Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan welke drugs heb jij spijt?

Van welke drugs heb jij spijt?

244 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mensen nemen een overdosis GHB in een cocktail met 4 andere soorten drugs en zeggen dan dat dit middel niks voor hen is.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blauweaap zei:
Ze wist zelf ook niet hoe of wat GHB was en over doseringen wist ze al helemaal niks. Ze vond het zelf altijd rot spul omdat ze veel mensen van die groep altijd out zag gaan maar toch gaf ze om een of andere reden toe. Waarschijnlijk wou ze graag bij me zijn als ik het deed want ze wist toch dat ik het nog een x ging doen en dan was ze bij mij. Maar het was ook dom om van zulke mensen die elk weekend 3 dagen aan G zaten standaard sexs feestjes deden en ze gingen allemaal standaart wel elke dag 1x out iets met de losse pols doseringen.
Klik om te vergroten...
Ik blijf me verbazen over je berichten.

Als ze jou had willen helpen had ze die G moeten afpakken en bij je moeten blijven. En als het nodig was een ambulance moeten bellen.

Maar goed, het is nu eenmaal zo. Maar het blijft een bizar verhaal.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
70 ml in 3 uur is onmogelijk als het goede GHB betrof. Of je lult, of het was zo vervuild dat er weinig GHB meer in zat.
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb eigenlijk spijt van alle drugs maar vooral mdma en ghb. Mdma gebruikte ik elke 1 a 2 maanden en veel te hoge doseringen. Ghb vind ik eigenlijk doodsaai, maar toch had ik een soort ghb binge. Niet slim. Ik sliep na ghb altijd 4 uur en heb er zelfs één keer slaapverlamming door gekregen. Ik heb mdma voor het laatst gebruikt in maart en ghb in mei.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#5
benzzzy zei:
4mmc
Klik om te vergroten...
Deze indd (evenals 3-mmc). Niet om de drug zelf, maar omdat ik er niet normaal mee om kon gaan. Na dit weekend een cocktail van 6 soorten drugs naar binnen te hebben gewerkt gevogld door een intense k-hole ben ik nu op dag 4 clean van alle harddrugs! Miauw blijf ik voortaan vanaf, misschien binnekort weer keta maar ik kijk vooral uit naar de eerste keer LSD over een week of 2.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
benzzzy zei:
4mmc
Klik om te vergroten...

Hier ook 4mmc...
Meest verslavende voor mij tbh...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet bepaald 1 middel maar alle middelen waar ik teveel van genomen heb. Mocht allemaal wel wat minder maar gelukkig is die levenswijze aangepast 😁
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spijt zou ik het niet noemen, maar ik heb een keer oxycodon van iemand gekregen en eenmalig gebruikt om het gevoel van een opiaat eens mee te maken. Resultaat: amper mentale effecten (behalve milde stimulatie waardoor ik niet kon slapen en uiteindelijk wat korte maffe droombeelden) en acht uur lang vrijwel om het uur kotsen. Primperan (metoclopramide) hielp geen fuck. Urenlange misselijkheid uitzitten, dat was zeker geen succes.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Ik blijf me verbazen over je berichten.

Als ze jou had willen helpen had ze die G moeten afpakken en bij je moeten blijven. En als het nodig was een ambulance moeten bellen.

Maar goed, het is nu eenmaal zo. Maar het blijft een bizar verhaal.
Klik om te vergroten...
Ambu wou ze bellen maar werd tegen gehouden door degenen die het in mijn glaasje gegoten heeft omdat diegene bang was dat zei nat ging. Dus heeft ze een vriend gebeld die mij 3u lang in mijn nek heeft liggen knijpen. Maja dingen gebeuren spijt zeker terug draaie ken al niet meer. eigenlijk triest dat ik er zo op 16Jaar bij lag.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
70 ml in 3 uur is onmogelijk als het goede GHB betrof. Of je lult, of het was zo vervuild dat er weinig GHB meer in zat.
Klik om te vergroten...
Je hoeft het niet tegeloven. Waarom zou ik hier over liegen ik ben er niet echt trots op niet veel mensen weten hiervan. Maar ik laat het bij dit.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Alcohol. Ik was helaas zo een jongere die vanaf mijn 16e elk weekend tering lam was. 20 bier was niks.. Te lang volgehouden ook.
Gelukkig nu al +/- 15 jaar zo goed als geheel onthouder.
Klik om te vergroten...

Dunne toch! Niet van jou verwacht. :grin::kissingheart:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Dunne toch! Niet van jou verwacht. :grin::kissingheart:
Klik om te vergroten...
Tja, had dat voorbeeld thuis dus ja...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blauweaap zei:
Je hoeft het niet tegeloven. Waarom zou ik hier over liegen ik ben er niet echt trots op niet veel mensen weten hiervan. Maar ik laat het bij dit.
Klik om te vergroten...
Geen idee, grootspraak misschien? Of je hebt niet door hoeveel je destijds genomen hebt. Maar blijf vooral doorgaan met dit soort uitspraken, komt je geloofwaardigheid niet ten goede.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Tja, had dat voorbeeld thuis dus ja...
Klik om te vergroten...

Ah bah, dat is niet leuk. :( Was ook maar een grapje hoor. Ik heb zelf ook wel zo’n tijd gekend (en geen voorbeeld thuis, dus geen excuus). Heb nog ooit bij een studentenvereniging gezeten. Daar ging het er soms hard aan toe, twintig bier op een avond denk ik net niet, maar zat die periode vaker niet dan wel nuchter in de collegebanken. En dat is geen stoerdoenerij, dat is gewoon behoorlijk triest. :’)
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Diphenidine ( boven op 3-meo-pcp )
ik ben nog regelmatig dankbaar dat het uiteindelijk goed is gekomen.
kheb nog maanden veel last gehad.

Gevaarlijk dom geweest of Vergiftigd?

Okay.. Het is moeilijk voor mij om dit te typen.. Ik heb al 3 weken niets gebruikt, zelfs geen koffie en alcohol, Yay!.. ...Nee. Dit komt omdat er 3 weken geleden iets vreselijk misging. Het was zondag ochtend vroeg en ik was bij een vriend om de Australian Open tennisfinale te kijken. We...
drugsforum.nl drugsforum.nl
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze Olifant zei:
Ah bah, dat is niet leuk. :( Was ook maar een grapje hoor. Ik heb zelf ook wel zo’n tijd gekend (en geen voorbeeld thuis, dus geen excuus). Heb nog ooit bij een studentenvereniging gezeten. Daar ging het er soms hard aan toe, twintig bier op een avond denk ik net niet, maar zat die periode vaker niet dan wel nuchter in de collegebanken. En dat is geen stoerdoenerij, dat is gewoon behoorlijk triest. :’)
Klik om te vergroten...
Triest misschien maar ja, het was zo. Ik ging naar schuurfeesten en we hadden een stamkroeg. Dan wil het wel!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Blauweaap zei:
36 dopjes heeft mijn vriendin toevallig getelt toen ze er langs zat ze gebruikt zelfs niks en drinkte toen er tijd ook niks.
Www
Zo een veer kriebelt anders best lekker daaronder :relieved:
Klik om te vergroten...
Nee, ik geloof ook niet dat je vriendin de dopjes heeft geteld, ik weet zeker dat je ergens op weg naar de 36 de tel kwijtraakt, al dan niet van het padje. Er is werkelijk waar niemand die zulk soort dingen gaat tellen mits ze niet meteen genoteerd worden op papier. 'ik heb 15 XTC pillen op vannacht'. 'Ik heb gisteren 30 biertjes gedronken', 'ik heb 70ml GHB in 3 uur op', allemaal klets, schattingen die meestal overdreven zijn.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#18
Niet specifiek van een drugs, maar wel de manier van gebruik ervan.

Heb tussen 2018 en 2019 ongeveer 50x XTC gebruikt. In sommige gevallen zat ik op 800mg mdma in een tijdsbestek van 10 uur.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#19
DNP op 600mg 2weken true living hell
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#20
De enige drugs waar ik eigenlijk echt spijt van heb zijn de opiaten en opioïden.
Had ik het geweten had ik ze nooit geslikt. Dat had me een hoop geld gespaard.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."