#1
Mensen nemen een overdosis GHB in een cocktail met 4 andere soorten drugs en zeggen dan dat dit middel niks voor hen is.
Ik blijf me verbazen over je berichten.Ze wist zelf ook niet hoe of wat GHB was en over doseringen wist ze al helemaal niks. Ze vond het zelf altijd rot spul omdat ze veel mensen van die groep altijd out zag gaan maar toch gaf ze om een of andere reden toe. Waarschijnlijk wou ze graag bij me zijn als ik het deed want ze wist toch dat ik het nog een x ging doen en dan was ze bij mij. Maar het was ook dom om van zulke mensen die elk weekend 3 dagen aan G zaten standaard sexs feestjes deden en ze gingen allemaal standaart wel elke dag 1x out iets met de losse pols doseringen.
Deze indd (evenals 3-mmc). Niet om de drug zelf, maar omdat ik er niet normaal mee om kon gaan. Na dit weekend een cocktail van 6 soorten drugs naar binnen te hebben gewerkt gevogld door een intense k-hole ben ik nu op dag 4 clean van alle harddrugs! Miauw blijf ik voortaan vanaf, misschien binnekort weer keta maar ik kijk vooral uit naar de eerste keer LSD over een week of 2.
Ambu wou ze bellen maar werd tegen gehouden door degenen die het in mijn glaasje gegoten heeft omdat diegene bang was dat zei nat ging. Dus heeft ze een vriend gebeld die mij 3u lang in mijn nek heeft liggen knijpen. Maja dingen gebeuren spijt zeker terug draaie ken al niet meer. eigenlijk triest dat ik er zo op 16Jaar bij lag.Ik blijf me verbazen over je berichten.
Als ze jou had willen helpen had ze die G moeten afpakken en bij je moeten blijven. En als het nodig was een ambulance moeten bellen.
Maar goed, het is nu eenmaal zo. Maar het blijft een bizar verhaal.
Je hoeft het niet tegeloven. Waarom zou ik hier over liegen ik ben er niet echt trots op niet veel mensen weten hiervan. Maar ik laat het bij dit.70 ml in 3 uur is onmogelijk als het goede GHB betrof. Of je lult, of het was zo vervuild dat er weinig GHB meer in zat.
Alcohol. Ik was helaas zo een jongere die vanaf mijn 16e elk weekend tering lam was. 20 bier was niks.. Te lang volgehouden ook.
Gelukkig nu al +/- 15 jaar zo goed als geheel onthouder.
Tja, had dat voorbeeld thuis dus ja...Dunne toch! Niet van jou verwacht.![]()
Geen idee, grootspraak misschien? Of je hebt niet door hoeveel je destijds genomen hebt. Maar blijf vooral doorgaan met dit soort uitspraken, komt je geloofwaardigheid niet ten goede.Je hoeft het niet tegeloven. Waarom zou ik hier over liegen ik ben er niet echt trots op niet veel mensen weten hiervan. Maar ik laat het bij dit.
Tja, had dat voorbeeld thuis dus ja...
drugsforum.nl
Triest misschien maar ja, het was zo. Ik ging naar schuurfeesten en we hadden een stamkroeg. Dan wil het wel!Ah bah, dat is niet leuk.Was ook maar een grapje hoor. Ik heb zelf ook wel zo’n tijd gekend (en geen voorbeeld thuis, dus geen excuus). Heb nog ooit bij een studentenvereniging gezeten. Daar ging het er soms hard aan toe, twintig bier op een avond denk ik net niet, maar zat die periode vaker niet dan wel nuchter in de collegebanken. En dat is geen stoerdoenerij, dat is gewoon behoorlijk triest. :’)
Nee, ik geloof ook niet dat je vriendin de dopjes heeft geteld, ik weet zeker dat je ergens op weg naar de 36 de tel kwijtraakt, al dan niet van het padje. Er is werkelijk waar niemand die zulk soort dingen gaat tellen mits ze niet meteen genoteerd worden op papier. 'ik heb 15 XTC pillen op vannacht'. 'Ik heb gisteren 30 biertjes gedronken', 'ik heb 70ml GHB in 3 uur op', allemaal klets, schattingen die meestal overdreven zijn.36 dopjes heeft mijn vriendin toevallig getelt toen ze er langs zat ze gebruikt zelfs niks en drinkte toen er tijd ook niks.
Www
Zo een veer kriebelt anders best lekker daaronder![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."