Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tjonge, ik leer hier nog es wat,... hahahaha iemand hier het al geprobeerd??? En wat details kan vertellen??? Ik bedoel,.. wat nou als je ineens moet poepen, ligt je pil dan ineens eruit? Werkt je pil dan nog? Gniffel,.. wat een forum"
"Laatse waren de blauwe hartjes (zie Avatar) helemaal toppie, leken heel erg op de paarsige mitsubishi's (mijn nummer 1), Ge-Wel-Dig! Heb nu nog een paar peace-pilletjes,.. en krijgen paarsige Dagobertjes(?) geen idee wat dit is,.. Had ook pas witte smileys,..pfff, vreselijk, liggen nu bij het testcentrum."
"gemiddeld 1,30-1,50 per pil. Heb ze ook wel eens gehad voor 1 euro, ddat waren roze hartjes, deden niet veel, maar waren toch prettig."
"Al verschillende keren, heb ik MDMA geprobeerd, maar heel erg, het doet NIETS bij me. Een paar keer kristallen, en pas 100% zuivere (gekregen van een vriendin, en was getest) Wederom, niets! Zou het komen, omdat ik daarvoor een xtc heb geslikt??? Ik hoor zoveel goede verhalen van dit goedje, maar het lijkt mij niet te raken, terwijl ik weet dat het in de pillen ook verwerkt is. Is dit dan door de vermenging met speed?? Ik ben heel benieuwd, of jullie misschien wat weten. Bedankt alvast."
"DarkScope zei: Peels zei: Enof ik die had,... het werd zelfs zo erg, dat ik me ziek moest melden, ik snapte er niets van! Sliep beroerd, droomde over de meest enge dingen, (sooow real!!!) en was daarbij vreselijk dizzy, misselijk en down!!! Pfffffff... !!! Lang leve de L-trypto http://www.perfectbody.nl/product_template.htm?product=461&template= !!! Na het gebruik, nemen we niets, en ontbijten we met een gesneden banaan, en een in stukken gesneden sinasappel (banaan is voor de aanmaak van je serotonine) De dag erop, nemen we dagelijks 2pillen L-trypo (half uur voor het slapen gaan) wat vit. b6 en b3 bevat... Ik heb het nooit meer gehad, die dromen, vreselijk, als ik daar weer aan denk,.. Klik om te vergroten... ik weet wat je bedoelt. Toen ik het ieder weekend ongeveer 2 keer deed, had ik ook na een tijdje door de weeks nachtmerries en alles. Ook worden de afdraaiers heftiger en langer, na 2 maanden elk weekend krijg je alleen nog maar afdraaiers van 5 dagen. Klik om te vergroten... Ja dat klopt wel zo ongeveer, deed het toen ook heel veel. (waarschijnlijk wel vvaker dan 2 keer in de week! ) Dat was ook in het begin, kon er geen genoeg van krijgen. Nu is het gebruik aardig terug gelopen, maar moet erlijk zeggen dat het zo nu en dan nog wel eens twee keer in het weekend is! Maar toch, geen last meer gehad van die vreselijke dromen!!"
"Ik ben wat ouder, en ja, het heeft op mijn tanden wel invloed gehad. Door het klemmen van je kaken, slijt je glazuur sneller! Mijn voortanden begonnen stukjes te verliezen, en kwam dus zo weer in de tandarts stoel (terwijl ik een ijzersterk gebit altijd had, spierwit, en kaarsrecht) Hij vertelde me, dat ik knarste en klemde met mijn kaken, (waar nu het schaamrood op verscheen, want ik wist gelijk wat de boosdoender was) Heb een anti-knars plaatje gekregen wat ik nu 'nachts in moet doen, en het helpt!!! Helemaal blij, want stel je voor,... een stukje tand verliezen oke,... maar helemaal geen tanden meer!!!"
"Hoe was het???? Ben wel benieuwd, of uhh, lig je nu nog in coma?"
"Jimz zei: Nee ik heb het overleefd :P Ik had er een heel stuk meer van verwacht, tenminste van wat ik van andere mensen hoorden. Ik had 6Ml in 2 x genomen. En heb er eigelijk niet veel van gevoeld. Behalve dat ik na 3u ongelovelijk lam werd. Maar tijdens die uren was ik wel echt de hele tijd met iemand in gesprek en ik had meer zin om dingen te doen dan normaal. Enja na een halve joint was ik opeens al echt knettertjestoned. Maarja voor de rest vind ik het geen geweldige drug. Doe mij maar een pilletje Klik om te vergroten... Eigenlijk, (maar dat vind ik) Is het heerlijk om eerst een pilletje te nemen, en dan na uur/ anderhalf uur 3 ml. G. Als ik alleen G neem, dan ben ik na een kwartier, moe, hangerig, en gewoon slaperig!!! Met een pilletje ervoor (niet erna, want dan kun je misselijk worden) heb je toch dat euforische gevoel, maar dan met een beetje meer. Stom, ik had het je kunnen vertellen flexlexie zei: Mmmm toch raar vind ik.. een pilletje kan je er niet mee vergeliken, en ik vind het heerlijk om eerst een pil te slikken en danna een half uurtje wat GHB erbij. Neemt dat 'harde' van de pil weg.. Ik kan zo vreselijk lekker gaan op GHB.. echt heerlijk.. jammer dat jij daar niet zoveel van gemerkt hebt... Fijne avond iig!! Klik om te vergroten... Ja precies,.. alleen doe jij het na een half uur, ik na een uur."
"Minst schadelijke drugs? Geen idee, men is nog helemaal in het duister aan het tasten, omdat dit de jongste drugs momenteel is. Zelf heb ik een zowel leuke als minder leuke ervaringen gehad. Ik vind een xtc pil lekkerder, meer dat euforische hebben, maar vind G weer heerlijk na het nemen van een pil (let wel op dat je er een uur/ anderhalf uur tussen hebt zitten) Je hebt dan het euforische van een pil, met een vleugje zweverigheid,.."
"Dzy zei: Dit is dus absoluut niet de jongste drug... al die research chemicals zoals 2c-b, 2c-i etc bestaan nog veel korter.. Klik om te vergroten... Die ken ik niet, moet je nagaan, hoe jong die wel niet moeten zijn"