Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBinnekort eerste keer LSD.

Binnekort eerste keer LSD.

102 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
Ik wil ook lsd proberen maar iedereen is bang omdat het:
'Je hele leven in je lichaam zit'
'En daarom flashbacks kan hebben'
'Omdat je in de trip kan blijven hangen'

Ik heb een hekel aan die mythes.
W
WortelLid
Ik ben van plan binnekort eens LSD te proberen. De meeste mensen raden me dit sterk af maar toch MOET ik het gewoon een keer proberen. Hoeveel zal ik innemen voor de eerste keer? Een half zegeltje?
Danny
W
WortelLid
Oke :) Ook werd er mij verteld dat je met gemak een jaar in een trip kan blijven hangen. Zelf geloof ik het niet echt maar is dat echt zo :confused:?
F
FriskoLid
halfje voldoet prima volgens mij... :P
F
FriskoLid
pffff,ziever in pekskes....wil zeggen zever all the way :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
W
WortelLid
Haha oke dan :)
B
Bal0nLid
Ik ben begonnen met een halfje en had een prachtige ervaring. En laat die mensen die het je afraden eens wat informatie zoeken, zo vermoeiend vind ik dat.
s
spacekonijnLid
misschien kennen die mensen hem wel goed en vinden ze het niet verstandig ... you never know
B
Bal0nLid
Ikke niet snappen!

Hoe bedoel je? :P
W
WortelLid
spacekonijn zei:
misschien kennen die mensen hem wel goed en vinden ze het niet verstandig ... you never know
Klik om te vergroten...
Ik ken ze wel goed maar hun raden iedereen ong. alles af :P GHB moest ik ook nooit doen :P Mwah kvind het toch best leuk :grin:
s
spacekonijnLid
dat is een ander verhaal als ze alles afraden , maar wij weten natuurlijk niet hoeveel verstand je vrienden van jou psychische toestand hebben en hoeveel verstand ze van LSD hebben, maar ik lees nu net dat ze het hadden over een jaar blijven hangen :rolleyes: dus bal0n ik snap je , had dat stukje ff over t hoofd gezien
W
WortelLid
spacekonijn zei:
dat is een ander verhaal als ze alles afraden , maar wij weten natuurlijk niet hoeveel verstand je vrienden van jou psychische toestand hebben en hoeveel verstand ze van LSD hebben, maar ik lees nu net dat ze het hadden over een jaar blijven hangen :rolleyes: dus bal0n ik snap je , had dat stukje ff over t hoofd gezien
Klik om te vergroten...
Kzit psychisch goed in elkaar hoor :)
B
Bal0nLid
spacekonijn zei:
Klik om te vergroten...

Ah zo, ja daar heb je gelijk in :)
M
MarijNLid
jup, halfje is mooi om mee te beginnen... meer kan altijd nog :wink:
ik zou het moment dat je het neemt goed uitzoeken want zo'n trip duurt (ookal neem je maar een halfje) toch echt wel een behoorlijke tijd en je zal bijv. ook echt niet kunnen slapen als je nog midden in je trip zit

zo was ik een keer thuis gaan trippen... leuke trip enzo hoor maar op een gegeven moment had ik het wel gezien (zat in mijn kamer... muziek te luisteren enzo..) en wou ik eigenlijk wel eens gaan slapen... maar dat kon ik mooi vergeten :)
W
WaterpijpLid
slipperman zei:
Ik ben van plan binnekort eens LSD te proberen. De meeste mensen raden me dit sterk af maar toch MOET ik het gewoon een keer proberen. Hoeveel zal ik innemen voor de eerste keer? Een half zegeltje?
Danny
Klik om te vergroten...

Als je gehad hebt, maak je dan ook een report? Ben altijd erg benieuwd hoe de trip was.
B
Bal0nLid
En wacht ajb een uur of 2 a 3 voordat je weer wilt bij doseren, LSD kan heel erg langzaam op komen namelijk.
C
ColaiutaLid
kijk er maar mee uit maat... zorg dat je je volledige trip uitzit op een plek waar je je op je gemak voelt! en zorg dat je niet in je eentje die zooi neemt want in je eentje trippen is niks aan..

Daan
B
Bal0nLid
Met LSD heb ik geen slechte ervaringen, met paddo's wel. Dat was zo belachelijk intens, het was echt zo'n moeilijke ervaring ook, maar wel een hoop geleerd.
P
PkoeiaardLid
Yep samen here... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
c
cuntLid
balon zei 1 keer dat hij ze onder z'n tong legt geloof ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."