Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaniekerig

Paniekerig

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tyel zei:
Neeee. Ritalin
Klik om te vergroten...
Excuus begreep het verkeerd haha
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tyel zei:
Heb je iets als alprazolam in huis? Ik zou het aanraden om te kopen voor dit soort momenten. Het is zeer verslavend maar het werkt snel.
je hart gaat snel vanwege je gespannenheid en niet echt door het middel. En ja als je geen adhd hebt werkt het oppeppend. Het is geen speed. Dus gaat minder lang mee. Ik moest het in m’n jeugd ook vaker per dag innemen.
Klik om te vergroten...
Weer benzo’s aanraden? 😞
P
PaardenstaartLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoeveel heb je genomen? Ik weet dat toen ik ritalin deed ik echt niet kon slapen.. Had toen 50mg gehad ofzo
J
JessiejazzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goedeavond,

Ik heb teveel ritaline in genomen voor me gevoel en ervaar sterke onrust en druk op me borst. Ik ben alleen en schaam me kapot! Iemand tips om rustig te worden en te kunnen slapen?
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jessiejazz zei:
Ik heb teveel ritaline in genomen voor me gevoel en ervaar sterke onrust en druk op me borst. Ik ben alleen en schaam me kapot! Iemand tips om rustig te worden en te kunnen slapen?
Klik om te vergroten...
Hoe gaat het nu? Niks om je voor te schamen, je hebt gewoon iets teveel genomen. Het even uitzitten is waarschijnlijk de beste optie. Je kunt natuurlijk wel een aantal dingen doen om jezelf te kalmeren zoals rustig ademhalen of een kopje kruidenthee drinken — denk aan iets dat normaal gesproken werkt voor jou. Dat soort dingen kunnen nu zeker helpen.

Ritalin heeft niet zo’n lange werkingsduur (of had je Concerta?) dus ik vermoed dat het snel overgaat en misschien al over is. Sterkte!
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
vooral niet in paniek raken.
Rustig op bed of de bank hangen
Bij mij helpt een beetje frisse lucht ook wel een beetje.
En schamen hoeft niet toch.
ik weet niet hoe het gebeurd is maar ik vergeet wel eens dat ik mn medicatie heb ingenomen en dan ook ff onrustig zweten niet altijd zelfde reactie maar de 1e x werd ik bang en was het veel heftiger.
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb je iets als alprazolam in huis? Ik zou het aanraden om te kopen voor dit soort momenten. Het is zeer verslavend maar het werkt snel.
je hart gaat snel vanwege je gespannenheid en niet echt door het middel. En ja als je geen adhd hebt werkt het oppeppend. Het is geen speed. Dus gaat minder lang mee. Ik moest het in m’n jeugd ook vaker per dag innemen.
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#8
De pen is van je zus zei:
Alprazolam oppeppend?
Klik om te vergroten...
Neeee. Ritalin
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tyel zei:
Heb je iets als alprazolam in huis? Ik zou het aanraden om te kopen voor dit soort momenten. Het is zeer verslavend maar het werkt snel.
je hart gaat snel vanwege je gespannenheid en niet echt door het middel. En ja als je geen adhd hebt werkt het oppeppend. Het is geen speed. Dus gaat minder lang mee. Ik moest het in m’n jeugd ook vaker per dag innemen.
Klik om te vergroten...
Alprazolam oppeppend?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."