#1
Hoe was het????
Ben wel benieuwd, of uhh, lig je nu nog in coma?
Ben wel benieuwd, of uhh, lig je nu nog in coma?
Ben wel benieuwd, of uhh, lig je nu nog in coma?
Maarja het gevoel he..
lijkt me heeeeel onverstandig als je wil dat ze er niet achter komt. je merkt het behoorlijk aan je gedrag, ik vind het fijner om lkkr thuis te zitten met ghb, maar eigenlijk vind ik dat bij elke drug. ik ben een thuis gebruiker. zou bij je 1e keer nog voorzichtiger zijn dan normaal met dosering, dus niet gelijk meer gaan gebruiken. eerst een paar uurtjes in laten werken en als je merkt dat het effect minder word pas iets meer doen als je nog zin hebt.Jimz zei:Ik heb de GHB gekregen, en het lijkt redelijk op water.
Maar vrienden van mij die die al wel eerder hebben gebruikt zeggen dat het redelijk sterk is, ik heb trouwens ook een bekertje met Mlliters erop gevonde.
Ik ga beginnen met 2,5 mlliter.
Ik ga trouwens tijdens GHB met me vriendin naar stad smiddags.
Is dit wel een goed idee?
Want ze moet er echt niet achter komen.
Is het goed aan je te zien? of echt duidelijk aan je gedrag te merken ofzo?

Jimz zei:Nee ik heb het overleefd :P
Ik had er een heel stuk meer van verwacht, tenminste van wat ik van andere mensen hoorden. Ik had 6Ml in 2 x genomen.
En heb er eigelijk niet veel van gevoeld.
Behalve dat ik na 3u ongelovelijk lam werd.
Maar tijdens die uren was ik wel echt de hele tijd met iemand in gesprek en ik had meer zin om dingen te doen dan normaal.
Enja na een halve joint was ik opeens al echt knettertjestoned.
Maarja voor de rest vind ik het geen geweldige drug.
Doe mij maar een pilletje![]()
flexlexie zei:Mmmm toch raar vind ik..
een pilletje kan je er niet mee vergeliken, en ik vind het heerlijk om eerst een pil te slikken en danna een half uurtje wat GHB erbij. Neemt dat 'harde' van de pil weg..
Ik kan zo vreselijk lekker gaan op GHB.. echt heerlijk.. jammer dat jij daar niet zoveel van gemerkt hebt...
Fijne avond iig!!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."