Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zal er maar niet eens naar kijken, heb een keer wat Russische jongetjes gezien die bij elkaar een shot heroine toedienden. Je ziet hem helemaal in een roes komen en lijkt wel te O.D.'en... blijkbaar is dat ook gebeurd want ik gehoord dat hij later dood was gegaan. Echt, waar gaat het naartoe.. Zo staan er nog wel meer filmpjes op internet, waarvan je liever geen weet hebt."
"Je kan dronken worden, en dronken worden van Goldstrike.. meest zieke spul wat er op alcohol gebied bestaat haha. Dit voelde serieus echt als een hard-drug.."
"Eigenlijk ook dingen wat je niet met elkaar kan vergelijken ben ik nog steeds van mening. Misschien de Visuals zo hier en daar, maar met LSD kan je gewoon geen dingen zien die er niet zijn bijvoorbeeld, alleen verdraaien van bestaande objecten, wat daarintegen wel erg ver en diep kan gaan. LSD is vooral de gedachtengang waar je mee te maken krijgt tijdens de trip ( die overigens erg lang duurt, minimaal ben je 8 uur zoet en daarna is het wel aan het afbouwen. Althans.. dit heb ik bij mezelf gemerkt in die paar keer dat ik het nu gedaan heb."
"Re: Panoramix Luomo zei: Idd, 12 euro is wel vrij prijzig! Heeft iemand ervaring met panoramixen? heb er onlangs een halve gehad en was stèèvig! Klik om te vergroten... Had er tijd terug ook een stuk of 8 van.. die waren ERG goed. Als ik het goed onthouden had wist ik op een gegeven moment van 2 zegeltjes niet meer of ik nou in een trip zat, of dat het "real-life" was, ook duurde het extreem lang en ik dacht dat ik erin zou blijven."
"Marla Singer zei: Gefaald vannacht..... Was met een paar vriendinnetjes uit Amerika die ik al heel lang niet meer had gezien en vond dat ik voor deze gelegenheid wel een paar glaasjes rose mocht drinken. Okay, dat werd uiteraard errug gezellie en voor ik het wist zat ik aan de sos en later thuis 2 CB. Het is dan wel geen speed geweest, maar toch..... Klik om te vergroten... Helaas ( of je nou wilt of niet ) triggered dat altijd je verlangen naar andere Drugs inderdaad. Ik zou zeggen, hou het voortaan bij wat fris dan als je er echt mee wilt kappen Heb me namelijk er zelf ook weleens op betrapt.. en de volgende dag heb je er dan spijt van."
"Ook weleens gehad.. vaak is het net iets teveel snuiven in 1 keer en iets te snel. Of je neus kan een beetje kwetsbaar zijn aan de binnenkant."
"Onzin :P. Dat zijn fabeltjes.."
"Omg je ouders die een test bij je gaan afleggen.. Maar heel apart ja, zal je vriend toch wel aan de slechte dingen zitten? Ik bedoel, er zijn wel meer mensen waar je het niet snel van zou denken."
"Seven zei: Liefde maakt erg blind,ik ben erg naief geweest,ik weet ook wel dat ze me slim gebruikt heeft Ik haal coke op verschillende adressen en probeer zo min mogelijk gebruik te maken van het straatcircuit Klik om te vergroten... Ok dan, nu nog zorgen dat je er z.s.m. vanaf komt.. Succes ermee!"
"Toch vind ik dat raar, want ook van Speed krijg ik een super relaxed gevoel en denk je de hele wereld aan te kunnen, ook heb ik dan enorme behoefte om veel met mensen te zijn en te praten. Niet echt veel minder als op XTC bijv. ? En ik dacht weleens gelezen te hebben dat het toch wel een heel klein deel van je serotonine reserves verbruikt. Maar het meeste toch wel je Dopamine en Adrenaline.."