Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste party muziek!

Beste party muziek!

29 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor mij dan toch echt: techno, hardstyle en hardcore :)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat vind jij de lekkerste muziek om keihard los te gaan op de dansvloer... of juist om lekker op te chillen!

Ik hoor graag; jazz, techno, drum 'n' bass als ik op de dansvloer sta!

Lekker 1 worden met de muziek dat is mijn doel op een avondje uit!
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
i voted goa ma ni in een discotheek :openmouth:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ook :tongueout:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
goa :hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
goa is ook heerlijk idd
:wave:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
goa still on top :sunglasses:
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#8
electro/house? :(

techno en dnb zijn zeker ook lekker
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#9
Good old rock'n roll.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#10
arpes ski :mrgreen:
N
NemanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik mis wel erg veel stijlen/opties in de poll... Elektro, house, dance, "top 40"/pop, etc
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Play_bunny zei:
Voor mij dan toch echt: techno, hardstyle en hardcore :)
Klik om te vergroten...

idd
enkel geen hardcore vind ik maar niets
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Electro en techno
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Techno, Drum´nBass, goa :hearteyes:
Maar niet in een discotheek, ben geen discoganger.

En doe verder maar een ouwe afgetrapte kroeg met lekker veel rock´nroll.
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga nooit naar de disco

Ik weet niet of T Raumschmiere techno is maar das wel fijne rausmuziek. Electronische meuk luister ik zowieso weinig. Die gasten van Aux Raus zijn wel tof eevenals de mensen die in hetzelfde muzikale schuitje zitten.

Vuige garage rock n roll is zowieso goed en snelle muziek met veel toeters! jaaaaa! toeters....
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#16
Goa! Ben vannacht op een psytrance feest geweest en het was weer eens he-le-maal te gek. Geen 1000 woorden kunnen beschrijven hoe goed ik me voel op een psychedelic trance dansvloer. :hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Neman zei:
Ik mis wel erg veel stijlen/opties in de poll... Elektro, house, dance, "top 40"/pop, etc
Klik om te vergroten...

ja ik weet het, mocht er niet meer bij, ik heb het limiet qua keuze mogelijkheden bereikt.... er kan/mag dus niets meer bij! :(
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Goanaut zei:
Goa! Ben vannacht op een psytrance feest geweest en het was weer eens he-le-maal te gek. Geen 1000 woorden kunnen beschrijven hoe goed ik me voel op een psychedelic trance dansvloer. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Lysergic Asylum??

da was alleszins een dik feest!!

op mijn hoogteputn van mijn trip was Lepton juist bezig en ik zat echt direct in een diepe trance.. geen woorden kunnen dat moment beschrijven :)
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spijtig dat je niet 3 soorten kan kiezen want dat is me echt wel moeilijk hoor, kiezen.
Ben voor drum'n'base gegaan maar minimal en goa staan normaal ook nog eerste plaats op men top 10
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jeller zei:
Goanaut zei:
Goa! Ben vannacht op een psytrance feest geweest en het was weer eens he-le-maal te gek. Geen 1000 woorden kunnen beschrijven hoe goed ik me voel op een psychedelic trance dansvloer. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Lysergic Asylum??

da was alleszins een dik feest!!

op mijn hoogteputn van mijn trip was Lepton juist bezig en ik zat echt direct in een diepe trance.. geen woorden kunnen dat moment beschrijven :)
Klik om te vergroten...

nee shut up and dance... in den haag of amsterdam was t dacht ik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."