben zelf redelijk ervaren tripper, weeg 86 kilo en deed laatst 200ug 1p-lsd en precies 4 uur na inname (wekker gezet) 120mg 6-APB, dat is een wat langer werkende XTC-variant die wat trager opkomt en wat minder golft. Ik vond deze doseringen zeer goed om te doen en had voor mijn gevoel zelfs hoger kunnen gaan met de 6-APB. Wel had ik een dip van een dag, 3 dagen later. In tegenstelling tot 6-APB die dus traag opkomt knalt XTC er vrij hard in met een candyflip, dus hou in je hoofd dat het beetje overweldigend kan zijn als die inslaat. 50mg XTC lijkt mij wat weinig, 90mg lijkt mij met jouw gewicht wel oke, (1,5mg/kilo lichaamsgewicht net zoals ik dat meestal doe) maar omdat het je eerste candyflip wordt zou je voor de zekerheid iets lager kunnen doseren en rond de 70 a 80mg kunnen gaan. Een beetje kijken naar hoe veel vertrouwen je er in hebt en je dosering daar een beetje aan aanpassen. Klik om te vergroten... Thanks! Ik ga dan voor 70 mg M. kristallen. Hard inslaan van M heb ik nooit gehad, dus wil dat nu niet te heftig ervaren nu ik geen AD meer heb."
"Space cadet zei: Hier zit ik ook aan te denken... maar voor 70 gegaan dus? Hoe was het? Klik om te vergroten... Uiteindelijk voor 90 mg gegaan zelfs. Het was geweldig! Ik heb er nog een report over geschreven hier: https://drugsforum.nl/threads/eerste-keer-candyflippen-zo-zoet-en-zachtaardig.65572/. (sorry, link invoegen werkt niet....)"
"Ik ben licht katerig wakker geworden en heb 25 ug genomen net om je te supporteren 😂 Eten op deze dosis is makkelijk, op hogere doses kan ik dat helaas niet, en met mijn snelle stofwisseling is dat erg irritant. Op lage dosering juist vaak meer trek! Ik merk 6-8 uur effect. Zoek afleiding door lekker te gaan wandelen, muziekje op. Vooral als je veel energie krijgt is het lekker buiten te kunnen bewegen. Verder zal je van deze dosis niet heel veel merken je kan naar de supermarkt en de sinaasappels zullen prachtig oranje zijn! Enjoy!"
"De Dunne zei: Hoe lang geleden heb je genomen? Wat voel je nu precies van de 25 ug? Thanks! Klik om te vergroten... Kwartier geleden, zal nog wel effe duren voor ik iets merk. Ik vind 25 ug altijd een wat ongemakkelijke dosis, inderdaad wel bodyload, maar geen echte visuals. Wel wat andere beleving van de werkelijkheid. Valt elke keer anders uit. Ik zal over een uurtje rapporteren... Heb je nu al genomen?"
"De Dunne zei: Is iets meer nemen dan toch beter? Ik twijfel nog wat over de dosering nog. Ik ben gewoon te “angstig” om nu echt te gaan trippen maar wil wel wat merken. Is dan 2 zegels van 20 nemen (40 dus) beter als 25 ug? Nee nog niet genomen. Klik om te vergroten... Ik kan je denk ik geen bevredigend antwoord geven. Ik zou 100 ug nemen eigenlijk. Daaronder is het vooral bodyload. 100 ug is nog echt mild en een mooie kennismaking. Tussen 25-75 vind ik persoonlijk niks. Maar als je dan toch iets wilt voelen, neem dan 50 ug..."
"Zie deze tabel. Uit ervaring weet ik dat het kan, maar ik vind het geen aanrader"
"De Dunne zei: Dit is tegenstrijdig. Je zegt dat russen 25-75 vervelend is maar adviseert toch 50. Is 20 dan niet beter? Echt trippen wil ik ZEKER niet nog. Klik om te vergroten... Daarom zei ik je; ik kan je geen bevredigend antwoord geven. Want tussen 25-75 is wel wat voelen, wat jij wilt, maar niet echt trippen, wat jij wilt. Alleen geef ik aan dat het een ongemakkelijke dosis is 😂 Ik zit er inmiddels middenin; heb me kapot gezweet om een nieuw protectieglaasje op m'n telefoon te plaatsen, zonder pluisjes en bubbels.... Advies; doe dat niet op 25 ug LSD 🤣 Verder zweterige handjes, opdringerige energie, dus ik ga zo naar buiten en fietsen!"
"Vraag 1 kan ik niet beantwoorden... 2: Je kan de zegel eerst diagonaal doorknippen, van punt tot punt, en daarna nog een keer vanaf het puntje doormidden knippen. Dan heb je 4 driehoekjes. Vaak net wat makkelijker dan de zegel precies doormidden knippen. Je kan ook zegels oplossen in demi-water of wodka (24 uur laten staan voor gebruik). Bijv. 1 zegel in 100 ml. Dan kan je met een doseerspuitje precies opzuigen wat je wilt, 75ml dus als je 75 ug binnen wilt krijgen. 75 ug is een mooie kennismaking inderdaad, maar ik vind zelf de bodyload dan te overheersend voor wat ik ervoor terugkrijg. 100 ug vind ik dan al prettiger, maar dit verschilt volgens mij heel erg per persoon. 3. Makkelijk eten (fruit), vloeibaar eten (als je net als ik niet kan eten) en lekker eten (de meeste mensen vinden eten een ervaring) voor tijdens de trip. Muziekplaylists klaarzetten. Comfortabele kleding/dekentjes, juiste verlichting (sommigen vinden zo weinig mogelijk juist chill) Telefoon op vliegtuigstand, deurbel uit! Tripsitter (op afstand) in ieder geval iemand die op de hoogte is en kan helpen indien nodig. Papier voor je aantekeningen/kunstwerken. En ga douchen tijdens je trip, echt! 4. Ik vind de vibe van truffels heel anders dan van lsd. Lsd is voor mij veel energieker, makkelijker stuurbaar, maar vooral een langere trip. Het kan vermoeiend zijn met al die indrukken, gedachten/gevoelens en dan zie je dat je pas op de helft bent. Als je het beu bent, ben je met truffels sneller klaar. De visuals zijn ook anders van karakter, maar op een dosis van 75 ug heb ik geen visuals. Rest me nog jullie veel plezier te wensen. Als stelletje samen aan de acid is geweldig! Krijgen we nog te horen hoe het is bevallen?"
"Ok, ik ga voor de 100 dan en wacht thuis af. Ik moet wat steile heuvels opfietsen en daarna 45 minuten door de heuvels wandelen om op een goed plekje te komen. Ben benieuwd hoe dat zal gaan op een vol ingekickte dosis..."