Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb het ook heel erg warm"
"Nou daar ben ik weer. Ik wil even kort mijn ervaring delen over mijn speed gebruik van gisteren. Rond 10 uur ‘s avonds begonnen denk 4 nakkies gehad en 5 nakkies 3mmc. 1 Bommetje 3mmc van 60 mg en 2 speed bommetjes van 60mg, het laatste bommetje pakkte ik om half 9 ‘s ochtends. Toen deye in begon te werken ging het mij toch een partij niet goed. Ik kon echt niet fijn zitten, mijn hard klopte zo snel dat je mijn stem hoorde trillen als ik praatte en ik had zo een erge druk op mijn borst dat het voelde alsof er een gat in mijn borstkas zat. Na 1,5 uur puffen en en rustig proberen te worden toch maar de ambulance gebeld. Ik had een hartslag van 160 en het bleek dat ik een hartritmestoornis had die opgewekt werd door de speed. Ik heb toen nog 3 uur in het ziekenhuis gelegen, Oxazepam gekregen en nog wat testjes gedaan. Nu ben ik alweer een paar uurtjes thuis en krijg ik weer dezelfde druk op mijn borst, tintelingen in mijn hoofd en krampen bij mijn hart. Waarom en wat kan ik hier mee? Groetjes"
"StraffeNeel zei: Had je jouw speed gewassen en/of getest? Soms kan er best veel cafeïne door zitten en als ik dat er niet uitwas krijg ik ook hartkloppingen. Klik om te vergroten... Jaa is getest op 67% amfetamine en gewassen met aceton. Dit was echt iets wat ik nooit meegemaakt had, ook dat hartritmestoornis dan ?"
"StraffeNeel zei: Geen idee bij jou, maar bij twijfel langs de huisarts zou ik zeggen. Klik om te vergroten... Alweer? want ben dus ook al bij radioloog geweesr"
"FredKroket zei: Wat Klik om te vergroten... De dip die ik gewend ben van xtc of ket is echt depressief, geen zin meer om iets te doen of uberhaupt te leven. Alleen maar denken aan meer. Zo weinig energie dat ik niet eens op sta. Als ik dan nu ipv rustig blijf in een ruzie met mn vriend huil of boos wordt vind ik niet zo spannend hoor. Heb ik ook als ik ongesteld ben 😅"
"FredKroket zei: Swingclub reviews door @CuriousExplorer Klik om te vergroten... vind dit echt een onnodige en domme reactie"
"Ja heb het door idd"
"StraffeNeel zei: Haha, ja dat zijn we ook van plan. Heerlijk leven zo! Klik om te vergroten... kan je dat edht zeggen?"
"StraffeNeel zei: Ja, heb een heel fijn leven. Lieve vrouw, kinderen, paarden en erg veel liefde en plezier. Heerlijk om daar ook drugs bij te gebruiken, dat geeft een extra dimensie aan onze communicatie en niet in de laatste plaats onze geweldige seks. Klik om te vergroten... Het is idd fijner als je jezelf in de hand hebt lijkt mij."
"StraffeNeel zei: Ik heb nooit echt veel moeite gehad met stoppen met drugs als ik merkte dat het geen goede kant op ging, ook al gebruikte ik best veel. Zo ben ik op verschillende momenten in m'n leven al gestopt met wiet en coke (beide in èèn keer gestopt en nooit meer aangeraakt). Had geen fijne uitwerking op mij en hoef die zooi nooit meer. Niet dat ik daarmee in de problemen ben gekomen, dat was ik voor. Vooralsnog heb ik daar nog helemaal geen last van met pep, dus fijn om aan te houden. Klik om te vergroten... Ik neig wel echt door te slaan als het km drugs gaat, heb ook zo’n fase met ketamine gehad. Blowen heb ik nooit iets gevonden en xtc , dergelijke kon ik niet vaak achter elkaar doen door de heftige kater ( ook nooit 2 dagen achter elkaar gedaan ) Daarom was die speed even echt van wow ik kan het elke dag doen. Maar ga het nu sws verminderen, mocht ik het niet onder controle krijgen moet ik er wel echt wat mee"