Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslsd trip zonder lsd op

lsd trip zonder lsd op

27 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Xtc Bob zei:
je hebt gewoon getript op de xtc in xtc zit MDA wat een hallocigeen is er zit maar 5 a 10% MDA in een pil dacht ik maar als je 5-6 pillen hebt gepakt is dat wel een aardige dosis MDA :wink:
Klik om te vergroten...

Do'n't be a fool. 7 % wordt omgezet naar MDA in je lichaam. XTC=MDMA !!!
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#2
J0rrit zei:
Xtc Bob zei:
je hebt gewoon getript op de xtc in xtc zit MDA wat een hallocigeen is er zit maar 5 a 10% MDA in een pil dacht ik maar als je 5-6 pillen hebt gepakt is dat wel een aardige dosis MDA :wink:
Klik om te vergroten...

Do'n't be a fool. 7 % wordt omgezet naar MDA in je lichaam. XTC=MDMA !!!
Klik om te vergroten...

dat bedoelde ik ik weet ook wel dat er MDMA in een schijf zit he dwaas
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
Xtc Bob zei:
J0rrit zei:
Xtc Bob zei:
je hebt gewoon getript op de xtc in xtc zit MDA wat een hallocigeen is er zit maar 5 a 10% MDA in een pil dacht ik maar als je 5-6 pillen hebt gepakt is dat wel een aardige dosis MDA :wink:
Klik om te vergroten...

Do'n't be a fool. 7 % wordt omgezet naar MDA in je lichaam. XTC=MDMA !!!
Klik om te vergroten...

dat bedoelde ik ik weet ook wel dat er MDMA in een schijf zit he dwaas
Klik om te vergroten...

Dan moet je dat zeggen en niet wat je zei! Je hoeft me geen dwaas te noemen voel je niet zo aangevallen.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#4
je kan hallucineren met xtc op. Ik heb ooit aan 35 pillen gezeten dat noemde ik pas hallucineren.
Ik zag vingers, insecten, babys, hoofden, geesten alles. het kan dat je een lage tolerantie hebt en inderdaad je MDMA wordt omgezet in je lichaam naar MDA, als je dan een beetje deftige schijven hebt kan je wel hallucinaties krijgen. Ik heb nog geen lsd genomen maar paddos wel en de xtc trip die je rkijgt is echt niet hetzelfde.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
VidaLoCa zei:
je kan hallucineren met xtc op. Ik heb ooit aan 35 pillen gezeten dat noemde ik pas hallucineren.
Ik zag vingers, insecten, babys, hoofden, geesten alles. het kan dat je een lage tolerantie hebt en inderdaad je MDMA wordt omgezet in je lichaam naar MDA, als je dan een beetje deftige schijven hebt kan je wel hallucinaties krijgen. Ik heb nog geen lsd genomen maar paddos wel en de xtc trip die je rkijgt is echt niet hetzelfde.
Klik om te vergroten...

35 pillen? Hoe heb je dat dan gedaan als ik vragen mag?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
J0rrit zei:
VidaLoCa zei:
je kan hallucineren met xtc op. Ik heb ooit aan 35 pillen gezeten dat noemde ik pas hallucineren.
Ik zag vingers, insecten, babys, hoofden, geesten alles. het kan dat je een lage tolerantie hebt en inderdaad je MDMA wordt omgezet in je lichaam naar MDA, als je dan een beetje deftige schijven hebt kan je wel hallucinaties krijgen. Ik heb nog geen lsd genomen maar paddos wel en de xtc trip die je rkijgt is echt niet hetzelfde.
Klik om te vergroten...

35 pillen? Hoe heb je dat dan gedaan als ik vragen mag?
Klik om te vergroten...

Is niet onmogelijk. Kleine rekensom, roze klavertjes van 35 mg per stuk, 35*35=1.225 gram mdma. Daar begin je wel van te hallucineren. Vroegâh, toen xtc nog leuk was, namen we op een nacht ook wel eens 15 rode pin-ups (150 mg) of een vergelijkbaar aantal blauwe mitsubishi's (160 mg). Het meeste wat ik iemand heb zien nemen was een ander DF-lid, zo'n 10 maanden geleden. Dat kwam in totaal neer op zo'n 3 gram mdma, wat toch wel fucking veel is. Onder de juiste omstandigheden begin ik met hallucineren (baarden/brillen zien, dat soort ongein) vanaf 1 gram mdma (ik weeg maar 75 kilo).
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natuurlijk kasn dat, maar zodra je piek over is kan je zoveel als je wilt bijslikken zonder echt effect, dusja dat is eigenlijk vals spelen :wink:
P
PsychedelicTeacherLid
01-01-2024, 00:00
#8
het is like, je kan niet trippen zonder LSD op te hebben, like je hersenen vertellen je dat misschien maar het is niet zo. en nu geen like meer tussen je woorden zetten want ik vind dat hoogst irritant, teveel naar the hills e.d. gekeken? :wink:
B
BLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat kotsen kan veel zijn, bv ook de spanning. Jij weet dat je drugs inneemt, en jou lichaam/geest voelt zich aangevallen en wil de controle houden, dus stoot het haar voedselinhoud af, zelfs als je snoof of spoot.

Ik heb dit gezien bij een maat, hij raakt in shock na een gemiddelde dosis coke (verslapte helemaal, kotsen, bleek, nauwelijks nog kunnen praten, eenmalig zweet, wallen), hij kotste van een kleine hoeveelheid paddo's, en van spacecake. Iedereen kotst op een gegeven moment van drugs, als je maar genoeg neemt. Met vrienden hebben we ooit een overdosis spacecake genomen, dat hield niemand binnen. De tolerantie verschilt wel per persoon, bovengenoemde nekte al bij vaccinatie tegen Men-C. Het kan dus zijn dat jij niet erg tolerant bent, in dat geval heb je het maar te accepteren. Toch sluit ik het niet uit dat je gewoon veel te veel neemt.
W
WaarnemerLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb laatst een dag gehad dat ik flashbacks had en zelfs de chemische smaak in mn mond exact als bij een lsd trip. vond het wazig. leek echt alsof ik een lichte trip had. alsof de herinnering aan lsd zo sterk was dat de chemische smaak in mn mond ook terug kwam. maja ik hunker ook gewoon naar mn volgende zegeltje:grin:

groeten T
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsychedelicTeacher zei:
het is like, je kan niet trippen zonder LSD op te hebben, like je hersenen vertellen je dat misschien maar het is niet zo. en nu geen like meer tussen je woorden zetten want ik vind dat hoogst irritant, teveel naar the hills e.d. gekeken? :wink:
Klik om te vergroten...

Waarom niet? Ik heb vaak genoeg dat ik de week na in het weekend LSD te hebben gebruikt nog flashbacks krijg... Zit ik op donderdagavond rustig een jointje te roken in de tuin zie ik ineens de hele wereld ademen alsof ik LSD opheb! Mensen verschillen vergeet dat niet :wink:

Dat overgeven heeft een maat van mij ook altijd, die doet ondertussen al 10 jaar drugs en heeft er nog steeds af en toe last van. Daar tegenover ben ik nog nooit in mijn leven (buiten alcohol) van drugs over mijn nek gegaan. Heb toch de meest bizarre combo's en hoeveelheden uitgeprobeerd. Mensen verschillen nou eenmaal, je kan niet zomaar zeggen 'dat kan niet' ! Er zijn mensen die nog nooit drugs op hebben en dezelfde ervaringen hebben... Vergeet niet dat het allemaal in je lichaam en geest gebeurd, die drugs zetten alleen maar schakelaars om :wink:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#12
G
GODdamnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Herhaald optredende verstoringen van de visuele perceptie kunnen optreden na gebruik van LSD. Symptomen zijn onder andere zwevende voorwerpen aan de randen van het gezichtsveld, kleur-flitsen, geometrische pseudohallucinaties en prettige nabeelden. Deze “flashbacks” kunnen enkele dagen of weken na de laatste LSD inname voorkomen, maar deze verstoringen kunnen ook enkele jaren aanhouden

wikipedia
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#14
GODdamn zei:
Herhaald optredende verstoringen van de visuele perceptie kunnen optreden na gebruik van LSD. Symptomen zijn onder andere zwevende voorwerpen aan de randen van het gezichtsveld, kleur-flitsen, geometrische pseudohallucinaties en prettige nabeelden. Deze “flashbacks” kunnen enkele dagen of weken na de laatste LSD inname voorkomen, maar deze verstoringen kunnen ook enkele jaren aanhouden

wikipedia
Klik om te vergroten...

Het klinkt heel slecht, maar eigenlijk is het best wel chill! Toch :rolleyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
VidaLoCa zei:
je kan hallucineren met xtc op. Ik heb ooit aan 35 pillen gezeten dat noemde ik pas hallucineren.
Ik zag vingers, insecten, babys, hoofden, geesten alles. het kan dat je een lage tolerantie hebt en inderdaad je MDMA wordt omgezet in je lichaam naar MDA, als je dan een beetje deftige schijven hebt kan je wel hallucinaties krijgen. Ik heb nog geen lsd genomen maar paddos wel en de xtc trip die je rkijgt is echt niet hetzelfde.
Klik om te vergroten...

35 :openmouth: ?? Dan zou ik echt andere pillen gaan zoeken :tearsofjoy: Zulke dingen hebben ik en mn vrienden al op 3/6 pillen. Niet om stoer te doen ofzo. Maar daarvoor 35 pillen slikken is echt belachelijk dan heb je echt zooi :P




Jenkem, drug of the future
e
essiej666Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb afgelopen dagen like 5 6 pilletjes op (steeds ene halfje)
en die voelde ik niet echt ofzo okee ik was zeeeker niet nuchter
maar een ecchte xrush nee dat ook niej
en toen de volgende ochten kreeg ik opeens een lsd trip uit het niets
ik had echt zoiets van wtf
was wel leuk trouwen ^^
maar ik snap het niet
het duurde ook echt like 15 uurtjes

gisteravond had k weer een halfje op 1 halfje maar
en toen begon ik weer heel zachtjes een lsd trip te krijgen
maar toen viel ik in slaap :tongueout:

en dan mn tweede vraag
ik moet aallltijd kotsen met drugs op hoe weinig ik ook op heb
ben er zelfs aan gewend
hoe zou dat komen?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je kunt geen lsd trip hebben zonder lsd te gebruiken.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
Je kunt geen lsd trip hebben zonder lsd te gebruiken.
Klik om te vergroten...
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat kotsen komt omdat je drugs met schijt versneden troep is en omdat je typt als een halvegare, hierdoor slaan je 5HTP receptoren op hol en dit werkt op je maag waardoor je voedsel omhoog kan komen en je een lsd trip kan krijgen. Eventuele bij effecten zijn jezelf compleet voor schut zetten op een openbaar forum.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Marla Singer zei:
ExceptionalInsight zei:
Je kunt geen lsd trip hebben zonder lsd te gebruiken.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Tenzij het een vrij sterk uitgevallen flashback van een eerdere LSD trip is, komt wel overeen met de door jouw beschreven korte duur, maar een LSD trip zonder LSD kan niet.

En.. kotsen van drugs? Zwakke maag in combinatie met drugs die de maag kunnen prikkelen kan
het opwekken. Vooral bij xtc schijnt het wel eens voor te komen; en sommige mensen hebben het af en toe van wiet (hoe dat laatste weet ik echt niet, maar er zijn mensen die het voor elkaar krijgen)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."