Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lauw zei: En de dagen er na bekijken je de filmpjes en foto's met een verliefd en blij gevoel terug, maar ook een knoop in je maag omdat je het zo mist? Klik om te vergroten... Ik heb daarom nooit zin om de foto's/videos terug te kijken. Ik wacht meestal minimaal een week (onbewust eigenlijk). Dan vind ik het veel leuker om erop terug te kijken🤣."
"Thunderdome zei: Defqon.1 volgende week 4 dagen helemaal naar de tering zin in! Klik om te vergroten... Lekker mann, ik ga alleen de vrijdag. Laatste keer dat ik er was was 2019, zin in😍"
"Ben wel benieuwd of je ondertussen al bezig bent met groeien?"
"Spaarpot"
"Heb mijn best gedaan om een goeie foto te maken, was best lastig. Wat denken jullie, ik denk dat ze met een week wel klaar zullen zijn. Hier 2 foto's die wel redelijk zijn gelukt."
"Raver zei: Lastig te zien zo. Autoflowers? Hoelang al in de bloei? Klik om te vergroten... Ja is een autoflower, hij is al aardig een tijdje aan het bloeien ik denk zo begin juni al. Zal morgen even foto maken van de volledige plant. Ik gebruikte voor die foto's hierboven trouwens een vergrootglas. XMR zei: Ik zou dit ding aanraden: Klik om te vergroten... Die minicamera is wel een goeie om aan te schaffen, thanks!"
"Nog aardig wat glazige trichomen:"
"@Raver Ja ik zie zelf ook nog weinig amberkleurige trichomen. Ik zelf zoek vooral die mentale high, dus ik streef dan ook naar zoveel mogelijk melkgekleurde. Ik ga deze week elke top even goed bekijken en de toppen die mij klaar lijken oogsten. Zin in"
"Ik had dus het plan om wat hasj te maken van mijn 'knipafval'. Ik heb dus 2 verschillende zeefgaasjes gekocht. Die hoor je dan ergens over heen te spannen en dan met je bevroren knipafval erover heen gaan. Klinkt allemaal heel simpel toch? Ik snap er niks van. Het knipafval is vochtig en als ik het heen en weer beweeg over de zeef gebeurt er niet veel. Het is de bedoeling dat die kopjes van de trichomen er doorheen vallen. Het enige wat bij mij gebeurd is dat het gaas groen word en er een soort wietsoep word gecreëerd. Iemand enig idee wat er misgaat?😦"
"Alcohol *Trekt biertje open*"