Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTreinrit naar nederland en terug

Treinrit naar nederland en terug

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vroeg me dus af hoeveel de kans was dat je gepakt zou worden moest je met de trein vn belgie naar nederland gaan en terug ?
grote kans op honden ?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
De kans dat je gepakt wordt, is er altijd eh..
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#3
kans is heel klein.. maar niemand kan je garantie geven.. :wink:

hoe vaak ben je honden op je station tegen gekomen.. :)
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja idd kans is klein, maar bestaat uiteraard wel...
hoeveel ben je van plan om mee te nemen?
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#5
ga dan toch gewoon met de fiets over de grens :sunglasses:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat wil je dan gaan halen in nederland ? Gewoon wat wiet of ook speed pille sos enzovoort ?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Shroomie zei:
ga dan toch gewoon met de fiets over de grens :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ja hoor :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kleine kans lijkt me.. (dat je in NL gepakt wordt dan eh:wink:)
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gwn wat weed
en niet zo veel 25 gr ofzo
en 'k eb niet echt gans de dag tijd om met de fiets te gaan :grin: :openmouth:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#10
tja kijk de kans is er altijd he, ze doen af en toe wel eens controle op 't station (met honden)
maarja probeer het gewoon, moet echt wel kut zijn dat ze juist controle doen als jij van de trein stapt :) ...
en dan nog, voor 25g gaan ze je echt niet in de cel smijten...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ze komen met honden is dat op zich niet zo'n probleem. Wat je dan het best kan doen is proberen een toeval te faken en een maat van je laten zeggen dat je bang en allergisch bent voor honden. Probeer het wel een beetje overtuigend te doen, dus veel stuipen en schuimen zeg maar.

Zo kom je heel erg easy met je zak wiet de grens over.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
zommes zei:
Als ze komen met honden is dat op zich niet zo'n probleem. Wat je dan het best kan doen is proberen een toeval te faken en een maat van je laten zeggen dat je bang en allergisch bent voor honden. Probeer het wel een beetje overtuigend te doen, dus veel stuipen en schuimen zeg maar.

Zo kom je heel erg easy met je zak wiet de grens over.
Klik om te vergroten...

JA en als ze dan de ambulance bellen ofzo? :confused:
F
Florian01Lid
01-01-2024, 00:00
#13
zommes zei:
Als ze komen met honden is dat op zich niet zo'n probleem. Wat je dan het best kan doen is proberen een toeval te faken en een maat van je laten zeggen dat je bang en allergisch bent voor honden. Probeer het wel een beetje overtuigend te doen, dus veel stuipen en schuimen zeg maar..
Klik om te vergroten...

Ofterwijl, als je honden ziet, gewoon al je Xtc wegslikken
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Florian01 zei:
zommes zei:
Als ze komen met honden is dat op zich niet zo'n probleem. Wat je dan het best kan doen is proberen een toeval te faken en een maat van je laten zeggen dat je bang en allergisch bent voor honden. Probeer het wel een beetje overtuigend te doen, dus veel stuipen en schuimen zeg maar..
Klik om te vergroten...

Ofterwijl, als je honden ziet, gewoon al je Xtc wegslikken
Klik om te vergroten...

Ja das een goede oplossing, zeker als je zo'n 150 pillen bij je hebt :P
F
Florian01Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Saivy zei:
Florian01 zei:
zommes zei:
Als ze komen met honden is dat op zich niet zo'n probleem. Wat je dan het best kan doen is proberen een toeval te faken en een maat van je laten zeggen dat je bang en allergisch bent voor honden. Probeer het wel een beetje overtuigend te doen, dus veel stuipen en schuimen zeg maar..
Klik om te vergroten...

Ofterwijl, als je honden ziet, gewoon al je Xtc wegslikken
Klik om te vergroten...

Ja das een goede oplossing, zeker als je zo'n 150 pillen bij je hebt :P
Klik om te vergroten...

Wedden dat je gaat schuimen
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Florian01 zei:
Saivy zei:
Florian01 zei:
zommes zei:
Als ze komen met honden is dat op zich niet zo'n probleem. Wat je dan het best kan doen is proberen een toeval te faken en een maat van je laten zeggen dat je bang en allergisch bent voor honden. Probeer het wel een beetje overtuigend te doen, dus veel stuipen en schuimen zeg maar..
Klik om te vergroten...

Ofterwijl, als je honden ziet, gewoon al je Xtc wegslikken
Klik om te vergroten...

Ja das een goede oplossing, zeker als je zo'n 150 pillen bij je hebt :P
Klik om te vergroten...

Wedden dat je gaat schuimen
Klik om te vergroten...

Hihi, Denk je?? :P
F
Florian01Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Saivy zei:
Florian01 zei:
Saivy zei:
Florian01 zei:
zommes zei:
Als ze komen met honden is dat op zich niet zo'n probleem. Wat je dan het best kan doen is proberen een toeval te faken en een maat van je laten zeggen dat je bang en allergisch bent voor honden. Probeer het wel een beetje overtuigend te doen, dus veel stuipen en schuimen zeg maar..
Klik om te vergroten...

Ofterwijl, als je honden ziet, gewoon al je Xtc wegslikken
Klik om te vergroten...

Ja das een goede oplossing, zeker als je zo'n 150 pillen bij je hebt :P
Klik om te vergroten...

Wedden dat je gaat schuimen
Klik om te vergroten...

Hihi, Denk je?? :P
Klik om te vergroten...

ik denk zelfs dat het hard word like baksteen
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het schuim?!
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#19
Saivy zei:
Het schuim?!
Klik om te vergroten...
yeah, uit de bek!!! :mrgreen:
u
ukipukiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik een lange tijd van antwerpen centraal naar rotterdam centraal gereitst om dat hier de prijzen van speed toen voor 100 gram 600 euro was en in nederland was dat nog maar 300€. Goed toen aan verdien, en nooit gepakt. Normaal blijven doen als je politie ziet. En wees gerust met honden dat is enkel in het station zelf... Dat kan je wel even langs gaan met een grote bocht :grin:

Ticket kost wel zo een 20€ maar het is om er lekker aan te verdienen zo als ik vroeger dan is het zeker de moeite waard.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."