#1
Excuus begreep het verkeerd hahaNeeee. Ritalin
Excuus begreep het verkeerd hahaNeeee. Ritalin
Weer benzo’s aanraden? 😞Heb je iets als alprazolam in huis? Ik zou het aanraden om te kopen voor dit soort momenten. Het is zeer verslavend maar het werkt snel.
je hart gaat snel vanwege je gespannenheid en niet echt door het middel. En ja als je geen adhd hebt werkt het oppeppend. Het is geen speed. Dus gaat minder lang mee. Ik moest het in m’n jeugd ook vaker per dag innemen.
Hoe gaat het nu? Niks om je voor te schamen, je hebt gewoon iets teveel genomen. Het even uitzitten is waarschijnlijk de beste optie. Je kunt natuurlijk wel een aantal dingen doen om jezelf te kalmeren zoals rustig ademhalen of een kopje kruidenthee drinken — denk aan iets dat normaal gesproken werkt voor jou. Dat soort dingen kunnen nu zeker helpen.Ik heb teveel ritaline in genomen voor me gevoel en ervaar sterke onrust en druk op me borst. Ik ben alleen en schaam me kapot! Iemand tips om rustig te worden en te kunnen slapen?
Neeee. RitalinAlprazolam oppeppend?
Alprazolam oppeppend?Heb je iets als alprazolam in huis? Ik zou het aanraden om te kopen voor dit soort momenten. Het is zeer verslavend maar het werkt snel.
je hart gaat snel vanwege je gespannenheid en niet echt door het middel. En ja als je geen adhd hebt werkt het oppeppend. Het is geen speed. Dus gaat minder lang mee. Ik moest het in m’n jeugd ook vaker per dag innemen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."