Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"en wat versta je dan onder harddrugs. ik ben in elk geval op mijn 14e begonnen met roken en op mijn 21e voor het eerst xtc"
"Bij mij helemaal niets meer. Na 1 slechte ervaring met dingen uitproberen hou ik het voor gezien met het uitproberen en houd ik het wel bij de soorten drugs die ik wel ken (en waar het goed bij ging ). Als ik het uberhaupt nog ga doen eigenijk, das ook nog maar de vraag"
"ik heb nog nooit gesnoven, en ik zal het ook nooit doen. Ik ben er echt geen fan van. Het lijkt me ook echt niets, eigenlijk."
"nog niet lang terug van xtc en mdma-poeder van gisteren"
"wijn"
"dan heb je ook zo een beetje alles wat ik heb gedaan 1. XTC (pillen/poeder) 2. Spacecake 3. Speed"
"waarom niet een van de stichtingen (Jellinek enzo) aan schrijven om te kijken wat je kan doen voor hen? Of via hen eens vragen wat je als idee zou kunnen doen wat niet per se voor hen zou hoeven te zijn?"
"als passagier maakt het niet uit of je gedronken of drugs gebruikt hebt, daarom is die "BOB" uitgevonden Er moet er 1 nuchter zijn en die rijd. Raar dat je dan zo een onderzoek moet ondergaan."
"nou ja Niet richting jou hoor, maar vaag dit..."
"alcohol Witte wijn"