Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De volgende keer doe ik het wat rustiger aan"
"Hallo allemaal, Allereerst top dat dit DF bestaat ik heb met plezier vele van jullie berichten gelezen. Misschien zouden jullie mij ook mets iets kunnen helpen. Ik ben nu 31 jaar en mijn eerste ervaring met drugs is op mijn 13e, (blowen) weet het nog goed. Hele middelbare school periode geblowd ongeveer 2/3 joints per dag, mocht ook eigen plantjes hebben van mijn ouders. In mijn studententijd veel geëxperimenteer met harddrugs. Van crack tot ketamine, RC's, etc maar dit leidde nooit tot dagelijks gebruik, wel dronk ik zo'n beetje elke dag. Nu10 jaar later is mijn gebruik meestal als volgt: 6 halve liters bier per dag en in het weekend meer. 1.3gr amnesia haze 5/6 joints per dag vapen 10ml 6mg nicotine per dag 1 x per week 1gr coke 4 x per week temazepam 20mg Verder heb ik de afgelopen dagen speed gebruikt, nauwelijks alcohol of wiet er bij gehad. Maar wel zo'n 7/8 gram weggeharkt in 4 dagen tijd, waarbij ik een uurtje of 3 in totaal geslapen heb. Dit speedgebruik is dus nieuw maar de rest doe ik nu een jaar of 9. Paar maanden geleden een stoppoging gedaan, ik heb toen 2 weken niks gebruikt en toen langzamerhand alles weer gaan gebruiken. Ik zie een opname niet echt zitten en zou het liever zelf doen of op een ambulante manier. Het liefste zou ik willen dat het mij zou lukken om het meeste te laten staan en af en toe nog eens jointje roken, echt helemaal met alles stoppen wil ik niet. Mijn motivatie om te stoppen schommelt momenteel ook weer even heen en weer. Mijn vraag aan jullie is eigenlijk, hoe zwaar/licht schatten jullie de lichamelijke ontwenningsverschijnselen in? Ik denk dat het wel meevalt heb laatst ook een paar dagen niet gedronken of hou ik mezelf voor de gek."
"Zijn er hier mensen die succesvol zijn afgekickt met behulp Ayahuasca? Overweeg namelijk om dit zelf te doen."
"Oke, Ik hoop dat iemand zijn verhaal wil doen er zijn namelijk helaas te weinig/geen ervaringsverhalen te vinden. Tijdloos zei: Thanks voor het delen van deze interessante stof. Ga het morgen eens kijken 😉 Klik om te vergroten... Alleen de link van de trailer werkt nog 😱😣"
"@Mindless Weet jij toevallig hier iets over?"
"Huisarts zo snel mogelijk even bellen raad ik je aan."
"g0th zei: Dank je voor je reactie. Om hulp te zoeken bedoel je, toch? En niet vannacht nog bellen Klik om te vergroten... Als je nu iemand wil spreken zou ik ff googlen op crisisdienst psychiatrie ofzo. Er is sowieso wel een verpleegkundige die je telefonisch kan spreken. Ik weet niet in welke regio je woont..."
"@g0th Hoe gaat het inmiddels? Ben je nog naar de huisarts gegaan."
"HappyMind zei: als er iets te vieren valt Klik om te vergroten... Onthoud dat je dit voor jezelf doet! Het komt bij mij over alsof je het jezelf wil gunnen. Ook wel als een excuus te gebruiken. Maar gun jezelf juist die nuchterheid! HappyMind zei: als ik iets kuts meemaak Klik om te vergroten... Eigenlijk is dit dezelfde valkuil maar dan omgekeerd. Wat hier boven staat kun je ook voor deze trigger gebruiken. Je hebt medelijden met jezelf en daardoor wil jezelf die drugs gunnen. Als je je hier meer van bewust bent heb je er ook meer grip op! En kun je makkelijker nee zeggen en wordt het minder een strijd. Hoop dat dit een beetje helpt."
"Jari8500 zei: gewoon een totale blackout van soms wel een half uur. Als ik weer op aarde kwam nam ik direct weer bij Klik om te vergroten... Dit heb ik mensen vaker zien doen, heftig om te zien. Waanzin. Het gaat je lukken Jari, succes."