Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Maar er staat niks over pep in zijn post.. :P In alle ernst, ik vind het een vrij sterk verhaal."
"Glas whiskey."
"Bier, en volgens mij werkt de pep van vannacht / vanmorgen ook nog verdraaid goed, want ik ben nog altijd klaarwakker. edit: het werkt zeker nog, het sixpackje in de koelkast is erin gegaan als water. Morgen maar eens kijken hoe dat afloopt"
"Beetje speed."
"W.F.L. zei: PatrickBateman zei: Beetje speed. Klik om te vergroten... Beetje maar ja? Klik om te vergroten... Toevallig heb ik net mijn tweede sleutelpuntje genomen, en ik was van plan om het daarbij te laten. :P Ik zit te werken aan een tentamen waarvan de deadline rap in zicht komt, mij eerlijk gezegd iets te rap (en ja, een andere manier om het te zeggen is dat ik wat eerder had moeten beginnen). Om er iets goeds van te maken leek het me het beste om deze nacht het gedeelte dat normaliter verticaal doorgebracht wordt over te slaan, en dat kan prima met behulp van een bescheiden hoeveelheid deeps. Ik was bovendien al tijden van plan om eens te kijken of, en zo ja, hoe deeps het denkproces en de creativiteit stimuleert op momenten dat er binnen een relatief kort tijdsbestek een coherent en overtuigend stuk geschreven moet worden. Aangezien het stuk waar ik nu aan werk voor een vak is waar ik gemiddeld een 9,1 voor sta leek dit me een verhoudingsgewijs vrij veilige uitgangssituatie, wat enige experimentatie mijns inziens geoorloofd maakt. Het betreft overigens iets waarvan ik op voorhand met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid durf te stellen dat het iets eenmaligs is, omdat het me niet echt wenselijk lijkt om een gewoonte te maken van het maken van tentamens onder invloed."
"Vigilante zei: Zo te lezen ga je wel een stuk vol mooie woorden schrijven Klik om te vergroten... Hahaha, dat is mijn 'plan B' op het moment dat er zich een situatie voordoet waarin de verpakking het gebrek aan inhoud enigszins dient te maskeren. Ik moet zeggen dat deze manier van aanpak me op de paar momenten dat dit aan de hand was vooralsnog geen windeieren heeft gelegd, ik ben er tot nu toe altijd mee weg gekomen. Dat is het voordeel aan alfawetenschappen: het criterium dat hetgeen je zoal beweert aan een toetsbare en correcte theoretische onderlegging dient te voldoen gaat maar voor een bepaald deel op, hoe je het weet te brengen is minstens zo belangrijk."
"Arizona zei: PatrickBateman zei: om deze nacht het gedeelte dat normaliter verticaal doorgebracht wordt over te slaan Klik om te vergroten... U slaapt verticaal normaliter? Klik om te vergroten... Haha, godver, daar heb je me inderdaad mooi tuk. Ik had het niet eens door tot je het zei, wat een wazige verspreking. Ik geef de schuld aan de speed. Hoe dan ook, ik bedoelde uiteraard horizontaal, vergeef me de stommiteit. De speed doet nog steeds vrij aardig zijn werk, ik sta er eerlijk gezegd van te kijken. Slapen was er zoals verwacht niet bij, want ik heb mijn tentamen een uurtje geleden pas afgerond. Vanavond vroeg naar bed en morgen kiplekker eruit, dat is zo'n beetje het plan."
"Diazepam, 10 mg. Is m'n eerste benzo-ervaring, kwam ineens een stripje tegen in een toilettas die ik meeneem op reizen, keertje gekocht maar nooit gebruikt. Volgens mij kickt 't nu een beetje in, best kans dat ik over een uurtje lig te maffen."
"Koffie, en volgens mij ben ik nog steeds wazig van die 10 mg diazepam. Ik heb in elk geval als een blok geslapen.."
"Alsof iemand die dergelijke hoeveelheden drank naar binnen weet te gieten nog in staat is zo'n gedetailleerde, precieze reconstructie van de geconsumeerde hoeveelheden te geven. Ik zeg ook bullshit."