Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1 Gold strike 2 Red bull met vodka 3 Kabouter (speciale jenever uit schiedam) Bij gewone feestje zuip ik graag biertjes..Vooral mijn voorkeur is Jupiler. En overige belgische bieren.. Palm, etc.."
"flash kieke zei: Elektronik_dynamite zei: wat ben ik jaloers op de mensen die weinig nodig zijn het wil mij vanavond maar niet lukken na meer dan een halfe fles goldstrike nog niet dronken Klik om te vergroten... Dan ben ik K.O. Klik om te vergroten... hehe, ik zeker ook K.O. na hele fles op.. Bij rode en/of witte wijn, moet ik wel meer dan 3 flessen inzuipen. Enne, bier is niks..na elke 3 biertjes moet ik weer naar WC, bah... Lekkerste voor mij, is een goede wiet en 1 flesje goede wijntje, heerlijk."
"yellowmoon zei: je moet een keer dronken auto rijden laatst toen ik het deed (en nooit meer ) zat ik bij stoplicht en wist niet meer welke waarnaartoe enzo alles dubbel en opelkaar en het een stoplicht met flitsen dus probeer ik toch met een oog te kijken lukt wel rij ik door daarna begonnen autos allemaal dubbel naar me toe te komen dacht ik gewoon parkeren even en slapen heb nooit meer onder invloed van alcohol auto gereden maar stoned auto rijden is geen probleem hoor Klik om te vergroten... Dat is heel erg dom van je, gelukkig waren er geen doden gevallen.."
"dallandra zei: ik houd van zoete witte wijn,maar in de supermarkt weet ik nooit welke ik moet kiezen..iemand nog aanraders? Klik om te vergroten... Ja, Bardolino (Italiaanse roze/rode wijn), smaakt redelijk zoet en kost tussen 3 en 6 euro.. Of goede witte wijn is Chardonnay (ook Italiaans) ,maar wel iets duurder, rond 8 euro."
"Lekkerste is bellevue met kersen smaak. HMMMmmmm! Ergens bv. kroeg neem ik altijd Palm op. (ben geen belg ) Toch vind ik alle belgische bieren veel lekkerder dan hollandsche "water"bier. Waterbier , bedoel ik dat het smakeloos bier. En nooit neem ik Heineken meer op. Van heineken krijg ik echt een kater van. Mijn lijstje ziet ongeveer uit: 1 Belle-Vue 2 Westmalle Triple 3 Palm Maar ben geen flinke zuiper, maar wel flinke blower!"
"Als jij nou eens goed in boeken leest of info uitkomstig van drugs-onderzoekcenter. Mijn conclusie is Wiet/Hash-blowen onmogelijk verslaafd raken. Die verslaafden denken: "oei, ik ben aan wiet verslaafd geraakt." Maar is het niet zo. Zo gij het zo."
"spacekonijn zei: om de beurt , licht uit en iedereen moet doodstil zijn en wachten tot de tripper zelf aangeeft weer terug te zijn op aarde en dan mag de volgende maar ook wel eens tegelijk gegaan , maar stel je gaat niet trippen en de ander is bezig met zn aansteker tak tak tak tak hij gaat niet aan het lucht sshhh ( geluid van inhaleren) eventueel kugh kugh hoest. al die dingen verstoren het al, en we willen natuurlijk wel hte maximale effect Klik om te vergroten... Nou, daar heb ik geen last van. Ik bereik wel mijn maxiale hoogte in. IK kan net zo goed naast de engelen samen zingen. Nadeel, mijn geest gaat vrijwillig ergens toe waar ik niet wil, klinkt wel gek. Daarom is Salvia wel zeer heftig om te spacen."
"Was ik onduidelijk? Het zal wel. Nou, Spacekonijn schreef dat hij bedoelt dat tijdens trip moet wel stil zijn en in donker kamer. Daartegen heb ik helemaal geen last van, wat bedreft van geluiden en overdag's licht of lamp aan. Daar trekt ik gewoon niks aan. Toch bereik ik een maximale hoogte van Salvia trip. Zeg dit maar in andere woorden: in salvia-land beland. Misschien was dit wel te maken met extract waarde. Ik hijste die spul wel op extract factor 20X. Of ik nog x willen gaan hijsen, geen denken aan. Voor mij is dit veel te heftig. Salvia respect!!!"
"@ Deranged: Je hoeft hiervoor heus niet voor schamen, hoor. Ik vergeef je wel. Goedemorgen, wordt wel beetje stil hier. Liggen jullie soms nog onder de dekens? Het is bijna s'middags. Wat betreft over Coke: beter niet aan beginnen, het is een troep. ** Geloof mij maar.** Wel een dure troep."
"1. Jupiler 2. Palm 3. Franziskaner In de cafe pak ik gewoon Hertog Jan of Heineken."