Ik snap echt niet waarom je voor je eerste x meteen "all in" wilt gaan en niet gewoon onze raad opvolgt? Je hebt nog een heel leven voor je en dus nog genoeg weekenden om dan toch nog een x "all in" te gaan. Ik begrijp je wel hoor met al die trip reports die goed gaan op nog veel hogere dosissen. Maar dat zijn mensen die al vele malen in trip land zijn geweest en vergeet niet dat bij de gevallen waar het fout gaat, er relatief minder over gesproken wordt.
Ik had eens iemand kennis laten maken met paddo's omdat hij dat zo graag wilde. Hij (A) wist dat het wijs was om een ervaren persoon er bij te hebben en kwam daardoor bij mij terecht. (beetje via via want ik kon zijn broer redelijk goed) We waren met zijn vieren. Ik, een zeer goede ervaren vriend van mij en A met zijn broer. Het leek mij namelijk wijs om een vertrouwd persoon voor A er bij te hebben, zijn broer dus.
Ik gaf ieder net even meer dan 2 gr wat dus nog geen volledige dosis is. Ik doseerde laag want ik vond A en zijn broer maar een beetje van die "stoer doen" mensen. Ondanks ze vroegen waarom ze zo weinig kregen want 3 gr is toch een gewone hele dosis??? Nou, hij heeft het geweten hoor. Na 2 uur raakte A in paniek en als iemand dan zo ver is, is dat moeilijk te stoppen tijdens de trip. Vooral voor "stoer doen" mensen. Niet dat ik denk dat jij zo'n zelfde soort persoon bent hoor
Natuurlijk stelde ik hem hier en daar gerust en zei dat het vanzelf weer over gaat. Gaf wat fruit en we starte een leuke animatie om de aandacht een beetje af te leiden. Hier heeft hij het nog steeds over trouwens als hij me ziet en bedankt me nog steeds voor de steun die hij van mij ervoer tijdens zijn paniek. Maar voor hem dus nooit meer. Het zou zonde voor jou zijn als het zelfde gaat ervaren.
En lees deze nog een keer van
@Eik
"Natuurlijk kan het dat je hier over 2 weken komt met een verhaal dat je vrolijk Keta, LSD, M en wiet hebt gecombineerd en het feest van je leven had. Dan zeg je waarschijnlijk "zie je wel het is allemaal goed gegaan". Dat is precies wat mijn dochter ook zei toen ze zonder te kijken de straat over rende. Dit soort shit kan echt vervelend worden en fout gaan."
Erg mooi verwoord.