#1
Denk dat @Spyro je hier misschien wel tips over kan geven?
Ja da was het , maar ik had de pure gelcaps van de apotheek, leek een beetje op een neurofen fastcap.Cranberry
Wat klote dat je hebt kennisgemaakt met de welbekende k-krampen...
Mag ik vragen hoeveel je gebruikt en hoe lang al?
Stap 1 is natuurlijk van de Ketamine afblijven. Op het moment dat je krampen krijgt en je snuift Ketamine dan gaan de krampen weg. Dit helpt dus tijdelijk, maar als de Ketamine eenmaal is uitgewerkt krijg je de krampen 3 keer zo hard terug. Niet meer snuiven dus, dat is een kwestie van vreselijke pijn uitstellen.
Bij mij begonnen de krampen rondom de buik, bovenin. Ik ben toen eigenwijs geweest en heb doorgesnoven. De krampen waren er en gingen weer weg.
Door het feit dat ik ben gaan door snuiven heb ik uiteindelijk ondraaglijke krampen gekregen bij mijn nieren. Ik heb een dikke werkdag liggen janken op de grond en uiteindelijk ben ik gaan kruipen naar de douche en heb ik daar gelegen met warm water op de aangedane plaatsen. Dit helpt enorm! Dus mocht je een bad hebben, ga vooral in een warm bad liggen. Een warme douche of kruik kan ook heel fijn zijn.
Ik ben vanaf dit punt direct gestopt met Ketamine.
Probeer zoveel mogelijk vocht binnen te krijgen. De krampen zijn namelijk een schreeuw van je lichaam dat ze de bergen Ketamine niet meer kunnen verwerken. Dus doorspoelen je lijf! Groene thee werkt ook goed.
Helaas heb ik 2 weken na mijn nier aanvallen de bekende blaas problemen gekregen, hou jezelf even goed in de gaten dus. Mocht je klachten beginnen te krijgen, urineweg gerelateerd, bel meteen je huisarts.
Ik zit nu bijna een jaar in herstel, heb enorm lang bij het ziekenhuis gelopen hiervoor.
Alsjeblieft, gooi die Ketamine weg. Het is het niet waard. Eindig alsjeblieft niet met een katheter aan je been. Kies voor jezelf en een gezond lijf, nu het nog kan.
Ik zou nu niet teveel gaan rommelen met medicatie en dat soort dingen. Water is even je beste vriend. Je lichaam heeft het al even zwaar genoeg.
Voor je blaas kun je D-Mannose, cranberry pillen, pompoenpitolie pillen nemen en NAC schijnt ook Ketamine gerelateerde schade te kunnen herstellen.
Hoe lang je krampen gaan duren kan niemand je vertellen. Maar rust goed uit, neem genoeg vocht, eet goed en probeer wat te slapen.
Goed zo Jari zet m opBedankt voor je tips. Super lief! Ik gebruik inderdaad al ruim 2 jaar elke dag ketamine. Geen dag zonder...
Ben nu voor het eerst 1 dag clean, vandaag is mijn 2e dag. Nu doorzetten.
De pijn is nog echt ondragelijk, vooral in mn maag en mn rug. Gelukkig geen pijn met plassen.
Ik probeer op zijn tijd wat gestoomde groentes te eten, drink regelmatig een glas lauw water en 3x per dag wat groene thee.
Ben met de maagbeschermers gestopt. Slik verder ook niks anders meer.
De drang naar de ketamine is echt bizar hoog, maar als ik aan de pijn terugdenk dan weerhoud het mij om nieuwe te bestellen.
Aankomende dagen wordt doorzetten tegen de pijn, maar het gaat me lukken. Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes Jari
hoeveel gr per dag in die 2 jaar? sws even langs de huisarts gaan man, zij stuurt je door naar een uroloog in het ziekenhuis, en dat is niet de eerste keer dat ze een verhaal aanhoren van opgefokte blazen door ketamine.Bedankt voor je tips. Super lief! Ik gebruik inderdaad al ruim 2 jaar elke dag ketamine. Geen dag zonder...
Ben nu voor het eerst 1 dag clean, vandaag is mijn 2e dag. Nu doorzetten.
De pijn is nog echt ondragelijk, vooral in mn maag en mn rug. Gelukkig geen pijn met plassen.
Ik probeer op zijn tijd wat gestoomde groentes te eten, drink regelmatig een glas lauw water en 3x per dag wat groene thee.
Ben met de maagbeschermers gestopt. Slik verder ook niks anders meer.
De drang naar de ketamine is echt bizar hoog, maar als ik aan de pijn terugdenk dan weerhoud het mij om nieuwe te bestellen.
Aankomende dagen wordt doorzetten tegen de pijn, maar het gaat me lukken. Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes Jari
hoeveel gr per dag in die 2 jaar? sws even langs de huisarts gaan man, zij stuurt je door naar een uroloog in het ziekenhuis, en dat is niet de eerste keer dat ze een verhaal aanhoren van opgefokte blazen door ketamine.
Ja das echt raar, is wel heel verstandig om naar een uroloog te gaan. Probeer de huisartsen post te bellen, en via hun een verwijzigingen te krijgen, en zeggen dat je ha er niks aan doetIedere dag 2-3 gram. De hulp van de huisarts is waardeloos. Heb open kaart gespeeld dat ik een ketamineverslaving heb, maar ik krijg maar geen verwijzing.
Ik kijk het aankomende dagen even aan met de pijn, anders bel ik ze op dat het zo niet langer kan.
Door blijven zeuren! Heb ik ook gedaan. Heb een doorverwijzing moeten eisen. Dit zijn ze ook verplicht. Ik loop al een 8 maanden bij de uroloog nu. Ze gaan je helemaal onderzoeken. Maar laat het hier niet bij zitten! Je plas problemen kunnen nog komen namelijk...Iedere dag 2-3 gram. De hulp van de huisarts is waardeloos. Heb open kaart gespeeld dat ik een ketamineverslaving heb, maar ik krijg maar geen verwijzing.
Ik kijk het aankomende dagen even aan met de pijn, anders bel ik ze op dat het zo niet langer kan.
Door blijven zeuren! Heb ik ook gedaan. Heb een doorverwijzing moeten eisen. Dit zijn ze ook verplicht. Ik loop al een 8 maanden bij de uroloog nu. Ze gaan je helemaal onderzoeken. Maar laat het hier niet bij zitten! Je plas problemen kunnen nog komen namelijk...
Tuurlijk! Heb zelf ook het hele traject moeten doorlopen dus ik leef echt met je mee. Hoop dat je snel wat opknapt en de Ketamine de baas kunt blijven. You got this. 🙌🏻Wederom bedankt voor je advies. Ik ga inderdaad gewoon bellen, en een doorverwijzing eisen. Doet me heel goed dat jullie allemaal zoveel medeleven tonen!!
Topper! Ik zou graag op de hoogte willen blijven ja!Weer even een update!
De pijn is nog continue aanwezig, maar niet meer zo extreem als begin van de dag. Heb me wederom sterk gehouden vandaag, en niks gebruikt.
Heb goed gegeten en mezelf geforceerd om elk halfuur een glaasje lauw water te drinken.
Krijg geregeld nog hevige krampaanvallen, maar dat hoort er nou eenmaal even bij. Merk wel dat het steeds ieeeetsjes verminderd.
Misschien kan een admin dit topic naar Verslavingen zetten? Dan kan ik iedereen (die er uiteraard geïnteresseerd in is, op de hoogte houden.)
Ik ga nu lekker een hete douche nemen en kruip met een hete pittenzak mijn bed in.
Slaaplekker allemaal! 😊
Misschien kan een admin dit topic naar Verslavingen zetten? Dan kan ik iedereen (die er uiteraard geïnteresseerd in is, op de hoogte houden.
Mega goed man! Goed dat je een doorverwijzing hebt kunnen regelen. Nog geen gekke andere klachten erbij gekregen? Plas ritme nog steeds goed?Zijn we weer!
Still going strong. Hevige cravings maar nog steeds nuchter.
De pijn is er ook nog, maar wordt wel met de dag minder. Zeker na een maaltijd komt de pijn terug, maar er zit verbetering in.
Heb ook EINDELIJK een doorverwijzing voor de uroloog, super blij mee.
Tot snel allemaal!
Mega goed man! Goed dat je een doorverwijzing hebt kunnen regelen. Nog geen gekke andere klachten erbij gekregen? Plas ritme nog steeds goed?
Ik ben bijna een jaar in herstel en heb echt een hel gehad kwa plassen... Was ook echt bang voor een katheter aan m’n been. Denk inderdaad aan je blaas als je behoefte hebt om te snuiven. Je lijf is zoveel waard. Hoop dat je spoedig helemaal hersteld bent. Cravings verdwijnen echt met de tijd. Heb er helemaal geen behoefte meer aan!Inmiddels helemaal geen last meer met plassen. Had dat wel de afgelopen dagen, het moest echt uit m’n tenen komen. En dan kwam er inderdaad telkens maar een klein beetje, en deed ontzettend veel pijn. Ben toen naar de apotheek gegaan voor cranberry capsules voor de blaas. Heb dus geluk gehad denk ik... en die gedachte blijf ik vasthouden als ik weer wil gebruiken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."