Hallo, ik heb gisteravond speed gebruikt. Exacte dosis weet ik niet, waren een paar bommetjes met minder dan een kwart gram totaal. Wel meer dan normaal. Allemaal leuk en aardig, niet geslapen maar dat had ik ook niet verwacht. Dag erna rustig gedaan, fatsoenlijk gegeten, water gedronken, etc. Voor m'n gevoel was het bijna allemaal uitgewerkt, had wel een beetje hoofdpijn.
Dus ik gaan liggen en er schiet spontaan een semi-euforisch schokje door m'n hersens, gepaard met een verhoogde hartslag. En voel me weer een stuk opgepepter. Allemaal leuk en aardig maar door de slapeloosheid begint m'n zicht ook een beetje te hallucineren. Geen complexe hallucinaties, randjes van objecten golven / druipen een beetje. Ik hou wel van psychedelische middeltjes maar ik weet wel dan hallucinaties door slapeloosheid best een naar randje kunnen hebben. Ik heb iig nog niet het gevoel dat ik wordt aangestaard
![:wink:]()
.
Herkent iemand deze heropleving? Ik heb na XTC weleens dat er dagen later ook schokjes plaatsinvden, alsof er vers seratonine wordt geinjecteerd (of dit het ook echt is, geen idee). Dit lijkt daar een beetje op maar voelt wel anders. Ik gebruik overigens niet regelmatig. Ik schend soms wel de 3 maanden regel maar heb geen geschiedenis van misbruik. Wel een periode elke dag een joint, maar dat was zo'n twee jaar geleden. Ben toch wel benieuwd waardoor dit komt.
Edit: Waarschijnlijk is het antwoord simpel, gewoon teveel genomen. Maar ik vind het wel maf dat het heropleeft precies als ik wil gaan slapen
Edit 2: Was vermoedelijk ook niet het beste spul. Geen discutabele bende maar zeker niet puur