Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvoorlopig maar stoppen

voorlopig maar stoppen

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb ook een tijd lang aan de xtc gezeten, maar heb gelukkig ook kunnen stoppen, de neveneffecten zijn idd te groot...
zoek maar een goed (minder schadelijk) alternatief, xtc is echt niet goed voor je :wave:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb besloten dat ik voorlopig maar stop met xtc.
Ik ben t helemaal zat!
het enige wat ik er nog leuk aan vind,is dat ik er sociaal van word..maar verder..
het gevoel als je thuiskomt,nog steeds spacend,niet kunnen slapen,de onzekerheid,het depri gevoel.
het zo anders nadenken dan normaal.
en dan de maandag erop niet eens normaal kunnen functioneren op je werk.
de nadelen zijn groter geworden dan de voordelen.

Ik dacht het dit weekend te kunnen compenceren met jax,wat ik bij de smartshop had gehaald,maar het effect was praktisch hetzelfde als bij xtc,sterker zelfs,en dat was nou ook niet de bedoeling.

ik vraag me alleen af hoe ik t dan de hele nacht vol ga houden als ik eens naar een feest wil..
maar dat gaat vast wel lukken.
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goed besluit. Als ik het zo hoor deed je het namelijk met een vrij hoge frequentie?

En over die Jax... ben eerlijk gezegd nogal nieuwsgierig naar iets legaals dat sterker voelt dan xtc :)

Heb je misschien een linkje ofzo naar wat het is enzo?
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb nu een jaar ongeveer 1x per maand gebruikt.

ik heb wel een linkje:
http://www.partypillz.co.uk/products.php?cat=7

maar ik zou er echt mee oppassen!
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#5
bah, al die happy tering zooi. :rolleyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik kan wel een nachtje doorgaan op bier, maar dan mag je er wel niet bij blowen..

ook op psychedelische drugs kan je wel langer doorgaan, maar kdacht gehoord te hebben dat je dat niet zo leuk vond?

caffeïne is ook een optie
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nah je zou best eens een kleine dosis LSD kunnen proberen. Is makkelijker dan paddo's.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
@ Dallandra: Heel herkenbaar! Paar maanden geleden had ik het ook. Ziek, zwak, misselijk, depri naa een weekendje xtc. Ik heb het 2 maanden gelaten voor wat het was en de eerst volgende keer was het weer helemaal lekker! Ik had zelfs geen last van een lichte dip of brak gevoel.
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#9
GabberSnoePie zei:
GewoonVOL zei:
bah, al die happy tering zooi. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

idd :wink:
Klik om te vergroten...


Ah, ben wel benieuwd :) Als hij toch echt zegt dat het harder gaat wil ik t best wel es proberen. Betwijfel het zelf alleen.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#10
caatje zei:
@ Dallandra: Heel herkenbaar! Paar maanden geleden had ik het ook. Ziek, zwak, misselijk, depri naa een weekendje xtc. Ik heb het 2 maanden gelaten voor wat het was en de eerst volgende keer was het weer helemaal lekker! Ik had zelfs geen last van een lichte dip of brak gevoel.
Klik om te vergroten...

ik had geen last van ziekte ofzo,maar deste meer depri.
ik ben wel van plan om het lager dan 2 maanden te laten.
ik deed het ook maximaal 1x per maand
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#11
GewoonVOL zei:
bah, al die happy tering zooi. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

idd :wink:
P
PeelsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Herken het wel, vreselijk, maar ben gelukkig met hetgene wat ik nu neem ná het gebruik... lees mijn stukje maar na op deze topic http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=5405
Sterkte in iedergeval! :wave:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#13
TeQ zei:
GabberSnoePie zei:
GewoonVOL zei:
bah, al die happy tering zooi. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

idd :wink:
Klik om te vergroten...


Ah, ben wel benieuwd :) Als hij toch echt zegt dat het harder gaat wil ik t best wel es proberen. Betwijfel het zelf alleen.
Klik om te vergroten...

ik ben een zij... :rolleyes:
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik begrijp je wel. Ik heb het (zoals je weet) begin dit jaar echt te vaak gedaan. Vanaf koninginnedag 2 maanden niet, toen 3x met tussenposen van 3 weken. Dat wel op zomerfestivals (dus niet de hele nacht doorgegaan). Daarna heb ik weer een fikse break ingelast en dit weekend op awake het weer voor het eerst gedaan. Beviel me weer goed. Had een stuk minder op dan anders wel eens en ik was er ook redelijk snel weer overheen.

Het is natuurlijk helemaal goed als je er helemaal mee kapt, maar ik wou zeggen, een breakje doet soms al wonderen. Als stoppen niet lukt, is minderen ook een goede optie.
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#15
dallandra zei:
TeQ zei:
GabberSnoePie zei:
GewoonVOL zei:
bah, al die happy tering zooi. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

idd :wink:
Klik om te vergroten...


Ah, ben wel benieuwd :) Als hij toch echt zegt dat het harder gaat wil ik t best wel es proberen. Betwijfel het zelf alleen.
Klik om te vergroten...

ik ben een zij... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

excuse moi :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."