Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bij mij is het random. Voorheen van xtc-pillen bij inslag, komt ineens op en moet ik echt rennen. (Diarree dan vaak ook) pure mdma heb ik het minder bij. Met 4F helemaal niet. Mits ik bij alle middelen nog een keer doseer en dat net teveel is kan ik dmv oververhitting misselijk worden en overgeven. Altijd ben ik weer blij en opgelucht dat het eruit is. Hou ik het tegen en zucht ik het weg dan ga ik daarna helemaal niet lekker. Dus even boven de pot en weer door. Ik ben gewoon iemand die dus altijd moet overgeven.."
"16 met alcohol af en toe in de disco 20 met roken, af en toe een sigaretje voor de leuk en op een Feestje 32 met XTC Tegenwoordig gestopt met roken, behalve in onze empathy weekend dan gaat er een bigpack door in een paar uurtjes Alcohol is maar een paar keer per keer per jaar zo een wijntje, limoncello of scroppino op het terras. Empathy weekenden zijn elke 3 maanden, een zaterdag doorhalen thuis met alle toeters en bellen. 42 voor het eerst 2CB gebruikt, was het niet, zit nog in dubio om een hogere dosis te proberen. Tijdens festivals (hardstyle) gebruik ik niet. Heel jong was ik niet toen ik ging gebruiken, maar kan wel de drugs appreciëren, wil ook echt weten, voelen en zien wat het met me doet. Niet alleen maar kapot gaan op een feest."
"Empathy!! Een big pack gaat helemaal op, samen met pakjes kauwgom. Geen idee wat het is maar het kijken naar het opwellen van de top als je een hijs neemt, het inhaleren is te wauw (zitten zuchten met MDMA) uitblazen en krinkeltjes maken. En als je even in een comedown zit steek je een nieuwe aan en kom je zo ff weer terug in de flow.. Ik rook niet, maar dan joh...!!"
"Stonologie zei: Oei was je opgelicht met de GHB, of te weinig? Vermoeid en koud klinkt mii niet bekend in de oren, maar het blijft een hele linke (veel te leuke) drug. Goed dat je je aan de 3 maanden regel houdt. Die vind ik van alles by far het belangrijkst. Wil over 20 jaar ook nog empathy kunnen voelen.. Klik om te vergroten... Nee was goed spul alleen we zaten in een foute setting, het was er koud en daar ga ik niet lekker op. Te weinig, ben goed voorgelicht maar voelde me echt vermoeid en slaperig. Dus misschien maar goed dat dit het was đ 3 maanden is key, doe dit al zeker 10jaar en wil de komende jaren nog steeds lekker chillen hier thuis. Ben wel een festivalganger maar beleef dat toch echt liever nuchter Haha"
"Er ligt nu nog een restje 2CB, 1,5 jumbo 4F en ik geloof nog 3mg mdma dip. Laatste keer was 1,5 maand geleden XTC. Het ligt in de kast, ik kan er naar kijken, aan ruiken, vanalles maar doet me niks. Als er eens iets op tv komt over drugs dan denk ik Oja...dat was leuk binnenkort maar weer eens doen. Dat duurt dan weer weken en dan ineens spontaan een zaterdag Chill aan de empathy. Niks verslavend! ...en over dat eten? Vroeger stond mijn mond niet stil, 60kg bij 175cm...nu is dat wel anders. Ik snaai nog wel en met een zitbaan en niet sporten gaat het hard. Leeftijd helpt dan ook lekker mee en ja, die hapjespan of schaal moet leeg hahaha."
"Ja! Gewoon in de agenda thuis. Meestal als Q-weekend. In het doosje waar ik alles in bewaar gaat een briefje met datum, tijdstip wat er gebruikt is en hoe we ons daarbij voelden. Leuk om terug te lezen! Daarnaast soms een triprapportje hier. Meeste onthoud ik wel omdat we vaak hetzelfde gebruiken (empathy) en normaliter elke 3 maanden. Een toevoeging aan ons leven om zo nu en dan de stekker eruit te trekken en totaal met onszelf bezig te zijn in zoân weekend."
"Nu ben ik natuurlijk wel heel erg benieuwd hoe het is geweest.."
"Lekker douchen met MDMA, lauwe stand en dan foam schuimdouchegel gebruiken. Niet te heet en niet te lang, zeker fijn als je al even heb zitten zweten. Je voelt je fijn, fris en alles is zacht."
"Herkenbaar bij inslag. Eerst beetje uitrekken en dan is het net of het onderhuids âjeuktâ, jubelbenen noem ik ze. Ik kan niet stil zitten, de rush komt en mijn lichaam wil al verder dan mijn koppie. Mind over matter zeg maar, soort van lichaam niet compleet in overgave met mindsetting. Vaak rook ik een sigaretje, doe een latte machiatto drinken, duurt vaak een kwartiertje en weet dat het zo voorbij is en dan.... Superchill!!!"
"Triest.. een van mijn eerste rave cdâs die ik kocht was Prodigy. Afzetten tegen alles, opgroeien van puber naar volwassen en van de hardere stijlen muziek gaan houden dankzij hun nummers. Uitgsproken, extraordinaire en vaak ver tot voorbij de grens. Veel te jong gegaan. Hoop niet dat 2019 weer zoân jaar wordt. Luke Perry is helaas ook niet meer."