Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ook precies een gram hier."
"Ik denk dat die dat inderdaad bedoelt! Je kunt het altijd laten testen nog hoor"
"Leuk! Ben zeer benieuwd naar de eerste ervaring van diegene!"
"Laatste 2 jaar maximaal een halfje van een pil met 180mg ~ inhoud. Daar ga ik het best op en de kater is er nauwelijks!"
"Bij mij heeft het gelukkig nooit een verslaving aangewakkerd. Bij een paar vrienden is het wel tot een punt gekomen dat zich uitte in een milde verslaving . Bij hen speelde werkloosheid en een lichte depressie een rol. Dit zal vast niet voor iedereen zijn."
"Dit lijkt mij echt een heel interessant middel. Als de huidige virus situatie stabiliseert komt het in mijn winkelmand terecht."
"Dit lijkt me geen goed plan..."
"Het zijn volgens mij allebei central nervous system (CNS) depressants, middelen die het centrale zenuwstelsel remmen. Na een beetje research kon ik over codeine vinden dat het technisch geen CNS depressant is maar de werking er wel naar is. Zie de bijlage. Wat de combinatie gevaarlijk maakt naar mijn idee... je ademhaling kan hierdoor in gevaar komen door te langzaam te worden. Als ik dit fout heb mag er gecorrigeerd worden, aub graag zelfs. Maar dit is hoe ik over de combinatie en interactie denk."
"Super report en heel herkenbaar"
"Hoe staan jullie tegenover deze kwestie? Mijn vriend en ik zijn van plan om binnen 6 tot 8 jaar aan kinderen te beginnen. Het is niet dat drugs het eerste is wat er in me opkomt want heb altijd prima controle weten te houden. Maar nu ik er meer over na denk komt het wel in mijn gedachten terecht: zal het nodig zijn om alle drugs volledig links te laten liggen? Ook al is de controle er? Ik ben zelf van mening dat alle gebruik, dus recreatief, functioneel en alles wat er tussen zit gestopt moet zijn voor ik bewust aan kinderen begin. Let op het woordje 'ik' want ik spreek hier natuurlijk voor mezelf. Wanneer ze zelfstandiger worden en uit huis gaan wil ik wel weer overwegen om het incidenteel recreatief te houden. Benieuwd naar wat anderen ervan vinden of ervaringen willen delen. Bedankt"