Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste dosering aankomend festival

Beste dosering aankomend festival

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
Reinier ZonneveldLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste df'ers,

Ik heb aankomende koningsdag een heel leuk festival op de planning staan en ik ga misschien xtc gebruiken. Ik ga er niet naar toe met de intentie van gebruik maar kijk lekker wat de dag me brengt, als ik het gevoel heb dat het veel toegevoegde waarde heeft dan zie ik dat daar wel.

Nou heb ik mijn pillen laten testen bij Novadic-Kentron en die hebben helaas geen exacte dosering kunnen vaststellen. Tussen de 100 en 150 mg per pil.

Normaal zijn mijn pillen tussen de 200 en 220 en pak ik een halfje om er lekker in te komen + 2 kwartjes in de loop van een feest.

Het gebruik van deze pil gaat als het gebeurd sowieso pas tegen het einde zijn maar dan moet ik er dus wel in een keer inkomen, omdat de dosis verschilt vind ik een halfje van 100 echt te weinig en dat is zonde. Ik denk dat ik voor de zekerheid de hele pil pak en daarna niks meer erbij, is dit bijzonder onverstandig?

Ik heb al meer dan 10 keer xtc/mdma gebruikt en soms ook op te hoge doseringen, wel altijd minimaal 2 maanden ertussen dus dat scheelt.

Zelfs al de pil hoog uitvalt (dit is dus max 150) is dit redelijk weinig in vergelijking met wat ik gewend ben en niet hoger dan de aanbevolen dosis voor mijn lichaamsgewicht.

Eigenlijk heb ik niet echt een vraag maar zou ik meer jullie mening horen over of het beter is om zo te doen of wat een alternatief kan zijn.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo te lezen ben je bekend met de "regels" omtrent dosis vs lichaamsgewicht enzo dus ik neem even aan dat je redelijk weet waar je mee bezig bent.

Persoonlijk ben ik niet van de hele dosis in 1x. De effecten worden dan heftiger maar houden naar mijn ervaring niet langer aan. De trip is dan dus redelijk snel voorbij. En juist op een festival/feest wil ik wel dat het wat langer duurt.

Dit zou ik persoonlijk doen:
Reinier Zonneveld zei:
pak ik een halfje om er lekker in te komen + 2 kwartjes in de loop van een feest.
Klik om te vergroten...
En dan inderdaad pas later beginnen met gebruiken zodat je de laatste uurtjes niet staat in te kakken.
R
Reinier ZonneveldLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wollukker zei:
Persoonlijk ben ik niet van de hele dosis in 1x. De effecten worden dan heftiger maar houden naar mijn ervaring niet langer aan. De trip is dan dus redelijk snel voorbij. En juist op een festival/feest wil ik wel dat het wat langer duurt.
Klik om te vergroten...
Nee snap ik maar wat ik in het begin zeg, ik zou dit sowieso pas richting het einde doen (als ik uberhaupt ga gebruiken) maar dan wil ik wel dat het in een keer lekker gaat. Stel dat die pil laag uitvalt dan heb ik dus een maar 50mg en zit er niet lekker in wss.
R
Reinier ZonneveldLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wollukker zei:
Zo te lezen ben je bekend met de "regels" omtrent dosis vs lichaamsgewicht enzo dus ik neem even aan dat je redelijk weet waar je mee bezig bent.

Persoonlijk ben ik niet van de hele dosis in 1x. De effecten worden dan heftiger maar houden naar mijn ervaring niet langer aan. De trip is dan dus redelijk snel voorbij. En juist op een festival/feest wil ik wel dat het wat langer duurt.

Dit zou ik persoonlijk doen:

En dan inderdaad pas later beginnen met gebruiken zodat je de laatste uurtjes niet staat in te kakken.
Klik om te vergroten...

Het is trouwens oranjebloesem en dat is maar tot 8 dus we zijn er al vroeg. Dat wordt lekker vroeg pieken en heerlijk op tijd naar bed :)
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Reinier Zonneveld zei:
Het gebruik van deze pil gaat als het gebeurd sowieso pas tegen het einde zijn
Klik om te vergroten...
Al een keer eerder bij Oranjebloesem geweest? Vrijwel iedereen zit aan de drugs :wink: dus het is sowieso een goede setting om M te doen. Ik zou eerder nemen dan het einde, duurt sowieso nog eventjes voordat het inkickt en anders ga je veel te lekker wanneer het is afgelopen.
Ik ga er zelf ook heen en mijn idee is om 12:00 100mg kristallen (dus ongeveer 84mg puur) te nemen en 2 uur later 70mg. Eerste keer dat ik het afgewogen in een capsule doe, dus is voor mij ook even zoeken. Voorheen deed ik likjes uit het zakje maar daar kan je wel makkelijk mee uitschieten.
R
Reinier ZonneveldLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paracetamolletje zei:
Al een keer eerder bij Oranjebloesem geweest? Vrijwel iedereen zit aan de drugs :wink: dus het is sowieso een goede setting om M te doen. Ik zou eerder nemen dan het einde, duurt sowieso nog eventjes voordat het inkickt en anders ga je veel te lekker wanneer het is afgelopen.
Ik ga er zelf ook heen en mijn idee is om 12:00 100mg kristallen (dus ongeveer 84mg puur) te nemen en 2 uur later 70mg. Eerste keer dat ik het afgewogen in een capsule doe, dus is voor mij ook even zoeken. Voorheen deed ik likjes uit het zakje maar daar kan je wel makkelijk mee uitschieten.
Klik om te vergroten...
Ja vorig ook geweest en gebruikt, ben ervaren verder dus weet ook wel hoe ik goed kan timen. Had eigenlijk niet echt een vraag om mee te beginnen dus beetje een domme thread.
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beetje afhankelijk van je gewicht, maar ik denk dat voor stuk van ongeveer 2/3 van de pil zou gaan.
P
PsychojohnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lekker man, ik ga ook oranjebloesem. Beetje balen dat het nou om 20:00 al klaar is... Ik weet natuurlijk niet hoeveel je weegt, maar voor iemand die al meerdere keren xtc heeft gedaan is 150mg een prima dosis. Maargoed verdelen kan ook, wat je voorkeur heeft.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Reinier Zonneveld zei:
Nee snap ik maar wat ik in het begin zeg, ik zou dit sowieso pas richting het einde doen (als ik uberhaupt ga gebruiken) maar dan wil ik wel dat het in een keer lekker gaat. Stel dat die pil laag uitvalt dan heb ik dus een maar 50mg en zit er niet lekker in wss.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."