#1
Al verschillende keren, heb ik MDMA geprobeerd, maar heel erg, het doet NIETS bij me. Een paar keer kristallen, en pas 100% zuivere (gekregen van een vriendin, en was getest) Wederom, niets!
Zou het komen, omdat ik daarvoor een xtc heb geslikt???
Ik hoor zoveel goede verhalen van dit goedje, maar het lijkt mij niet te raken, terwijl ik weet dat het in de pillen ook verwerkt is. Is dit dan door de vermenging met speed??
Ik ben heel benieuwd, of jullie misschien wat weten.
Bedankt alvast.
Zou het komen, omdat ik daarvoor een xtc heb geslikt???
Ik hoor zoveel goede verhalen van dit goedje, maar het lijkt mij niet te raken, terwijl ik weet dat het in de pillen ook verwerkt is. Is dit dan door de vermenging met speed??
Ik ben heel benieuwd, of jullie misschien wat weten.
Bedankt alvast.

