#1
Ik vroeg me dus af hoeveel de kans was dat je gepakt zou worden moest je met de trein vn belgie naar nederland gaan en terug ?
grote kans op honden ?
grote kans op honden ?
zommes zei:Als ze komen met honden is dat op zich niet zo'n probleem. Wat je dan het best kan doen is proberen een toeval te faken en een maat van je laten zeggen dat je bang en allergisch bent voor honden. Probeer het wel een beetje overtuigend te doen, dus veel stuipen en schuimen zeg maar.
Zo kom je heel erg easy met je zak wiet de grens over.
zommes zei:Als ze komen met honden is dat op zich niet zo'n probleem. Wat je dan het best kan doen is proberen een toeval te faken en een maat van je laten zeggen dat je bang en allergisch bent voor honden. Probeer het wel een beetje overtuigend te doen, dus veel stuipen en schuimen zeg maar..
Florian01 zei:zommes zei:Als ze komen met honden is dat op zich niet zo'n probleem. Wat je dan het best kan doen is proberen een toeval te faken en een maat van je laten zeggen dat je bang en allergisch bent voor honden. Probeer het wel een beetje overtuigend te doen, dus veel stuipen en schuimen zeg maar..
Ofterwijl, als je honden ziet, gewoon al je Xtc wegslikken
Saivy zei:Florian01 zei:zommes zei:Als ze komen met honden is dat op zich niet zo'n probleem. Wat je dan het best kan doen is proberen een toeval te faken en een maat van je laten zeggen dat je bang en allergisch bent voor honden. Probeer het wel een beetje overtuigend te doen, dus veel stuipen en schuimen zeg maar..
Ofterwijl, als je honden ziet, gewoon al je Xtc wegslikken
Ja das een goede oplossing, zeker als je zo'n 150 pillen bij je hebt :P
Florian01 zei:Saivy zei:Florian01 zei:zommes zei:Als ze komen met honden is dat op zich niet zo'n probleem. Wat je dan het best kan doen is proberen een toeval te faken en een maat van je laten zeggen dat je bang en allergisch bent voor honden. Probeer het wel een beetje overtuigend te doen, dus veel stuipen en schuimen zeg maar..
Ofterwijl, als je honden ziet, gewoon al je Xtc wegslikken
Ja das een goede oplossing, zeker als je zo'n 150 pillen bij je hebt :P
Wedden dat je gaat schuimen
Saivy zei:Florian01 zei:Saivy zei:Florian01 zei:zommes zei:Als ze komen met honden is dat op zich niet zo'n probleem. Wat je dan het best kan doen is proberen een toeval te faken en een maat van je laten zeggen dat je bang en allergisch bent voor honden. Probeer het wel een beetje overtuigend te doen, dus veel stuipen en schuimen zeg maar..
Ofterwijl, als je honden ziet, gewoon al je Xtc wegslikken
Ja das een goede oplossing, zeker als je zo'n 150 pillen bij je hebt :P
Wedden dat je gaat schuimen
Hihi, Denk je?? :P
yeah, uit de bek!!!Saivy zei:Het schuim?!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."