Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBorderline

Borderline

93 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
jcutter zei:
Hmm, dit lijkt wel een beetje op het gedrag wat mijn zusje de laatste tijd vertoond.
Als ze zo'n hoerige ziekte heeft, dan hoef ik ook geen contact meer met haar.
Zo, weer een familielid minder, waarmee ik af en toe omga.
Klik om te vergroten...
en jij wilde spw gaan doen :grin:
rofl

j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yep, dat is iets zakelijks.
In mijn prive, ga ik mij niet storen aan dat soort dingen.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
jcutter zei:
Yep, dat is iets zakelijks.
In mijn prive, ga ik mij niet storen aan dat soort dingen.
Jullie zijn al irritand genoeg :grin:
Klik om te vergroten...

Quoted 4 typefout :tongueout:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Of je kan d'r helpen door er voor d'r te zijn als broer.. wie weet heeft ze dan wel toekomst en trekt ze je niet naar beneden. Ook al is het zwaar.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ellesdee zei:
:rolleyes:
Klik om te vergroten...
Of je hebt teveel drugs gebruikt of je bent gewoon echt zwakhoofdig.
Geef eens een tegen argument dan?
Inplaats te reageren op type foutjes.
Wat iedereen overkomt als je snel typt.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je 'ziektes' bij je eigen familie geeneens accepteert, en borderline ziet als een hoerige ziekte, dan zal je er zakelijk ook niet mee om kunnen gaan :wink:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jawel hoor..
Je zult nog versteld staan van wat ik allemaal wel kan.
Ik maak niet voor niks zulke keuzes in het leven.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blijf het maar raar vinden dat je alleen daarom je zusje nooit meer hoeft te zien.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als er geen toekomst in zit, mij pijn doet en het mij omlaag trekt inplaats naar omhoog, dan ga ik er geen aandacht aan besteden.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Klopt, dat moet je goed kunnen inschatten.
Als het niks is, heb ik liever dat ze onder een bus komt inplaats dat ze mensen om haar heen pijn doet. Rouwen is toch net als liefdesverdriet; dat heb ik ook overwonnen.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, met jou kan je geen gesprek beginnen jongen. Altijd maar gooien met extreme uitspraken waar je waarschijnlijk geen hol van meent. Gaat nergens naartoe zo.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou, ik meen het wel.
Ik ga geen aandacht spenderen aan iets waarvan je al weet, dat het geen zin heeft.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Meen je het tot in je diepst van je hart dat je d'r onder een bus wllt zien komen? En durf je echt te beweren dat liefdesverdriet hetzelfde is dan rouwen?

Ik ga hier geen aandacht meer aan besteden. :rolleyes:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tis een kort antwoord, maar ja.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
vode zei:
Ja, met jou kan je geen gesprek beginnen jongen. Altijd maar gooien met extreme uitspraken waar je waarschijnlijk geen hol van meent. Gaat nergens naartoe zo.
Klik om te vergroten...
idd
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ellesdee zei:
jongen, ga asjeblieft weer met je blokken spelen
Klik om te vergroten...

lego
C
CowmandoLid
01-01-2024, 00:00
#17
jcutter, als je zo reageert op alles heb je misschien niet zelf een of andere 'hoerige' ziekte? Je komt namelijk niet echt over als een normaal persoon.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nou; ik vind het aardig veel op elkaar lijken hoor..
Alleen duurt liefdesverdriet wat langer.
Bij het rouwen; heb je vaak nog as en foto's.
Daar doe jij jezelf inweze alleen maar pijn mee, dus gooi je die rotzooi weg.
Zo, weer een herinnering en verdriet minder.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ellesdee zei:
vode zei:
Ja, met jou kan je geen gesprek beginnen jongen. Altijd maar gooien met extreme uitspraken waar je waarschijnlijk geen hol van meent. Gaat nergens naartoe zo.
Klik om te vergroten...
idd
Klik om te vergroten...

Vooral het liefdesvedriet vergelijken met rouwen, ik kan er echt niet met m'n hoofd bij hoe je dat kan beweren. :confused:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, een paar maandjes toch?
Als het niet korter is..
Nou als iemand dood gaat van wie ik veel hou, dan heb ik tot zijn begrafenis en miss. een week erna; verdriet. Verder heb ik herinneringen en vind ik het misschien erg voor diegene; als die een pijnlijke dood moest sterven. Verder intereseert het werkelijk me geen ene moer.
Je moet verder met je leven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."