#1
vind dit echt een onnodige en domme reactieSwingclub reviews door @CuriousExplorer
vind dit echt een onnodige en domme reactieSwingclub reviews door @CuriousExplorer
Ik vind 6 dagen achter elkaar speed gebruiken onnodig en dom.vind dit echt een onnodige en domme reactie
Als je de eerste paar keer gebruik al zo los gaat zou ik er, als ik jou was, ver vandaan blijven.Wel he?
Eerlijk gezegd wil ik dan liever leren hoe ik het “veiliger” gebruik dan te zeggen ik raak het niet meer aan. Of is dat dom?
Play stupid games win stupid prizesvind dit echt een onnodige en domme reactie
Ik doe redelijk vaak pep samen met m'n vrouw. Wij pakken zo ongeveer één á twee gram voor ongeveer twee nachten (in totaal voor twee). De tweede nacht gaan we halverwege rusten meestal. Soms pakken we èèn nacht in plaats van twee vanwege een aanstaande werkdag. Wij gebruiken het enkel omdat we veel meer tot elkaar komen (kletsen & seksen), niet voor het gevoel zelf. Na de twee nachten doen we weer eventjes (week of twee weken) rustig aan om ons lichaam te laten herstellen (vroeg naar bed, gezond eten en bewegen). Zes dagen achtereen is vragen om problemen op korte of wat langere termijn.Hee allemaal, als ik eerlijk ben heb ik geen idee hoe ik dit bericht moet opstellen maar ik ga mijn best doen.
De afgelopen maanden heb ik lang in mijn hoofd gezeten dat ik heel graag speed wilde proberen.. er tegen gevochten omdat ik weet dat mijn vriend dat niet fijn vond en ritalin gedaan om te kijken of dat een goed alternatief was (Op basis van wat ik op het internet vond). Uiteindelijk mezelf er toch aan toegegeven om het te proberen en zo doende 5 gram speed besteld. Het was nat dus bleef er 2,4 gram ong. over. Ik vond het een leuke drug, uiteindelijk het tegen mijn vriend gezegd en na zelf 2 avonden te gebruiken (niet in de maten dat ik niet kon slapen behalve de eerste nacht want wist niet dat het echt zo een wakkerhouder was), heb ik het 2 dagen met mijn vriend samen gebruikt Plottwist (nog 2,5 gram gekocht) achteraf nog 2 dagen alleen. Ik heb elke avond gewoon geslapen en heb steeds pas genomen nadat ik had gegeten en at ook terwijl ik onder invloed was. Heb ook tijdens het gebruik uren op deze website gelezen en als ik iets voelde meteen opgezocht bv “speed tintelingen”. Bij elkaar heb ik het dus 6 dagen achter elkaar gedaan en heb niet echt een mentale dip, merk wel dat ik veel gevoeliger ben en sneller huil/boos wordt dan normaal. Lichamelijk heb ik pijn in mijn mond, voelt mijn lichaam heel zwaar als ik loop en heb ik moeite met ademhalen. Er is dus ong 5 gram doorheen gegaan in 6 dagen waarvan 2 dagen een jongen erbij van 190 en 81 kg.
Nu vraag ik mij af of ik gevaarlijk bezig ben? of dat dit te ver gaat of te veel is.
Heb vorig jaar heel veel verschillende drugs gebruikt en geprobeerd en kon toen altijd best wat hebben. Als ik iets doe kan ik het
wel extreem doen.
Bv een gram miauw en 9 xtc pillen erbij in een nacht (was wel met een vriendin gedeeld) opmaken.
Ik zou graag willen weten wat jullie hier over denken ? en hoe jullie met speed om gaan. Het is wel op nu!
( heb mijn best gedaan het fatsoenlijk op te stellen)
Bekijk bijlage 54511
Denk je ja. Nogal een naieve gedachte als je elke week of om de twee weken gebruikt en doorhaalt. Geen haat richting jou ofzo, maar in die leugen heb ik ook lang gelooft.Ons pepgebruik is al redelijk extreem, echter voor ons haalbaar om dat wat jaartjes vol te houden zonder in problemen te komen.
Vooralsnog doen we dat ruim anderhalf jaar en hebben nog geen gebreken. Wel doen we iets rustiger als in het begin (ook iets minder behoefte aan wat grote doseringen).Denk je ja. Nogal een naieve gedachte als je elke week of om de twee weken gebruikt en doorhaalt. Geen haat richting jou ofzo, maar in die leugen heb ik ook lang gelooft.
Gewoon door blijven gaan, dat doe ik zelf ook al 27 jaar.Ik doe redelijk vaak pep samen met m'n vrouw. Wij pakken zo ongeveer één á twee gram voor ongeveer twee nachten (in totaal voor twee). De tweede nacht gaan we halverwege rusten meestal. Soms pakken we èèn nacht in plaats van twee vanwege een aanstaande werkdag. Wij gebruiken het enkel omdat we veel meer tot elkaar komen (kletsen & seksen), niet voor het gevoel zelf. Na de twee nachten doen we weer eventjes (week of twee weken) rustig aan om ons lichaam te laten herstellen (vroeg naar bed, gezond eten en bewegen). Zes dagen achtereen is vragen om problemen op korte of wat langere termijn.
PS, ik ben ook bekend met extreme acties. Vroeger heel vaak gedaan, maar ben blij dat ik dat niet meer najaag. Ons pepgebruik is al redelijk extreem, echter voor ons haalbaar om dat wat jaartjes vol te houden zonder in problemen te komen. Wat jij schetst aan gebruik gaat je problemen opleveren als je daarmee doorgaat.
Tip: kijk, beredeneer, tast af wat je vol kunt blijven houden waarbij je functioneren er niet onder leidt en je wel veel plezier hebt. En blijf naar jezelf kijken hoe je in je leven .
Haha, ja dat zijn we ook van plan. Heerlijk leven zo!Gewoon door blijven gaan, dat doe ik zelf ook al 27 jaar.
kan je dat edht zeggen?Haha, ja dat zijn we ook van plan. Heerlijk leven zo!
Ja, heb een heel fijn leven. Lieve vrouw, kinderen, paarden en erg veel liefde en plezier. Heerlijk om daar ook drugs bij te gebruiken, dat geeft een extra dimensie aan onze communicatie en niet in de laatste plaats onze geweldige seks.kan je dat edht zeggen?
Het is idd fijner als je jezelf in de hand hebt lijkt mij.Ja, heb een heel fijn leven. Lieve vrouw, kinderen, paarden en erg veel liefde en plezier. Heerlijk om daar ook drugs bij te gebruiken, dat geeft een extra dimensie aan onze communicatie en niet in de laatste plaats onze geweldige seks.
Ik heb nooit echt veel moeite gehad met stoppen met drugs als ik merkte dat het geen goede kant op ging, ook al gebruikte ik best veel. Zo ben ik op verschillende momenten in m'n leven al gestopt met wiet en coke (beide in èèn keer gestopt en nooit meer aangeraakt). Had geen fijne uitwerking op mij en hoef die zooi nooit meer. Niet dat ik daarmee in de problemen ben gekomen, dat was ik voor.Het is idd fijner als je jezelf in de hand hebt lijkt mij.
Ik heb nooit echt veel moeite gehad met stoppen met drugs als ik merkte dat het geen goede kant op ging, ook al gebruikte ik best veel. Zo ben ik op verschillende momenten in m'n leven al gestopt met wiet en coke (beide in èèn keer gestopt en nooit meer aangeraakt). Had geen fijne uitwerking op mij en hoef die zooi nooit meer. Niet dat ik daarmee in de problemen ben gekomen, dat was ik voor.
Vooralsnog heb ik daar nog helemaal geen last van met pep, dus fijn om aan te houden.
... Tevens dat anderen er niet onder leiden uiteraard.Tip: kijk, beredeneer, tast af wat je vol kunt blijven houden waarbij je functioneren er niet onder leidt en je wel veel plezier hebt. En blijf naar jezelf kijken hoe je in je leven staat.
Heb je ervaring met truffels toevallig? Dat geeft bij mij ook een soort van rem op cravings.Daarom was die speed even echt van wow ik kan het elke dag doen. Maar ga het nu sws verminderen, mocht ik het niet onder controle krijgen moet ik er wel echt wat mee
Nee precies, dat wil ik ook zeker niet.... Tevens dat anderen er niet onder leiden uiteraard.
Nope nog niet, mijn vriend wel en wilt het ook graag doen met me. hoelang moet er dan tussen de laatste keer speed en het proberen van truffels zitten?Heb je ervaring met truffels toevallig? Dat geeft bij mij ook een soort van rem op cravings.
Een minuut of vijf.Nee precies, dat wil ik ook zeker niet.
Nope nog niet, mijn vriend wel en wilt het ook graag doen met me. hoelang moet er dan tussen de laatste keer speed en het proberen van truffels zitten?
Maximaal. 😇 ik geef zelf de voorkeur aan paddo's, want die truffels heb ik nooit lekker gevonden. En zo'n paddokweek is zo klaar als je zo'n kweeksetje kooptEen minuut of vijf.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."