hebben hebben hebben... ![:wink:]()

Telefoon zei:de groene![]()
lysergine25 zei:Ok beste slikkers,
Ik wil de mdma toch weer een kans geven, het was vroeger voor mij een zeer fijne drugs.
Helaas is de kwaliteit de laatste jaren beneden bagger peil.
Dus op zoek naar iets zuivers voor de privevoorraad ..... daar gaan we dan.
Witte MDMA cristallen
![]()
Bruine MDMA cristallen
![]()
Mitsubishi's
![]()
Alles gaat morgen naar het testcentrum kost me dus weer iets van 50 euro ..... maar goed ik moet het gewoon 100% zeker weten.
Dan zou ik over 2 weken aan de mdma kunnen, ik dacht er een poedertje van te maken en een capsule te vullen met 180 mg.
![]()
![]()
Dat wordt klappetanden
Stonie
Frisko zei:2€ bij rivm dacht ik...![]()

ok cola is idd niet zo goed maar je moet echt niet zo overdrijven hoorzommes zei:Dit is volgens mij een topic om je MDMA-collectie te laten zien, geen deal- en share-the-feel gebeuren dus.
Everio zei:naja gelukkig wisten we wel zeker en hebben hem even flink cola gegeven (veeeel suiker)
Cola geven aan zo iemand is ontzettend achterlijk. Dat het daarna weer beter met hem ging is waarschijnlijk resultaat van placebo effect. Cola dehydrateert als de pest, net zoals mdma/xtc, als mensen iets NIET moeten hebben bij een drug die uitdroogt is het wel cola. Bovendien verzuurt je maag gigantisch wat kan resulteren in kotsen.
Geef water, desnoods met suiker als je daar verslaafd aan bent of isotone sportdrank. COLA DUS NIET.
zaagmans zei:Kost me weer 50 euro. Hoe kom je daar toch bij? Het kost weinig of niets, maar wie gaat nou 50 euro betalen om pillen te testen?
lysergine25 zei:zaagmans zei:Kost me weer 50 euro. Hoe kom je daar toch bij? Het kost weinig of niets, maar wie gaat nou 50 euro betalen om pillen te testen?
JE moet leren lezen en beter leren quotemn Zaagmans verdiep je eerst in iets voordat je gaat blaten als een schaap met een rotje in zijn reet.
Dank u
Stonie
zaagmans zei:De hele wereld zat ech te wachten op jouw opmerking.lysergine25 zei:zaagmans zei:Kost me weer 50 euro. Hoe kom je daar toch bij? Het kost weinig of niets, maar wie gaat nou 50 euro betalen om pillen te testen?
JE moet leren lezen en beter leren quotemn Zaagmans verdiep je eerst in iets voordat je gaat blaten als een schaap met een rotje in zijn reet.
Dank u
Stonie

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."