Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVrijdag voor het eerst GHB

Vrijdag voor het eerst GHB

18 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PeelsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe was het???? :wave: Ben wel benieuwd, of uhh, lig je nu nog in coma?
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het smaakt als Hell! Ik neem altijd een slokje drinken, kap het er dan bij en met extra drinken doorslikken. Nog steeds goor en ik vraag me ook telkens af waarom ik het neem :rolleyes: Maarja het gevoel he..

En de combi klein beetje ghb en klein beetje coke of speed is ook leuk. Dan word je lekker actief en voel je je minder "lam" dan met ghb alleen.

Tip: Neem weinig en luister naar je lichaam. Je kunt altijd bijpakken als je wilt want als je door in 1x teveel pakken nok gaat dan ben je ook niet zo blij..

enjoy! :wave:
J
JimzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb de GHB gekregen, en het lijkt redelijk op water.
Maar vrienden van mij die die al wel eerder hebben gebruikt zeggen dat het redelijk sterk is, ik heb trouwens ook een bekertje met Mlliters erop gevonde.
Ik ga beginnen met 2,5 mlliter.
Ik ga trouwens tijdens GHB met me vriendin naar stad smiddags.
Is dit wel een goed idee :grin: ?
Want ze moet er echt niet achter komen.
Is het goed aan je te zien? of echt duidelijk aan je gedrag te merken ofzo?
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jimz zei:
Ik heb de GHB gekregen, en het lijkt redelijk op water.
Maar vrienden van mij die die al wel eerder hebben gebruikt zeggen dat het redelijk sterk is, ik heb trouwens ook een bekertje met Mlliters erop gevonde.
Ik ga beginnen met 2,5 mlliter.
Ik ga trouwens tijdens GHB met me vriendin naar stad smiddags.
Is dit wel een goed idee :grin: ?
Want ze moet er echt niet achter komen.
Is het goed aan je te zien? of echt duidelijk aan je gedrag te merken ofzo?
Klik om te vergroten...
lijkt me heeeeel onverstandig als je wil dat ze er niet achter komt. je merkt het behoorlijk aan je gedrag, ik vind het fijner om lkkr thuis te zitten met ghb, maar eigenlijk vind ik dat bij elke drug. ik ben een thuis gebruiker. zou bij je 1e keer nog voorzichtiger zijn dan normaal met dosering, dus niet gelijk meer gaan gebruiken. eerst een paar uurtjes in laten werken en als je merkt dat het effect minder word pas iets meer doen als je nog zin hebt.
J
JimzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oke je hebt me relatie net gered Cunt :wink:
Ben ook niet van plan om na half uur nog een dosis te nemen ofzo.
Pas als het een beetje uitgewerkt is na 2/3u ofzo
P
PeelsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou een spuitje halen bij de drogist, daar staan de ml. op, en echt, je moet er heel secuur mee omgaan. Je hebt snel 1 ml. teveel. Zo´n spuitje kost ik meen 20 cent ofzo.
Ik meng het het liefst met Sinas,... het is anders zoooooooo goor!
Ik denk dat je met 3 kan beginnen, maar dat is afhankelijk ook van je gewicht en lengte. Ik ben 1.75, en weeg 56 kilo, neem altijd 3. tweede keer altijd minder nemen! (dus 2 en een half)
Een vriend van mij, is bijna 2 meter, neemt altijd eerst 4,5 en daarna 4.
Mijn eerste keer kreeg ik 2 en een half, maar dat voelde ik niet echt heel erg. En net wat hierboven wordt gezegt, is het stroperig, dan is ie best sterk, en kun je iets minder nemen. Waterig heb IK nooit gehad... Ik ben heel benieuwd morgen, zal aan je denken :wave: :rock:
J
JimzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee ik heb het overleefd :P
Ik had er een heel stuk meer van verwacht, tenminste van wat ik van andere mensen hoorden. Ik had 6Ml in 2 x genomen.
En heb er eigelijk niet veel van gevoeld.
Behalve dat ik na 3u ongelovelijk lam werd.
Maar tijdens die uren was ik wel echt de hele tijd met iemand in gesprek en ik had meer zin om dingen te doen dan normaal.
Enja na een halve joint was ik opeens al echt knettertjestoned.
Maarja voor de rest vind ik het geen geweldige drug.
Doe mij maar een pilletje :)
f
flexlexieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mmmm toch raar vind ik..

een pilletje kan je er niet mee vergeliken, en ik vind het heerlijk om eerst een pil te slikken en danna een half uurtje wat GHB erbij. Neemt dat 'harde' van de pil weg.. :)

Ik kan zo vreselijk lekker gaan op GHB.. echt heerlijk.. jammer dat jij daar niet zoveel van gemerkt hebt...

Fijne avond iig!!
P
PeelsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jimz zei:
Nee ik heb het overleefd :P
Ik had er een heel stuk meer van verwacht, tenminste van wat ik van andere mensen hoorden. Ik had 6Ml in 2 x genomen.
En heb er eigelijk niet veel van gevoeld.
Behalve dat ik na 3u ongelovelijk lam werd.
Maar tijdens die uren was ik wel echt de hele tijd met iemand in gesprek en ik had meer zin om dingen te doen dan normaal.
Enja na een halve joint was ik opeens al echt knettertjestoned.
Maarja voor de rest vind ik het geen geweldige drug.
Doe mij maar een pilletje :)
Klik om te vergroten...

Eigenlijk, (maar dat vind ik) Is het heerlijk om eerst een pilletje te nemen, en dan na uur/ anderhalf uur 3 ml. G. Als ik alleen G neem, dan ben ik na een kwartier, moe, hangerig, en gewoon slaperig!!! Met een pilletje ervoor (niet erna, want dan kun je misselijk worden) heb je toch dat euforische gevoel, maar dan met een beetje meer. Stom, ik had het je kunnen vertellen :(

flexlexie zei:
Mmmm toch raar vind ik..

een pilletje kan je er niet mee vergeliken, en ik vind het heerlijk om eerst een pil te slikken en danna een half uurtje wat GHB erbij. Neemt dat 'harde' van de pil weg.. :)

Ik kan zo vreselijk lekker gaan op GHB.. echt heerlijk.. jammer dat jij daar niet zoveel van gemerkt hebt...

Fijne avond iig!!
Klik om te vergroten...

Ja precies,.. alleen doe jij het na een half uur, ik na een uur. :grin:
J
JimzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja ik had ook van vrienden gehoord. dat GHB ultimate is na een bruuthardcore feestje waar je veel gesnoept hebt fzo.
Hele gaarheid ineens verdwijnen maar alles weer lekker happy.
Maarja ik roll gewoon een dikke jonko na een feestje :stoned:
(als het tijdens het feestje nog niet op is gegaan dan :wink: )
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja toch ook raar vind ik. Ik vind het raar dat iedereen hier werkt me ML. Ik neem gewoon een dopje van een colafles en giet die ongeveer 3/4e vol en doe het zo in men drinken of kap het binnen. Als je goede GHB hebt (zo is alleszins mijn ervaring) moet je eens met je flugel-flesje schudden, als er dan veel belletjes aan de oppervlakte komen is het goede GHB. Dit is natuurlijk mijn ervaring. Nog iemand die dit bevestigd?
J
JimzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind het redelijk begrijpelijk dat mensen met ML werken @ el retro aangezien je heeel makkelijk een overdosis kan krijgen en dit uiteraard niet de bedoeling is.
Wat is er mis met precies weten wat je neemt? :grin:
Zo kom je ook sneller precies te weten hoeveel je kan hebben
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neenee, ik zeg niet dat er iets mis mee is :) begrijp me niet verkeerd :wink: . Maar hier in onze streek (Mol - België) werken ze gewoon met cola-dopjes. Maar met ML is wel veiliger ja, maar vond het gewoon vreemd omdat ik dat zo niet ken met die ML. Dus er is absoluut niets mis mee.
J
JimzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hahaha nee oke
Voor de rest bedoel ik er ook niks mee :wink:
Maar een cola dopje is idd ook een goede dosering volgens mijn dealer.
Maar ik ben er gewoon zo'n eentje die het altijd zeker moet weten :grin:
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb het net ook geprobeerd voor het eerst, had al een tijd geleden een leuke voorraad kunnen krijgen.

Begonnen met 3,5 ml, kwam lekker op maar zette niet door, daarna om het uur of halfuur 1 of 2ml bijgepakt tot totaal 10ml over 4 uur.
gecombineerd met wiet was het inderdaad een hele flinke stonedheid, en ik was heel ontspannen en relaxt. Kon lekker naar de muziek luisteren, maar actief dansen zal er niet inzitten.
De combo met een pilletje lijkt me inderdaad echt heel lekker, je spaced m lekker relaxt op de GHB met de love en energie van de pil..mmm

Ik ga straks, 3uur later na mn laatste dosis weer wat pakken, maar nu denk ik erover 5 ml te pakken.
Is dit verstandig of kan ik nog teveel GHB in mn bloed hebben en moet ik nog steeds rustig aan bijpakken?

Mn vraag is dus eigenlijk, hoeveel kun je bijpakken en hoelang moet je wachten tot je weer een "eerste portie" kunt nemen?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dan ben jij een wijs gebruiker Jimz :smoke:
J
JimzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ga vrijdag met een vriend voor het eerst GHB gebruiken,
Maar ik heb veel slechte dingen gelezen over de dosering en dat dat moeilijk is, en ik wil geen enkel risico lopen.
Dus daarom heb ik nog een aantal vraagjes:
(geen kopie van info van een drugssite maar gewoon uit eigen ervaring asjeblieft)

-is het een goed idee om de eerste keer 3ml te gebruiken?
-En heeft iemand tips hoe ik het makkelijk kan doseren, dat ik niet perongeluk toch te veel pak? (leeftijd: 17. Lengte: 1,75 ongeveer. ben niet breed gebouwd en dun
-Wat is relaxt tijdens GHB? gewoon ergens in een parkje chillen en smoken of naar de stad of naar een feestje ofzo?
-En is het echt zo dat als je GHB gebruikt ja 2u daarna in slaap valt?
-Kan je 2/3u na inname weer een 2e dosis nemen? en 2/3u daarna weer? zonder toch een overdosis te krijgen of iets?
-Kan je het ook gewoon in een drankje flikkeren en die opdrinken of verminderd dat het effect?

Beetje veel vragen :grin:
maarja ik wil niet voor verassingen komen te staan.

BVD!
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#18
hoe sterk is je ghb? is ie waterig, of dik stroperig? als ie redelijk waterig is mag je wel 4ml nemen. als ie heel stroperig is, volstaat 3ml wel.
ik zou, als ik jou was, beginnen in een parkje. heb je nog zin om uit te gaan, dan kan je dat altijd nog.
tip: rook een joint ongeveer een kwartier, twintig minuten nadat je je ghb genomen hebt. dan komt ie lekker op
enja, na een uur of twee/ drie kan je wel weer bijdoseren zonder out te gaan. je zult zelf wel voelen wanneer het effect afneemt en je weer wat kan nemen
goodluck!

edit: nee, je valt nie zoiezo in slaap. dat gebeurt alleen als je teveel neemt. van die eerste 3-4ml zul je niet in slaap vallen. als je een half uur nadien opnieuw evenveel neemt wordt die kans al groter.
en je kan het gewoon in je drankje flikkeren. zelf verkies ik liever de korte pijn, en snel wegspoelen, maar je doet maar
J
JimzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oke, bedankt voor de info :stoned:

Iemand anders nog tips?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."