Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFestival depressie

Festival depressie

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lauwLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hebben jullie dat ook altijd, het festival is voorbij je gaat nog even afteren bij iemand thuis. Na de afther proberen te slapen haha. En de dagen er na bekijken je de filmpjes en foto's met een verliefd en blij gevoel terug, maar ook een knoop in je maag omdat je het zo mist?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
lauw zei:
Hebben jullie dat ook altijd, het festival is voorbij je gaat nog even afteren bij iemand thuis. Na de afther proberen te slapen haha. En de dagen er na bekijken je de filmpjes en foto's met een verliefd en blij gevoel terug, maar ook een knoop in je maag omdat je het zo mist?
Klik om te vergroten...
Ik had dit toen ik terug kwam van Japan.🤣🤣
1 hele week depri geweest. 😭
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#3
lauw zei:
Hebben jullie dat ook altijd, het festival is voorbij je gaat nog even afteren bij iemand thuis. Na de afther proberen te slapen haha. En de dagen er na bekijken je de filmpjes en foto's met een verliefd en blij gevoel terug, maar ook een knoop in je maag omdat je het zo mist?
Klik om te vergroten...
Na 3 dagen Awakenings zat ik 1 week bijna depri( geen dip) omdat het zo geweldig was en ik miste het enorm. Ik liep daar langs de tents , ik huilde van geluk( ja, ook onder invloed en vertelde dat ik daar voor het rest van mijn leven wil blijven wonen.
Daarna 2 weken langs keek ik de fotos en de videos van het festival 🤣
P
PsychojohnLid
01-01-2024, 00:00
#4
lauw zei:
En de dagen er na bekijken je de filmpjes en foto's met een verliefd en blij gevoel terug, maar ook een knoop in je maag omdat je het zo mist?
Klik om te vergroten...
Ik heb daarom nooit zin om de foto's/videos terug te kijken. Ik wacht meestal minimaal een week (onbewust eigenlijk). Dan vind ik het veel leuker om erop terug te kijken🤣.
l
lauwLid
01-01-2024, 00:00
#5
N3K0 zei:
Ik had dit toen ik terug kwam van Japan.🤣🤣
1 hele week depri geweest. 😭
Klik om te vergroten...

Echt om te huilen.. ik heb dit gevoel ook altijd na een vakantie. Festival is ook een soort vakantie (maakt niet uit of het 1 of meerdere dagen is). Gewoon even lekker ontsnappen uit de werkelijkheid. Lekker chillen en spacen heerlijk!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."