Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nee, maar gaat wel hand in hand in mijn ogen..... je kunt de lusten van seks hebben zonder verdere liefde, maar dat is een heel andere ervaring in mijn ogen in vergelijking met de liefde bedrijven met iemand waar je verliefd op bent/van houd."
"Angramar Temenos zei: Dit soort meiden moet je gewoon van afblijven, of gevoelens wegdenken en erop los geilpompen. Jammer voor ze, maar dit soort valt gewoon niet te redden. Klik om te vergroten... geilpompen?"
"Mindgamer zei: Ja, hun visbak spoelen met zaad. Klik om te vergroten... rrright, was dat een poging tot grappig zijn, of gewoon een infantiel karakter dat naar boven komt?"
"het is like, je kan niet trippen zonder LSD op te hebben, like je hersenen vertellen je dat misschien maar het is niet zo. en nu geen like meer tussen je woorden zetten want ik vind dat hoogst irritant, teveel naar the hills e.d. gekeken?"
"Een paar jaar geleden heb ik met een vriend van me getript op paddo's, dit vond plaats in mijn huis, lekker muziekje erbij, en het rijk uiteraard vor ons alleen . Voor deze trip had ik geenszins een echt speciale band, wel waren we al 10 jaar soort van bevriend, met tussenposen van 2 jaar dat we elkaar nooit zagen. De vriendschap was dan ook redelijk oppervlakkig, wat aanleiding is voor dit topic. In de paddotrip heb ik hem echt leren kennen, en ben ik echt als vriend naar hem toe gegroeit, en sinds die trip zijn we echt hele goede vrienden geworden, in feite letterlijk door te trip. Nu heb ik daar over na zitten denken hoe dit nu komt, uiteraard zijn er de voor de hand liggende antwoorden en inzichten, toch wil ik stilstaan bij dit fenomeen. Mijn idee is dat elke indruk en ervaring (uiteraard) vele male sterker tot je komt dan in een normale staat van bewustzijn, dit resulteert dat je ontzettend veel meemaakt in zeer korte kort tijd samen. hieruit kan je concluderen dat je verbroedert of heel snel een connectie of band opbouwt in een psychedelische ervaring. Wel heb ik gemerkt dat er toch een bepaalde klik/basis moet zijn, ik heb eerder met andere vrienden/vriendinnen getript, en ik moet zeggen dat ik dat toen in zeer kleine mate of zelfs helemaal niet had. Sterk gerelateerd aan het ''grootse indrukken verhaal'' is natuurlijk dat je veel suggestiever bent, en meer samen/ of met je groep in een bepaalde staat van bewustzijn verkeert. hierdoor krijg je dat eenheidsgevoel wat ook de band kan versterken. Aanleiding van dit topic is vooral omdat ik verwondert ben hoe zoiets is en kan ontstaan, en graag zie ik jullie kijk op vriendschap/persoonlijke relaties met andere in een psychedelische bewustzijns-stadium. greets, Space-invader/PT"
"Chille docu!, mooie muziek ook erbij van love Love - forever changes, aanradertje! (60's psychedelic/rock/folk)"
"ExceptionalInsight zei: Melksje zei: mijn grootste probleem is eigenlijk dat ik uit mezelf niets ga doen, ik wil al heel mn leven gered worden door iemand en dat lukt fkn nooit. waarom moet ik altijd vluchten en waarom kan ik de realiteit nooit trotseren ? Klik om te vergroten... Go ask Alice, I think she'll know. Klik om te vergroten... . Ik snap dat je deze opmerking maakt vanuit het oogpunt om te helpen, maar ik zou niet zo snel een LSD-trip als medicijn voorschrijven, gezien het feit dat je vrij weinig weet over haar verdere achtergrond of geestelijke gesteldheid. Mijn tip zou zijn is niet hulp zoeken op een drugsforum, maar hulp zoeken bij instellingen die al meer dan 50 jaar mensen met verslavingen behandelen en alles ervan weten. kortom: neem contact op met professionals zoals psychologen en verslavingsdeskundigen, niet met mensen van een drugsforum die klinkklare nonsense kunnen verkopen. Tuurlijk zijn er hier hele goede adviezen e.d. maar als jij gered wilt worden van brand bel je de brandweer, als je gered wilt worden ververslaving bel je een afkickkliniek/verslavingsdeskunde. Groetjes & no offense @ exceptionalinsight"
"je ziet natuurlijk gelijk dat celfor een recruiter is aangezien hij een actieplanlijstje voor zich heeft liggen (luisteren samenvatting, doorvragen + naar de gewenste hulp sturen). Maar allemaal des te beter toch! zn kliniek is gewoon het beste, een dure of goedkope allemaal best, als je maar clean word..... als celfor maar niet der kasteel leegrooft als ze aan het afkicken is"
"alleen maar goed toch celfor?! Ik zat maar wat te dollen met je... aangezien je posts zo stappenplan achtig overkwam"
"Jcutter = antisociale persoonlijkheidsstoornis & aandachtstekort. i rest my case."